12. února 2011

Desátá vzducholoď se snílky

Avatar big
Palubní lístky ukažte a můžete nastupovat.
Opět na komentování tu budou jiní. Já pouze vynesu soud, případně u neštastníků odůvodním. Stejně, u lidí kterým dám ANO snad není třeba dávat důvod, ne? :D


1) Snílek Vysmátá :) - excentrique.blog.cz
Sny jsou mým denním chlebem, sním ráda(a jím ráda :D), a mám ráda lidi, kteří mají sny. Myšlenka tohohle klubu mě moc nadchla, líbí se mi průběh, tolerance a "rodinnost" tohohle klubu. Proto doufám, že se k vám připojím :)
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Tak tady k tomu není co dodávat :) Fotky, básničky, grafika jednoznačně ANO!
Sussanah doplňuje: Není co dodávat =D Skvělej vzhled a vlastní tvorba =) (i když ta průhledná stránka se místy špatně čte...)
´
2) Snílek Sluzy - rainbowmusic.blog.cz
Som schizofrenička s chuťou do písania, maľovania,kreslenia a sarkazmu. MOjou puškou je irónia, kordom sarkazmus a až príliš často sa nachádzam vo svete nov a fantázie. Táto komunita ma naozaj zaujali tým, že su tu snáď i ďalší snívajúci a kretívny blogery s podobnými záujmami :D
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: no já nevím, je sice fakt že články některé sou krátké, ale zase se mi tam líbí (ještě aby ne) její kresby a malby :) ja bych dala ANO :)
Sussanah doplňuje: Líbí se mi u tebe =) A čím víc vás je slováků, tím líp vám rozumím! =) (samozřejmě jsou tu stále mezery =D )

3) Snílek Kočička Nobu - betybetuli.blog.cz
Sem snílek co má snílkovské sny.A mím novím cílem je dostat se sem :-)
Destinaetus praví: Já nevím. Přijde mi, že články jsou až moc nesnílkovsky krátké (tím myslím, že nějak postrádají tu jiskru). V rubrice Povídky je něco jako deník v jiném obalu. Já fakt nevím. Nechám rozhodnutí na ostatních.
Dar žvatlá: No já nevím, je fakt že se ubíraš tím správným směrem, máš tam fotky i povídky (i když docela krátké) no, asi to taky nechám na zbytku :)
Sussanah doplňuje: Tak tentokrát holt budu ta zlá asi já. Jdeš správným směrem, to se ti musí nechat, ale... Vypadá to, že si své články po sobě ani nečteš. Máš tam spoustu překlepů, chybějící písmenka, chybějící mezery... Doc. Oprav si i své starší články a uvidíme příště =)
- Takže tedy za nás všechny - četla jsem se, že je ti fakt hodně maloučko, takže navrhuji toto: Zapracuj víc na svém snílkovství (fakt je, že jsem toho moc nenašla) a na svém psaném projevu. Pak se zkus přihlásit znovu, dej tomu tak měsíc NE

Pretože som zatiaľ nemala pocit, že by niekto moje články čítal a vôbec sa nad nimi zamýšlal a hodnitil. Blogovala som 2 roky, potom prestala...a dnes som zase tu a vidím Vás a možnosť deliť sa s viacerými, než AFF/eSBénkami, ktoré majú vlastne povinnosť chodiť na môj blog, o svoje pocity, nápady a objavy. :)
Destinaetus praví: Ačkoli tu nejsou žádné články, tak podle toho co sleduješ a čteš si myslím, že by si mohla mít dobré úvahy. Sice budem kupovat zajíce v pytli, ale já bych to risknul. Nechám rozhodnutí opět na sotatních :)
Dar žvatlá: No, no, nevím, nějaké články zajímave sem našla, ale příde mi tam tich kvalitních věcí vcelku málo, a navíc se nějak blbě orientuju v tvém menu, takže to taky nechám na zbytku.
Sussanah doplňuje: Já jsem pro ANO. Autorka má zajímavé názory (mluvili jsme spolu v komentářích) a vzhledem k tomu, že blog je v chodu celé čtyři dny, myslím, že se ještě dočkáme zajímavostí. No a kdyby ne, tak tu máme přeci členskou kontrolu =)

