22. března 2011

Dvanáctý týden - Černá a bílá

články na téma minulého týdne - Spolupráce:

Ahoj Snílci, tak jsem se vám vrátila z roztančeného Brna, kde jsem oslavila perský nový rok (neboli první jarní úplněk) a načerpala kupu inspirace. Pokud se ptáte, kdo je Jiřík, tak Jiřík je kamarád, kterej (mimo jiné) rád fotí. Kdyby měl blog, určitě by už byl taky Snílek, ale blog nemá, tak vás všechny aspoň pozdravuje. Včera mi pomohl vymyslet nové téma týdne... Ale o tom až za chvilečku.

Minulý týden bylo těžké téma - spolupráce. Teoreticky nám spolupráci popsala veruce, prakticky ji provedli další. Doufám, že se vám spolupracování líbilo, a že třeba budete pokračovat i dál. Za sebe můžu říct, že jsem spíš samotář a individualista, ale na vysoké jsem se to docela naučila - prostě nás rozdělili do týmů třeba po pěti lidech, zadali téma, a poperte se s tím. Poprali jsme se dobře. Od té doby vím, že spolupráce může být zajímavá, poučná a hlavně: v týmu se každý může podrobně věnovat přesně tomu, co sám umí, a potom to dát k dispozici ostatním. Zjistit, že jeho práce může být přínosem pro někoho jiného. Naučit se koordinovat svoji činnost s ostatníma, rozdělit si práci, a potom dát hlavy dohromady, porovnat výsledky a shodnout se na společném závěru... Prostě: zjistila jsem, že týmová práce je super věc. Samozřejmě za předpokladu, že máte dobré kolegy... Ale to jsem naštěstí vždycky měla, a vy jistě taky. Vždyť jsme mezi Snílky...
Vydařený dvoudílný příběh poslaly Bastett a Charlie, ilustraci dokreslil Frim. Moc se mi líbilo, že základ byl společný, ale druhou část si každá domyslela jinak. Je v tom pěkně vidět, že spolupracovat neznamená ztratit individuální pohled. A navíc ještě pěkné barevné ilustrace, tleskám.
Berenika a Illian spolupracují už dlouhodobě. Na jejich Ztraceném blogu vychází povídka na pokračování, na které se obě podílejí. Další spolupráce je (zatím) jen jednorázová - Teia Warrilow Gingl vymyslela povídku, Lea Crudelis k ní nakreslila obrázek. Vtipné a čtivé... Další článek poslala Destiny. I ten se mi moc líbil, je plný fotek a postřehů. A zatím poslední dvojici vytvořila Any z blogu elusion, která vytvořila ilustraci k básni Nejistota od Annet.

Tento týden vás čeká téma, které vymyslel Jiřík: Černá a bílá. Můžete to pojmout jako nápad na černobílou fotografii, grafiku, nebo kresbu. Můžete třeba popřemýšlet o tom, jestli v morálce vítězí černá, bílá, nebo spíš nějaké ty stupně šedivé. Můžete opět cokoliv...

Odkazy na vaše dílka i případné dotazy dávejte prosím opět pod tento článek. Další možnost kontaktu je na našem klubovém mailu klub.snilku(a)email.cz, do předmětu pište TT.
Posílejte i návrhy na další témata, o kterých byste třeba v budoucnu chtěli něco napsat, nebo jakékoliv další nápady...
Kontrolujte si, co tu píšu a kam vedou odkazy, a popřípadě reklamujte, jestli je něco špatně, nebo jestli jsem třeba na někoho zapomněla...

Čas máte do nedělního poledne (abych vám neubírala čas, když je už úterý ráno).

tvořte a mějte se barevně

vaše Lenny a Jiřík

20 komentářů:

  1. Na tůto téma jsem asi před dvěma roky složil písničku s názvem Šedá, tak tady jsou její slova: http://kucerad.blog.cz/1010/seda

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, na mém blogu je designová soutěž (viz: Web) Máš velkou šanci na výhru ;)Ceny jsou lákavé

    OdpovědětVymazat
  3. Nedošel vám ode mě email? Vyrobili jsme něco s Any, kdyžtak je to první článek u mě na blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: ukázka, že někdo je spammer a vůbec nečte, kam svoje komentáře umisťuje... hned bych na něj poslala svou chlupočku...
    Téma se mi líbí :) .. a už se mi něco rodí v hlavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak tohle téma mě zaujalo, určitě něco vymyslím na nafocení, když mám půjčený digiťáček :)

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, Destiny nevěděla, co vytvořit
    Černá a bílá se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvěle, jsem ráda, že téma zaujalo, vypadá to, že tento týden padne rekord :)[4]: jo, teď koukám že došel (díky za upozornění, ale příště prosím link na výtvor přímo pod článek tady na Libere)[3]: uděláme nálet, muhehehe...

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě přihodím nějaké černobílé zimní fotky, když je venku tak ošklivé teplo http://blog.veruce.cz/?p=8868 ...a ještě http://blog.veruce.cz/?p=8668

    OdpovědětVymazat
  9. Tak taky jdu se svou troškou do mlýna...
    v článku je sice i fotka, ale hlavní je básnička...
    http://martina-p.blog.cz/1103/cernobila

    OdpovědětVymazat
  10. tohle je sice ze starší tvory, ale zveřejněné dnes a zrovna se to hodí :)http://signorina-lily.blog.cz/1103/a-na-konci-je-svetlo-nebo-tmamožná přijdu i s něčím novějším..

    OdpovědětVymazat
  11. Nejdříve bych chtěla poděkovat za jeden odstavec věnovaný naší spolupráci s Bastett a Frimem. Jinak já plánuji v příběhu ještě pokračovat.A tady je moje dílo http://mujdruhy.blog.cz/1103/bila-a-cerna

    OdpovědětVymazat
  12. [19]: jen jsem zapomněla na jméno

    OdpovědětVymazat