5. února 2011

Oficiální literární soutěže

Banner - Regnat (úzký)

Moji Snílkové!
Jelikož spousta z vás tráví svůj čas u papíru s tužkou, řekla jsem si, že by vás mohl zajímat seznam oficiálních literárních soutěží.
Článek budu průběžně doplňovat, takže pokud vás to zajímá, dejte si ho do záložek ;)

23 komentářů:

  1. Ano, ano!!! Děkuji O autorovi vím a právě do něj tvořím povídku (proto mi nezbývá čas na ty ostatní) ale o těch druhý dvou ne... musím je omrknout!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad!! Tohle by mělo být na "oficiálních" blozích už dávno a až Klub snílků s tím přichází... Blogeři jsou hlavně pisálci a pořebují se někde "ukázat" Sama se soutěží asi nezúčastním, nemyslím si, že bych byla až tak pisatelsky nadaná, ale tleskám za skvělý nápad a držím pěsti těm, kteří se zúčastní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný nápad. Tady je odkaz na seznam dalších lit. soutěží: http://www.vaseliteratura.cz/velka-vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. 2 z nich mě dost zaujaly, možná stihnu něco sepsat

    OdpovědětVymazat
  5. koukala jsem na hledá se autor, ale 15-20 normo stran se mi zdá dost málo na to, aby se to potom vydalo nebo ne? Co je vlastně ta normostrana? Mé povídky jsou vždy dlouhé...

    OdpovědětVymazat
  6. já příště radši přečtu všechno      už jsem si to našla. hlásí se tam někdo??

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: spíš je to dost... já už jednu poslala a pracuju na další =)

    OdpovědětVymazat
  8. tak jsem si to spočítala a buď mám málo nebo zase až moc   

    OdpovědětVymazat
  9. Hm... Mohla bych se zůčastnit alespoň něčeho.. Díky za seznam

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě bych zmínila Cenu Maxe Broda ;) Jinak se hodlám přihlásit (krom Maxe Broda) ještě do té od Fragmentu, uvidíme, zda to stihnu.

    OdpovědětVymazat
  11. třeba časem budou i další;)

    OdpovědětVymazat
  12. chtěla bych se přihlásit do soutěže od framgmentu, ale má díla jsou strašně dlouhá(jedno jde do poloviny a už má 60000znaků), ale vyzkouším rozšířit jednu krátkou, ta má zatím 4000 a je potřeba 25. U těch ostatních je omezení do 20let

    OdpovědětVymazat
  13. Super, díky! Většinu těch soutěží znám, nicméně takový seznam se vždycky hodí, díky za něj!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Vím vím ;) Vím o ní už delší dobu

    OdpovědětVymazat
  15. juuuuuuuuu fajne Ďakujem za súťaže a momentálne mám plán zapojiť sa aspoň do dvoch a do toho kurzu tiež

    OdpovědětVymazat
  16. Tak sem znovu koukám... Paráda, i ten Samoděj se hodí :))

    OdpovědětVymazat
  17. A co třeba Pardubické střípky?

    OdpovědětVymazat
  18. According to my own investigation, millions of people in the world receive the <a href="http://goodfinance-blog.com">loan</a> at various creditors. Thence, there's great possibilities to get a financial loan in all countries.

    OdpovědětVymazat