19. února 2011

PODPORUJEME

jsme Snílci uznalí, přičinliví a přejícní, a tudíž podporujeme tyto webové stránky:


DeviantArt

Chcete-li podpořit i vy nás, zde jsou naše ikonky!











od Labandy
__________________________________________________________________

Kam dál?
Ať se vám u nás líbí!


19 komentářů:

  1. Ikonka už sedí i na mém ovém blogísku :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Moc pěkné. Ta vzducholoď mi připomíná Kroniky Světakraje. Má to s tím něco společného nebo je to jenom náhoda?

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný nový vzhled! Perfektně sedí ke klubu Snílků.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný vzhled.
    Ikonka už hnízdí i u mě.

    OdpovědětVymazat
  5. U mě se usídlil jen odkaz, ale každopádně... Tenhle lay je dokonalost sama, poklona tobě, Destinaetusi ;)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Ano, u mě také sedí A ano, souhlasím! Vzhled krásný!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný nový design, vážně se povedl :)Jen bych chtěla upozornit, že není dostatečně dlouhý na hlavní stránce - dole je už jen bílé pozadí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nový design je fajn, jenom v Opeře vám to trošku nesedí (konkrétně položka Aditum o cca 7px) a horní kolonka s odkazy na fakebook, galerii, archiv)

    OdpovědětVymazat
  9. je to nádherné. doopravdy zasněné. klaním se, vážně skvělá práce. Líbí se mi snad ještě více než minulý.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: jo tak to musím bohužel souhlasit, stáhla jsem si kvůli tomu firefox

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Opera je mého srdce šapmijón, nebudu ji měnit jen kvůli tomuhle :P

    OdpovědětVymazat
  12. Ano musím souhasit, je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  13. je krásný jen ještě zápatí urovnat

    OdpovědětVymazat
  14. S colourplanet.cz jste mě hodně potěšili :) Tenhle přístup se mi líbí, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, desing blogu je fakt krásný! Musím pochválit.. ale moc se tu nevyznám.. kde jsou třeba podmínky pro vstup do klubu? Díky

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky... Nevím, kam to jinam prsknout... Napadlo mě, jestli budeme podporovat i "leteckou poštu" - internetové odesílání abnormálně velkých (na přílohu mailu) souborů... Případně butony najdete tady: http://www.leteckaposta.cz/spread

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj.. Jistě také víte o jedné z největších chyb na blog.cz – rozdělení blogů. Přesněji definováno ŽÁDNÉ rozdělení a blogy se házejí je na jednu velkou hromadu. Tento blog se má pokusit tohle vyřešit. Chceme roztřídit blogy, zařadit je do kategorií a pomoci tak všem blogerům najít ty, které by je mohli zajímat. Doufám, že se nebudete zlobit, pokud tam jsi i vy a to v kategorii "Blogové kluby". Pokud najdete u svého blogu špatnou definici, potěší mě, pokud na to upozorníš.
    Znáš blogy, které by zde neměli chybět? Napiš nám je. Každý návrh co nejdříve zveřejníme.

    OdpovědětVymazat
  18. Vrahové "jestliže jsi osamělý hetero."

    OdpovědětVymazat