To se nedá popsat slovy =)
Destinaetus praví: Mám rozporuplné pocity :D Jsem nucen rozhodnutí nechat na ostatních :D
Dar žvatlá: No nevím, mě osobně příde že se ubíra vcelku správným směrem, má tam svoje obrázky, fotky, a i vcelku kvalitní články ale sem radši to taky nechám na ostatních, :D
Sussanah doplňuje: Tak tohle je fakt prekerka...
Venom prská: Po delším váhání říkám ne. Blogy nejsou na nejhorší cestě, ale bude třeba delšího vývoje aby to bylo to pravé co hledáme. Některé rubriky mi přijdou chudé, možná by bylo lepší věnovat se jednomu blogu pořádně. NE

6) Snílek Taychi - http://cinis.blog.cz
I když jsem stále v AK, tak bych chtěla být i zde. jsem opravdu dost divná osobnost, ale snad se přes to přenesete. Znám tu dost lidí a vidím zde o trošičku větší rozlet než je v áká a ráda bych zde projevila své nadání nenadání :D
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Tak tady není co psát jednoznačně ANO
Sussanah doplňuje: Má vůbec cenu psát, že ano? =)

7) Snílek Tatra.nka - http://t-h-e--s-i-m-s-2.blog.cz
Jsem blázen, co si žije ve svém vlastním světě, ale přesto hrdě prohlašuje, že je absolutně normální. Miluju vše, co je krásné, ačkoli někdo na krásu těchto věcí nemusí přijít celý život... myslím tím knihy, přírodu, svoje housle, ... a mnoho dalších, nádherných věcí.
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Obrázky fotky deníček, rozkošné záhlaví v designu, ANO!
Sussanah doplňuje: Líbí se mi u tebe a počítám, že se budu vracet =)

8) Snílek Catherine, Cath. - im-cath.blog.cz
Proč sem patřím? Těžko říct.. Líbí se mi způsob soužítí jaký tu máte, líbí se mi, že si tu nikdo na nic nehraje, nepřidávám nějaké extra úžasné články, a můj blog není nic vyjímečného, ale mám své sny a jsem sama sebou.. Byla bych ráda kdybych ve svém blogovém světě patřila do vaší rodiny..Jestli k vám patřím to už je jen na vás....
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá:
Sussanah doplňuje: Dostala jsi mě rubrikou S.O.B. =D Kam se hrabou nějací Affísci %D

9) Snílek Lilithen - www.lilithen.eblog.cz
Protože i když se říká, že člověk by měl prožít svůj sen a ne snít svůj život, já chodím celá ta léta s hlavou v oblacích a s očima ve hvězdách.
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Co dotat? asi jen vítej mezi námi :)
Sussanah doplňuje: Vítej mezi námi a maturity se boj jenom zdravě, ono to zase není tak horké ;-)

10) Snílek Míša - michaela-blog.blog.cz
Pořád o něčem sním.Protože snít se dá úplně o všem(i když třeba v matice probíráme novou látku) :D .Prostě jenom sním a sním a sním :-)
Destinaetus praví: Tak tebe bohužel nepotěším. Při zhlédnutí tvých článků na téma týdne musim říct, že si vůbec nerozvinula hloubku věci. Jsi hodně mladá, a tvoříš obrázky na úrovni i některých 15-letých. Máš dobrý směr. Ale NE
Dar žvatlá:Taky nemužu jinak než souhlasit se zbytkem
Sussanah doplňuje: Bohužel musím souhlasit s Desem.

11) Snílek Lucerna - www.ciernyhrad.blog.cz
Pretoze i ked som sem natrafila len nahodou, hned som bola nadsena z tak dobreho napadu a chcem k vam patrit! :-)
pretoze ako uvadzam uz od zacatia mojho blogu v profile som "Snílek zmietaný v búrke reality, ktorý ešte stále verí že láska je silnejšia ako nenávisť" :-D
Destinaetus praví:  ANO
Dar žvatlá: Není co vytknout :)) ANO :)
Sussanah doplňuje: Ano! =) Vítej =)

