22. února 2011

Creatio - Stonehenge

Tak, a máme tu další příspěvek dělaný tabletem. Tentokrát je to, od Veruce z blogu (webu) http://blog.veruce.cz. Mě osobně to opravdu uchvátilo! Hlavně to nebe, a celkově, to vypadá jako živé :)


Ráda bych se podělila o svůj první "pořádný" výtvor tabletem. Jedná se
o starší práci, a ačkoliv má plno nedostatků, přecejen je první.  Mou
další digitální tvorbu už nechám zájemce zhlédnout na mém blogu,
nechci creatio zaspamovat. 


***
Chcete se podělit o svůj um? Juk sem! =)

34 komentářů:

  1. Tak to je naprosto geniální a úžasné!
    Zírám a se svým kreslícím "uměním" se klidím.

    OdpovědětVymazat
  2. To světlo na těch kamenech je úžasně realistický.

    OdpovědětVymazat
  3. Stonehenge..♥ ach, Anglie, tam je tak krásně.. zase jsem si na všecko vzpomněla .. je to nádherný, naprosto reálný.. než jsem si přečetla, že je to tablet, myslela jsem si, že jde o fotku jsi šikovná

    OdpovědětVymazat
  4. Mě, jakožto člověka obdivující drigitální tvorbu, to okouzlilo. Já prostě nepřišla na to, jak se ten krám používá, ale možná jsem jen "malilinko" nešikovná

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně úchvatné... Taky mě to nebe okouzlilo...

    OdpovědětVymazat
  6. Budu se opakovat, ale tohle je vážně skvělé. Strašně se mi to líbí

    OdpovědětVymazat
  7. To se mi líbí
    Hlavně ten odraz na "šutrech".Takové ty dva vedle sebe napravo majíc na sobě ležet třetí mi připomínají...ehm,uhlíky a třeba i magnety?No nevím,tak či tak,vypadá to dost reálně;)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow :))..nic jiného se na to nedá říct...

    OdpovědětVymazat
  9. To je vážně dokonalý, klobouk dolů, autorko . Určitě zajdu na její web, jelikož mě to vážně uchvátilo .

    OdpovědětVymazat
  10. Pri prvom kratučkom pohľade som si myslela, že je to fotka
    Skutočne úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu pěkné dílko, je to přímo podle nějaké předlohy?

    OdpovědětVymazat
  12. moc krasne, dokazes z tabletem carovat

    OdpovědětVymazat
  13. Závidím lidem, co si takhle rozumí s tabletem... Je to fakt krásné.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, úžasné spojení barev :)

    OdpovědětVymazat
  15. Och, díky všem! Přitom je to vážně jen první čmáranice [15]: Je to podle předlohy - fotky v National Geographic, který jsem měla zrovna po ruce

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to opravdu dokázalo zaujmout můj pohled. Velmi vydařené dílko :)

    OdpovědětVymazat
  17. opravdu nádhera ta hra barev, světla, stínů. úžasné

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to nádherně. Na mne to opravdu velmi zapůsobilo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Páni...vypadá to úžasně!

    OdpovědětVymazat
  20. Ne, ne, ne! Nebudu na to zírat s otevřenou pusou Je to vážně úchvatný, nemám slov, jen tleskám ;)
    Chci se také takhle kamarádit s tabletem :P

    OdpovědětVymazat
  21. Šutříky vypadají moc pěkně, nebe je jen rozlitá barva, ale na první pokus s tabletem... To smekám .

    OdpovědětVymazat
  22. To je úžasné! Také bych tohle chtěla umět. Moc se mi to líbí a jsem asi slepá, protože tam nevidím žádnou chybu

    OdpovědětVymazat
  23. [28]: Upřímně - ta rozlitá barva je to jediné, v čem je si to s původním obrázkem podobné

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tenhle obrázek se mi moc líbí. :) Krásně to ladí dohromady s tou oblohou.

    OdpovědětVymazat
  25. Jako bych se tam právě ocitla znovu Velmi povedené!

    OdpovědětVymazat
  26. I think that to receive the <a href="http://bestfinance-blog.com">loans</a> from creditors you ought to have a firm motivation. However, once I've received a bank loan, because I was willing to buy a bike.

    OdpovědětVymazat