14. března 2011

Inventor - Matrix effect


Moji Snílci!
Dnes tu pro vás mám další grafičinu =) Tentokrát nám jí zaslala Katty z blogu http://oliver-s.blog.cz.

Ahoj, rozhodla jsem se poslat sem nějaký ten návod, je to návod na grafiku, konkrétně jak udělat efekt písmenek jako byl ve filmu matrix. 8-)
Napíšu adresu toho tutorialu, doufám, že to bude stačit.

http://oliver-s.blog.cz/1010/tutorial-matrix-effect-by-katt


Snad je to pochopitelné :-))
Ahoj Katty :)
***
Chcete se s námi také o něco podělit? Juk sem! =)

11 komentářů:

  1. Pěkné, ale PS kvůli tomu stahovat nebudu. Grafika mi nejde, tak se budu pouze kochat výtvory ostatních...

    OdpovědětVymazat
  2. Super spravené (ten finálny obrázok)! PS nemám, ale ako si to tak všímam, tak gimp a PS sú si dosť podobné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. uznávám, že je to pěkné, na to bych nikdy nepřišla, fakt, že nejsem takový graf. profík, každopádně nevím k čemu by se to dalo použít, takže já osobně to nevyužiju.

    OdpovědětVymazat
  4. to je hustý, ale nejdřív bych musela umět s ps i když no, ono by to možná šlo,a le sem moc líná :)

    OdpovědětVymazat
  5. super nápad!!! Hned jsem si to musela zkusit a vypadá to opravdu fantasticky! sice spíš jako rozmazanej obrázej z metrixu, ale vážně to každej pozná!!!(to že je to jakoze metrix :))

    OdpovědětVymazat
  6. Je to dobře, akorát já PS nejsme kámoši

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda že se to někomu líbí Aspoň někdy je něco z mé výroby k něčemu dobré
    PS: asi ten návod trošku přepíšu aby to šlo jíp pochopit, je to takový trochu krkolomný

    OdpovědětVymazat
  8. Oh... už jsem tento tutorial u někoho četla, ale nezapamatovala jsem si ho. Děkuji za připomenutí :).

    OdpovědětVymazat
  9. Návod byl smazán a neaktualizován.

    OdpovědětVymazat