19. února 2011

Nový layout je tady

Avatar Big - Airship
Tak jste se konečně dočkali. Původně jsem to chtěl zavrhnout, ale nakonec stačilo pár úprav a je z toho něco ucházejícího. Nicméně, pořád nejsem spokojen.
Přeci jen jsme klubový blog, takže bychom měli mít nějaký stálý layout. Proto jsem ponechal schéma odkazů a znovu jsem použil i květinový motiv. Menu jsme zredukovali na 5 položek.
Sliboval jsem vám nový seznam členů. Nebojte, bude :) Do kategorií se budete řadit v jiném článku. Ale ono "dvojbarevné řádkování" bude muset počkat. Poděkujte blog.cz za nefunkční editor tabulky. Psal jsem jim mail a podle odpovědi jsem pochopil, že hodlají připravit nějaký nový editor. Uvidíme.
Použil jsem obrázek vzducholoďi od jedné úžasné steampunkové kapely Abney Park. Inspirující song na konci článku.

Avatar Big - Planet
P.S.: Jedenáctá vzducholoď bude mít zpoždění. Byla připravená, čekala jen na pár posledních komentů. Jenže jedna správkyně zrovna komentovala a já nastavoval nový layout. Což blog.cz nerad vidí, když pracuje víc jak jeden člověk na blogu naráz. Takže ve výsledku se skoro celá vzducholoď smazala a můžem začít znova *kyselý xicht* Vždycky vzducholoď dělám víkend předem, snad si budu pamatovat koho jsme přijali :D



Dodatek: Layout je dělaný pro Mozillu, takže pokud máte Operu nebo cokoli jiného, tak vám to asi nebude správně sedět.

30 komentářů:

  1. Layout je vážně hezký. To už jsem komentovala na fb, když se o něm teprve rozhodovalo. Je škoda, že se jedenáctá vzducholoď zpozdí...celý den na ni čekám. Mám v ní být totiž i já... No nevadí...když jsem to vydržela doteď...

    OdpovědětVymazat
  2. no je krásny! :) nemáš byť prečo neskopojný
    ps: tá loď je prekrásna...jednoducho na tento layout sa nedá povedať krivô slovo ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásím, že mám Chrome a vše funguje, jak má

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: To dáš...
    Mám explorer, a všechno sedí

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to nádherně... JE to nádherný :) jsi vážně profík, mohl by ses tím živit :)Ta vzducholoď je nádherná =)

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasím, že i mě to na Chromu funguje bez problémů a taky to, že jsem okouzlena, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Jak psala Veruce v předešlým článku, v Opeře si tu a tam ty pixely dělaj co chtěj ;) Ale není to žádná hrůza Lay moc pěknej.
    A k jedenácté vzducholodi - třeba se tam etě vejdu

    OdpovědětVymazat
  8. Náderné, povedené, dechberoucí.
    A poslušně hlásím, že na Chromu všechno sedí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mam google porovnala s mozillou a zjistila že sedí. Luxusní tleskám. A vzducholoď jsem si hned zamilovala. Já mám totiž vzducholodě strašně ráda. Mrheheheheee

    OdpovědětVymazat
  10. Nový vzhled je sice pěkný, ale načítá se mi stejně špatně jako ten předchozí. :/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten layout je vážně nádherný a snílkovský :)

    OdpovědětVymazat
  12. Awwww a ty avatárky.... hned si je jdu v rámci propagace narvat na svůj milovaný bložínek. Layout pecka... když ho vidím na blogu už rozřezaný, tak ještě větší :)
    ta vzducholoď je moje zamilovaná od prvního pohledu *zasnila se*

    OdpovědětVymazat
  13. Sakra, ono se to odeslalo dřív než jsem tam stačila ještě něco napsat.Vzducholoď je úchvatná, připomíná mi klip od skupiny Nigtwish na písničku The Islander. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já nemám slov .. taky bych si přál mít takový nádherný layout .. je to vážně do - ko - na -lost

    OdpovědětVymazat
  15. Jeto tu krásne. ja používam Operu a všetko je super. Ste šikovné.

    OdpovědětVymazat
  16. Lay je překrásný, na Opeře to přeskočilo jen párkrát, teď už je to ok.
    Škoda, že se zpozdí vzducholoď. Chtěla bych znát verdikt.

    OdpovědětVymazat
  17. Bůůů... A já jsem se už tak moc těšila... *fňuk* Ale neva... Až bude, tak bude :)
    A lay... No nemám co dodat... Změny jsem průběžně pozorovala, a celkem jsem se děsila, protože na začátku to přeskakovalo Ale ve výsledku... Do-ko-na-lost!

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem okouzlena:) Vkusné, elegantní a přitom snílkovské. Hned bych na tu vzducholoď naskočila, ikdyž se bojím výšek A hudba taky dobrá;)

    OdpovědětVymazat
  19. Vzhled je moc povedený! Správně snílkovský post scriptum: já mám chrome a jde mi dobře...

    OdpovědětVymazat
  20. V Chrome parádička, bez problémů :) Záhlaví se mi strašně moc líbí, jen mi nějak nesedí ta neurčitá tmelovitá barva pozadí textu, ale čte se z toho dobře a zvyknu si.

    OdpovědětVymazat
  21. Páni, je to nádherný. Vzducholoď je přímo úchvatná...

    OdpovědětVymazat
  22. Je nádherný.
    Mám Chrome a sedí to dokonale.

    OdpovědětVymazat
  23. Lay je nádherný,opravdu dokonalý. Z té vzducholodi jsem úplně hotová ;)
    Tenhle desing se mi načítá o hodně rychleji,takže paráda ;)
    Mám Mozillu,Chrome i Explorer a sedí to perfektně ;)
    Škoda,že se 11.vzducholoď zpozdí,ale stejně bych se do ní asi nevešla   

    OdpovědětVymazat
  24. Layout je nádherný! V Chromu a Mozille mi sedí :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherný layout! Zůstala jsem na tu stránku zírat už když se mi to načetlo

    OdpovědětVymazat
  26. Je to krásné... jen by ten běžící text mohl běžet pomaleji...

    OdpovědětVymazat
  27. Moc krásný... ten červený byl krásný, ale tenhle je prostě úžasný .

    OdpovědětVymazat
  28. Palečku, Malenko, Liško Bytrouško, Micku Jaggere ..no viděli jste někdy takovou krásu?
    Mimochodem ta vzducholoď mi neustále připomíná písničku od Smashing Pumpkins: Tonight Tonight... ach

    OdpovědětVymazat
  29. A ještě se mi zalíbil ten song... nějak v tom slyším Piráty z Karibiku, nevím proč

    OdpovědětVymazat
  30. Tomu se říká dílo mistra, nový kabátek je naprosto úžasný .

    OdpovědětVymazat