31. března 2011

Inventor - Zhudebněná poéma


Moji Snílkové!
Musím se přiznat, že si nejsem jistá tím, co je a co už není poéma, ale docela se mi to slovo líbí =) Tak jsem si dovolila ho použít jako název k dalšímu videu, které nám poslala Jaaja z blogu crazy-button.blog.cz.

Jde o soundtrack ke knížce, kterou píšu =)
***
Jaaja už nám jednu písničku poslala, najdete ji zde =)
***
Chcete se s námi také o něco podělit? Juk sem! =)

7 komentářů:

  1. Krásná hudba,skvěle doplňěná textem. Líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tlukot srdce sa mi veľmi páči. Si šikovná, keď si k vlastnej knihe robíš soundracky! A ešte sa mi páči ten nejakýHill. Ale poďakovanie tvojej mamine bolo najlepšie.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta muzika je krásná, opravdu se ti moc povedla a ty úryvky taky vypadaly pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná :). Kníhy jsem už napsala 2, zatím žádný klip k ním nemám :) . Ale je to skvělý nápad ;).

    OdpovědětVymazat