28. prosince 2010

Ti, kteří patří k nám

...kdo všechno s námi létá ve snech...

  1. Aerosol
  2. Alissa
  3. Anchor
  4. Baruschka
  5. Daletth
  6. D@ve
  7. Dragell
  8. Dragilia
  9. Dragita
  10. Guizmo M.
  11. Illienel
  12. Ivišek
  13. Lan Wang-ťi Chan-kuang Ťün
  14. Lea
  15. Le Fille Ash
  16. Lenny
  17. M. Phoenix
  18. Maglaiz
  19. Metteorwa
  20. Opti-Mystique
  21. Polgara
  22. Raja Luthriela
  23. Starling
  24. Sugr
  25. Šárka
  26. Tea
  27. Vlasta
  28. Venom
  29. Veruce
  30. Vivienne
  31. Zdeňka M.

30 komentářů:

  1. V mém odkazu je chyba, chybí tam k :)
    Jako ne takto když je to napsané, ale když kliknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Destinaetus, Aditum02 ledna, 2011 12:47

    [1]: Vyřešeno. Omlouvám se, měl sem toho včera nečekaně moc

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj mohla bych se taky přihlásit..? do klubu snílku..?

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Jistěže, zlato. Klikni v menu na Aditum a úplně první článek v rubrice. Tam to napiš do komentářů - adresqu bločku a přezdívku.

    OdpovědětVymazat
  5. holky, máte u mě špatnou adresu zřejmě je prohozena s dobious cat. moje stránka je www.dragg.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. koukám, že někdo má dvě stránky, tak proto to je posunuté    já is toho nevšimla.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo z členů je chlap, smím-li se zeptat?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj moc se mi líbí váš blog mohly by jste mi pomoci s tim mým? Mrkněte na
    http://anchadelfoto.blog.cznebohttp://anchadel.blog.cz/ a váš názor co a jak udělat abych se alespon z části vyrovnal vašemu blogu. Předem díky Anchadel

    OdpovědětVymazat
  9. Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri23 ledna, 2011 20:08

    [9]: Já jsem entita rodu středního a ač tíhnu psychologií jak k ženám tak k mužům (půl na půl), fyziologicky odpovídám spíše pokolení mužskému

    OdpovědětVymazat
  10. Po e-mailu jsme se domluvili, že jsem přijata, ale nejsem v členech...

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Já to mám jako Stovření, jenom si říkám humanoidní selátko . Ale chlap je tu Des, Pan Unáhlený, Altaïr a končim .

    OdpovědětVymazat
  12. [Smazaný komentář] Seš tam. Přihlásila si se jako Kakao Seš v Incubus

    OdpovědětVymazat
  13. Hluboce se omlouvám, spletl jsem si to s jiným blogem Já jsem se zatím jen hlásil, teda jestli jsem zadal správně, a jak jsem tak průběžně kontroloval KS tak tam byl někdo blízce podobný mé přezdívce, takže členem ještě nejsem.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, omlouvám se za komplikace a práci navíc. Dneškem počínaje jsem smazala blog fairyland, takže už ani nemůže být blogem mezi Snílky. :)
    Nevěděla jsem, kam jinam to napsat, nebo jestli je nějaká rubrika pro ty, kteří chtějí "odejít"...

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné odpoledne,
    ráda bych se přidala ke Klubu snílků. Jsem tvořivá a ráda píši příběhy. Většinu jich najdete na mých blogách. Píši veselé příběhy, nic moc drastickéhoŽabka cestakrve

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Nemůžeme všechno sledovat. Napiš na e-mail... Vím, už je asi pozdě. No, co se dá dělat. Snad se to nějak zařídí.[17]: Aditum, první článek XD Tam patří přihlášky.

    OdpovědětVymazat
  17. Bude v blízké době další vzducholoď? hlásila jsem se v květnu a ta "chvilka napětí" se protahuje a protahuje a protahuje...

    OdpovědětVymazat
  18. Tady je to tak nádherné, snové přímo. Radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nechci nic říkat, ale přijali jste mě v jednom Repetitiu... Prohrabe se někdy někdo seznamem členů, prosím vás? Nebo už jste mě vyhnali, jelikož poslední dobou (od přestěhování stránek)víceméně nepíšu? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíc mně tady zaujal ten design..
    A název?
    klub snílků.. Nečekal, že něco takového bude existovat.

    OdpovědětVymazat
  21. mohla by som sa nejako...zaregistrovať alebo pridať?

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj :)
    Chtěla bych jen říci, že přezdívka Sisy (windshades.blog.cz) byla díky problému s jinou Sisy změněna na Scarity. Díky =)

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Zdravím. Bohužel to nebude tak snadné, jelikož nevíme, co se na tvém novém blogu skrývá. Změny adres řeší Repetitio, kterým musí nový blog projít. Prosím, pošli nám e-mail, ve kterém zmíníš přezdívku, změnu blogu a vyplníš standardní přihlášku do Repetitia. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pozerám, že už niesom členom, chápem, bola som veľmi dlho neaktívna na blogu. Prajem kopec kreativity, energie a chuti naplno žiť! :)
    Aspoň touto formou sa lúčim s klubom, samozrejme sledujem naďalej :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zdravím, dneska jsme si procházela snílkovské blogy, vzala jsem to od spodu, objevovala jsme nové zajímav přístavy  anarazila na několik neaktuálnosí, tak bych na ně chtěla správce lodi upozornit. Možná o nich víte, jen nejsou opravené, každopádně...Blog č. 83 - Zítra - http://unavene-oci.blogspot.cz/, byl zrušen. Autorka blogu č. 74 - Telenta, před rokem odešla na jiný blog, nezanechala adresu. Blog. č. 67 - Sasha - se přestěhoval  na http://mionepond.blogspot.cz/. Blog č. 60 - Nolme - se půl roku neozval. Blog č. 55 - Metteorwa se přestěhovala na vlastní doménu - http://metteorwa.cz/. Blog č. 49 M. Phoenix - http://phoenixrise.ion.cz/ jsem nenašla - prázdná stránka. Blog č. 47 - Lucerny je déle než rok opuštěný. První půlku blogů jsem prozkoumat nestihla, takže tam nemohu říct. Každopádně jsme během okružní snílkovké plavby narazila na ěnkolik blogů, článků a projektů, kteér mě zaujaly, díky za to. Tento klub je jedna z nejlepších věcí na blog.cz. Jsem moc ráda za to, kolik času a péče tomu věnujete i za každého snílka a jeho blogový koutek.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Strašně moc děkuju za zprávu! Blogy kontroluju namátkově, takovou nějakou větší kontrolu dělám tak jednou do roka, takže se to holt může stát, že se sejdou takové nedodělky - zvlášť když snílci nedávají vědět, že odcházejí. S mou adresou to je chybka, to tam zůstalo kvůli tomu, že zveřejnění mé původní adresy bylo určitou dobu z nepochopitelných důvodů zabanováno - to opravím hned. A na ten zbytek se vrhnu hned jak budu moct. Ještě jednou moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: P.S.: Já si řikám, že mám pocit, že už jsem třeba Zítra řešila - některé z nich mám totiž připravené v dalším Repetitiu, ale někteří mi každopádně utekli.

    OdpovědětVymazat
  28. Ovšem Sasha je čistě jen fatální kiks, ta už v Klubu dávno není. Nevím, jak tady zůstala O.o

    OdpovědětVymazat