7. února 2011

Kontrola šestá - yamashi

Banner - Repetitio (úzký)
Milí snílci, je tu další kontrola.
Zaprvé bych chtěla zmínit, že Monica Otmili právě není v dosahu internetové sítě, takže tuhle kontrolu mám na starosti pouze já. Takže kdyby se vám něco nelíbilo, stěžujte si na mě. :)
Ale zpět k blogerce, která se pod mým kladivem rozhodla projít dobrovolně.
Je to Yamashi, která sídlí na adrese http://op-pineapple.blog.cz.
A ta vám vzkazuje:
Blog funguje jako mé portfolio, vkládám tam hlavně mé kresby jak ruční tak digitální. Ráda bych, aby někdo mou práci ocenil a nemyslel si, že jsem jen nějaký patlal. Jsem totiž patlal, co to špatně snáší. Mám bolavé srdíčko což jde z mých článků snadno poznat, ale třeba to časem ustane. ^^

.
Slečna skvěle kreslí, autorsky píše, ke každému obrázku má co říct (ač bych to samozřejmě nevyžadovala, vzhledem k tomu, že jsou všechny dílem její ruky.) Jediné, nad čím jsem přemýšlela byly "stamps" z deviantartu. Doufám, že všichni víte, že "DA" jako zdroj neberu. U těhle doplňků jsem mírná hodně, ale na blogu yamashi je těch známek vážně dost. A u žádné není zdroj. Víte, padesát sedm známek je prostě hodně.
V Klubu Snílků nelpíme na zdrojích u každého obrázku. A i když je jich skoro šedesát, jsou to jen doplňky, autory vyrobené k použití - oznámkování.
A tak to budu milé yamashi tolerovat, ale byla bych ráda, kdyby buď snížila počet nebo doplnila zdroje. (Stačí v názvu, když na to najedu myší, aby byl vidět odkaz. :))
Takže náš milý patlal prošel s téměř čistým štítem. S čímž si ale vůbec nemusí dělat starosti, protože jediné, co udělám je černý puntík (:D), oznamující, že tam bylo něco, co se mi tak docela nelíbilo. Takže nejlépe opravit nebo snížit počet.
.
A jak už asi většina z vás ví, ještě ji musíte prokartáčovat vy. Tak směle do toho!
Cosi o jejím blogu myslíte? O jejích kresbách a o jejím stylu psaní?
Jak projde u vás? :)
.
Informace o přihlašování do Repetitia najdete ZDE.

6 komentářů:

  1. Kreslí úžasně, jsem z těch její výtvorů naprosto unešená. Já bych to v životě tak dobře nenakreslila. Já jsem na kreslení antitalent.

    OdpovědětVymazat
  2. chtěla jsem se zeptat jak je to s tou ilustracni soutezi?

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám slov.
    Holt, když najedu na něčí blog a skví se tam nádherný obrázek líbajícího se Severuse... Zabolí, ale je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně kreslí, jsem taky unešena! Vážně talent! :)
    MIMO: Mohla bych sem přidat ke svému blogu (t-m-r.blog.cz) můj druhý blog (taktéž autorský, jsou tam sice zatím jen tři články - je nový - ale nehodlám ho jen tak opustit :)) http://salviohexia.blog.cz/ ? Je to vlastně "přísně tajný" deník a život mně, jako studentky Bradavci Díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný blog.
    Ty kresby mě dostali.

    OdpovědětVymazat
  6. to mě velmi hřeje u srdce :') Stampů už jsem se zbavila. Bolelo to, ale jednou se to stát muselo! D'x

    OdpovědětVymazat