8. února 2011

Creatio - Pták

Tak. Další příšpěvek do Creatia je od Nass z blogu http://i-lagur.blog.cz.
Příjde mi to jako taková absktrakce. Více než ptáka mi to připomína listy či peří. Ale i tak si myslím, že je to pěkné :)




Ahojky! Když už jsem se rozhodla, že se přidám do Klubu Snílků, taky bych chtěla s něčím přispět. A proto vám posílám fotku svého prvního 'obrazu', který jsem stvořila v hodině výtvarné výchovy na gymnáziu. Měli jsme si namočit prst do nějaké barvy a jedním tahem prostě čmárnout na čtvrtku. A pak jsme měli zapojit fantaziia tužkou a gumou dokreslit. Napadaly mne hned dvě možnosti, ale nakonec jsem zvolila tuto.
Já osobně v tom vidím jakéhosi blíže neurčeného vodního ptáka, plujícího po hladině, kolem něhož létají pírka, takže nejspíše pelichá. :D (Ale pokud chceš, můžeš tuto větu vypustit a nechat ostatní Snílky hádat, co to je. 
Doufám, že se líbí.
***
Co byste hádali, kdybyste nevěděli, co se podle autorky na obrázku skrývá? =) 
***
Chcete také přispět do Creatia? Juk sem! =) 

17 komentářů:

  1. Ale jo, nějaké to vodní ptactvo v tom je. Ale místo peří vidím spíš lístky vrby.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím v tom hodně divokýho ptáka. Něco jako moje andulka když se začne prát...

    OdpovědětVymazat
  3. Tady je důkaz toho, že fantazii se meze nekladou =)

    OdpovědětVymazat
  4. Takové abstrakce mám nejraději. A ke všemu ta nádherná modrá! Mňaminky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se to líbí Mám ráda taková abstraktní díla

    OdpovědětVymazat
  6. To mi připomíná, že jsem ho vlastně před nějakou dobou dodělávala. To já občas dělám, stará díla ze školy dodělávám a předělávám, tak abych byla spokojená.
    Jinak jsem ráda, že se vám to líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Já vidím modrého ptáka v dalším modrém kruhu. Všechno to do sebe moc krásně zapadá

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi to a toho ptáka v tom i vidím.

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně mi to připomíná ptáka z nějakého filmu,ale nemůžu si ani zaboha vzpomenout z jakého:)
    Jinak mě osobně se to vážně líbí:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mne to pripomína asi letiacu labuť. Naozaj vydarené

    OdpovědětVymazat
  11. a víte že už sem v tom toho ptáka taky našla? tyjo, dyt on tam tak vyčníva a ja si toho nevšimla ale jo dobře, fantazii se meze nekladou :)

    OdpovědětVymazat
  12. No, mně to připomíná stíhačku nebo ocas velryby ale toho ptáka v tom taky vidím

    OdpovědětVymazat