12) Snílek Maruška - mollyem.blog.cz
Protože život, který člověk sní, je mnohem hezčí než ten reálný. :-)
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Fotky, uvahy, kresby, povídky ANO :)
Sussanah doplňuje: Kdo má rád Foglara, ten k nám prostě patří! =)

13) Snílek Lizz - p-o-v-i-d-k-y.blog.cz
Protože už v podstatě nevím, co je to realita. Snový svět je mým druhým domovem.
A líbí se mi ten nápad :)
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Už z názvu blogu je vše jasná ANO :)
Sussanah doplňuje: Ano! A nechceš posunout stránku na střed? =)

14) Snílek Elöwayn-Fon - www.elowayn-fon.blog.cz
Protože mám pocit že většinu života jsem prožila s hlavou v oblacích.Protože mě baví vymýšlet si imaginární světy,a podobné věci.
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá:  Co dodat?
Sussanah doplňuje: Nemám co dodat =)

15) Snílek Besmena - besmena.blog.cz
Protože nevím, co je realita a co sen..protože jsem zmítaná ve svých snech a ve svých těžkých pádech do reality..protože sny umí být stejně kruté jako realita..ale mohou pomoci..protože celý můj blog je jeden sen..a všechen v realitě..
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá:  Je tam těch zdlouhavých článku na mě moc ale jednoznačně ANO po dvou článcich :)
Sussanah doplňuje: Tady se asi zdržím hlasování, blog je na mě dost strohý, ale zase je mi jasné, že je to hodně subjektivní pohled... =)

16) Snílek Ewil - ewillian.blog.cz
Protože realita je všude kolem nás a lidé trpí až přehnaným materialismem. Co když chci ale snít? Pak zabloudím tam, kde je to takové, jaké chci. Na můj blog.
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Povídky, deník, jednoznačně ANO (skakryš nebudu stíhat všechno číst :( :D)
Sussanah doplňuje: Sakra... Mám chuť na něco se skořicí! =D

17) Snílek Ninsie - www.ninssie.blog.cz
Mám velké sny a střípky z nich chci ukázat i ostatním lidem, protože to, co pomohlo mě, může třeba pomoct i dalším... jen jiným způsobem.
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: o5 povídkový blog s deníčkem :)) Ano :)
Sussanah doplňuje: Přihlášky hned po sobě a hned první článek shodný! Myslela jsem, že mi hráblo =D Vítej ;)

18) Snílek April - sunlight-in-the-rain.blog.cz
Milujem snívanie a často sa schovávam do môjho vymysleného sveta. Je tam totiž krajšie ako v realite.
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Další kvalitní slovenský blog. ANO :)
Sussanah doplňuje: Já myslela, že jsi s tím praštila! Jsem ráda, že ne =)

19) Snílek Sense - ocima.blog.cz
Protože jsem přesně ten typ člověka, který běží po louce, přeskakuje potoky a leze po stromech, zatímco prochází davem lidí.
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: tady není co dodat, zase povídky a tak :D ANo :)
Sussanah doplňuje: Líbí se mi tvé fotky =)

20) Snílek Altaïr - letajici.blog.cz
Hádám, že kdybych nebyl snílek, už jsem se dávno zbláznil. ;-) V myšlenkách jsem stvořil už tolik světů, že je raději ani nepočítám. :-) Ale zda patřím mezi Snílky, to už nechám na posouzení Vám, milí Snílci. Nechť za mne mluví mé dílo. :-)
Destinaetus praví: ANO
Dar žvatlá: Povídky, a hlavně komiksy a ty se mi moc líbí :) ANo :))
Sussanah doplňuje: ANO!!! =)

31 komentářů:

  1. Jééj... Děkuju za přijetí... *jde to oslavit*
    Jenom k Sussanah: I kdybych chtěla, neposunu, protože jsem vysoce technický antitalent.. xD (Překlad: Nemá páru jak na to. xD )

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni, super, jsem tu Ani nevíte, jak jsem ráda
    Sussanah: Jsem potěšena

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, děkuju mockrát za přijetí :)
    Foglar je prostě Foglar

    OdpovědětVymazat
  4. Těšila jsem se, že dnes dojde i na mne, ale nevadí...počkám do příště. Gratuluji všem novopečeným snílkům.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně se nám začíná klub naplňovat! Hezké!
    Jinak,gratuluji všem přijatým!

