6. března 2011

Inventor - Písnička


Milí Snílci!
Dnes mám pro vás něco z jiného soudku. Jde o písničku, kterou kompletně složila Jaaja z blogu crazy-button.blog.cz.

Je to moje vlastní písnička...
Má blbý zvuk a obraz, doufám, že to stačí... ^^
***
Chcete se s námi také o něco podělit? Juk sem! =)

20 komentářů:

  1. škoda toho zvuku, protože jinak je to moc povedené! Chytlavé, příjemné.. máš pěkný hlas :) vážně se mi to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobrá práce. Viděla bych v tom houslovou a klavírovou linku

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Přesně, teď se té melodie nezbavím. Ale vážně je to krásná písnička a krásně zazpívaná.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně, taky mi to přijde docela chytlavé . Skládání písniček je pro mě neskutečně složitá záležitost, takže se klaním .

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádhernou barvu hlasu :) Obdivuju lidi (a nehorázně jim závidím), kteří dokážou hrát na hudební nástroj, umí zpívat a ještě skládat neuvěřitelně chytlavé písničky. *tlesk, tlesk*

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, ta je fakt dobrá... :) Jestli máš akordy a text, tak sem s ním... Určitě ji někdy u táboraku  zabrnkám...

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, taky bych chtěla mít takový hudební sluch (místo mého hluchu) Až zase něco složíš určitě to zase zveřejni, palec nahoru a klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda zvuku. Ten se opravdu trochu nepovedl. Text je chytlavý a celá písnička je.. povedená. :)

    OdpovědětVymazat
  9. wow, pěkný :) obdivuju, ja sem ten typ člověka s hudbením hluchem

    OdpovědětVymazat
  10. WOW. Já ráda hraju a zpívám, ale nesložila bych nikdy nic. (Zkoušela jsem to, vím o čem mluvím ) obdivuji tě. Krásná melodie i přes ten trošku nekvalitní zvuk.

    OdpovědětVymazat
  11. teda ten nekvalitní zvuk mi trochu trhá uši, ale písnička je povedená a hlas (tam, kde to kvalita zvuku dovolí poslouchat) vážně moc hezký.
    Hihi, koukám že ikonka Lady Dariel poskakuje do rytmu :) Taky si tu poklepávám nohama :) Chci tě slyšet v profesionální nahrávce!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Písnička i hlas celkově vážně pěkný, obvid, ale ten zvuk je fakt místy šílenej, trhá to uši.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty vole, mám novou hrdinku!
    Hlavně ten text je dokonalej.. Jenom tleskám.

    OdpovědětVymazat
  14. *Nejsem bohatá, ba ani ze zlata...* teď si to budu furt zpívat^^
    Když bude u další písničky kvalitnější zvuk, bude to perfektní :))

    OdpovědětVymazat
  15. jsi úžasná holka ej úplně ti to závidím      to si budu zpívat že nejsem bohatá ani ze zleta, tak co ti můžu dát jů úžasný

    OdpovědětVymazat
  16. Já chci tvoje ukuleléééé Je to krásný, i slova, takový letní svěží :)

    OdpovědětVymazat