    OdpovědětVymazat
  6. Jů... Škoda, já se dneska tak těšila Tak snad se ke mně dostanete příště :) ale víte, že jste slibovali, že snílků bude třicet?

    OdpovědětVymazat
  7. Bych se taky mohla přihlásit s clamor, že? Ale ono je asi ještě brzy...^^

    OdpovědětVymazat
  8. Nečetla jsem to celé, ale k bodu tři - co takhle zkontrolovat si nejprve, co sám píšu, a pak teprve kibicovat na psaný projev někoho jiného? Například poslední odstavec toho bodu jsem měla práci rozluštit.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji dalším přijatým, Blog ninssi mě opravdu hodně zaujal.

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: to jsme na tom podobně, ale tohle je docela snadná věc v adminu =)[2]: rádo se stalo [9]: mno, chybějící mezera a překlep, holt je to těžký, když se neuložej všechny úpravy když je v adminu najednou víc lidí, někdy to prostě zablbne

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem za prijatie, teším sa :)[11]: Áno, na nejaký čas som s tým "praštila" Ale pokračujem ďalej...

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Čaj? Jééé... Ten rozhodně neodmítnu... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děuju moc za přijetí. :) S Ewil často spolupracujeme, takže občasné pomatení zraku není čistě náhodné.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji všem přijatým! A je mi líto Monči, protože má vcelku kvalitní články a alespoň s blogem moje-obrazky-a-fotografie.blog.cz jste jí mohli přidat, ale to není moje věc .

    OdpovědětVymazat
  15. Mě přijde trochu nefér přijmout někoho kdo má blog čtyři dny jenom proto že chodí na zajímavé blogy a diskutujete s ním v komentářích a mě ne proto že mám málo článků v rubrikách

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Moni, máš pravdu, že tohle přijímání není objektivní. Ale co je fér? Správci se snaží přijímat blogy, které jim na první pohled přijdou zajímavé, kreativní a zasněné...
    Nehledej prosím chyby na jiných, raději se snaž zlepšit sama. Dívala jsem se na tvůj blog, je sympatický, ale trochu strohý, a třeba v rubrice grafika a obrázky zvířat je jediný příspěvek. V tom mají pravdu. Však se nic neděje, nikdo ti tu neublížil, máš šanci se přihlásit znovu, a i když by tě sem nevzali, tak co se děje? Můžeš přece spokojeně blogovat, tvořit a snít i bez toho...

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: Hodně jsme o tom diskutovali a já doufám, že to za nějaký čas zkusíš znovu. Měli jsme pocit menší neúplnosti tvých blogů a báli jsme se, jestli je třeba příliš brzo nezrušíš. Takže bloguj dál a když uvidíme že plníš rubriky a o blog se staráš, neměl by být problém.

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: děkuju já vás pozvu na salvu úsměvů, jen co něco úsměvného vytvořím :)
    mockrát děkuji za přijetí

    OdpovědětVymazat
  19. je pravda, že ste kúpili mačku vo vreci,, ale myslím, že budete s ňou spokojný!! *som Vám nekonečne vďačná, že ste to urobili! teším sa ako malá* Ohľadom článok, by som chcela len tak poznamenať, že trochu si musím usporiadať čas, lebo sa pripravujem na matury, ale keďže som už tu....nejako to vyriešim....A EŠTE RAZ..ĎAKUJEM :)   
    a Dar: menu napravím :) reps. spravím orientačnú mapu
    Sussanah: nekonečne ďakujem ;)

    OdpovědětVymazat
  20. [26]: od dííky dííky ne že yb to envypadalo špatně, vypadalo yb to dobře ale nějak se noreientuju jak to nemá své místo :))

    OdpovědětVymazat
  21. urobili ste mi naozaj radost dakujem za prijatie! uz teraz sa tu citim ako doma

    OdpovědětVymazat
  22. Mockrát děkuju za přijetí :) hmm a skořici já ráda a zejména v kombinaci s kafem, o čemž vlastně vypovídá layout

    OdpovědětVymazat
  23. Oo, Děkuji za přijetí! :))..Mám radost :))

    OdpovědětVymazat