6. února 2011

Upozornění snílkům, kteří nadále sní i v AK

BannerRegnat2
Dobré dopoledne Snílci,
dnes jsem se ujala i dalšího článku a to pro ty, kteří nadále jsou v Autorském Klubu.
Nepůjde o urážení jejich způsobů vykonávání práce. Nýbrž o to, že vás musíme upozornit na jednu novinku. Protože se hned ze začátku týká i některých snílků.
Omlouvám se, kdybych na někoho zapomněla, pouze jsem článek projela očima a už jsem se nestačila divit.

Začal totiž znovu fungovat Očistec ( Něco jako naše Repetitio)
A jeho správce T. se rozhodl (jako v každém svém článku na AK) změnit pravidla hry.
A to tím, že krom červené (vyhazov) žluté (oprava) a zelené (v pořádku) přidal ještě modrou barvu a to cituji -

,, A tedy k té modré barvičce. . . Zkusíme si zjistit, kdo z členů vůbec ví o tom, že je v autorském klubu a alespoň jednou za dva měsíce na blog autorského klubu zajde. Ať je vidět váš zájem - u koho je modrá barvička, napište prosím něco do komentářů ;) " Tiskař94


Očistec první začínal samozřejmě písmenkem A.
A snílci, které jsem zahlédla a dostali modrou, nechť se zapíšou pod komentáře k předposlednímu článku na AK.

- Abyss dostala zelenou
(není čemu se divit, její blog je plný autorské tvorby a perfektních článků)

- Achája Eressiel je první naší členkou, která dostala modrou barvu.
(abych to ještě vysvětlila - Jde tu o to, zda si Tiskař pamatuje tvé jméno z komentářů na klubu, ne o autorskost. Tvůj blog je stejně jako ten Abyss skvělý a autorský)

- Ajinak co jiného by ti mohli dát než zelenou barvu
(tady ani nemusím psát dodatek, jelikož tvé kresby mě okouzlily)

- Aleee tak tady se pan T. zase spletl a dostala jsi modrou barvu
(A já zase jen dodávám, že s autorskou tvorbou to nemá nic společného, tvůj blog je v naprostém pořádku, ale na AK si bohužel nepamatují tvé jméno)

(sice tě zatím vidím pouze v Aditu a ne v seznamu členů, ale dovolila jsem si tě už zařadit i sem, jelikož jsem si jistá, že tě přijmeme)

- Alfalfa tak ty máš zase modrou
(důvodem bylo uvedeno, že tě pan T. na AK příliš nepotkává, ale klid, tvůj blog je přece úžasný i bez komentování na AK)

Doufám, že jsem žádného ze Snílků nevynechala.
Dodávám, že AK není naše konkurence. My si sníme zde a nepotřebujeme ho ke své existenci. Tento článek nebyl napsán proto, aby vám znechutil AK nebo pana hlavního správce. I když uznávám, že občas jsem se ironii a sarkasmu nevyhnula. Důvodem tohoto článku je upozornění těch z vás, kteří chtějí zůstat i v Autorském klubu a dostali modrou barvu, aby věděli, co se chystá.
Chcete-li tedy, zapište se zde a já přeji, aby si pan T. více všímal vašich ctěných jmen a přestal zakazovat komentáře, jak to už podruhé udělal mě. A já jsem upřímně zvědavá, jak se zapíši při příštím očistci na písmenko B, když nesmím psát komentáře :-D Nu, alespoň vezmou na vědomí mou žádost o odchod, i když bych raději odešla sama, s hlavou hrdě vztyčenou (a v oblacích)
 Vaše Berenika

32 komentářů:

  1. Já třeba nikdy na AK moc komentářů nepsala, takže jestli očistec dojde až ke mně (za pár měsíců, možná), dostanu určitě taky modrou. Ale jak mám napsat komentář, když mám zablokovanou IP?
    Je to dobrý trik jak nás vyštvat. Tiskař si může gratulovat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Taky mám zablokováno. T. mě zablonul, Marcel napsal, že odblokovat trvá moc času, o jedné ze správkyň nevím ani ň a An-ne už nechci přidělávat problémy s těmi dvěma. Ať si vyštve, na něm už mi nezáleží, ale byla bych ráda, kdybych mohla odejít sama a ne tak, že mě vyhodí...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem první v Bé, ale než to ke mně dojde, hm, myslím, že už bude příští léto .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:  XD Kdybych sdílela tvůj optimismum... * oči k nebi * Já už bych nejraději byla pryč

    OdpovědětVymazat
  5. Je dobré, že to dáváš takhle vědět :)[2]: jestli budeš chtít, mohu to napsat za tebe

    OdpovědětVymazat
  6. Já toho chlapa nechápu. Autorské blogy to jsou a nikde není psáno (nebo o tom nevím), že je povinné navštevovat oficiální autorský blog. Snad jde o to, že blogy jsou originální a né žadné kopírky! S takovou v AK zůstane sám , to co dělá snad nemá ani žádnou logiku Sám sobě utahuje smyčku kolem krku... Lidi by se měli vzpouřit a udělat pořádnou blogovou revoluci...

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych řekla, že příště bude ještě zbytek Áčkařů... jsem zvědavá, co mi řekne

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:[7]:
    My jsme se o takovou menší revoluci pokusili. Akorát jsme si vysloužili označení šťouralové, pseudointelektuálové a ti, kterým se nikdy nic nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Skvělý názor a já s ním naprosto souhlasím, ale nechci rozdmychývat zbytečné hádky. My přece nejsme proti Ak. Ať si dělají co chtějí. Nač my se budeme rozčilovat a kazit si snění? Ale což... Vivat revoluce![6]: Díky za nabídku, ale zbytečně by zablokoval i tebe. Co budu potřebovat, to napíšu do obšťastníku, kde jsem přihlášená na téma ,,Quo vadis, Autorský klube " což se mi moc líbí.[7]: [8]: Bylo mi divné, že jsem tam tebe neviděla Také jsem zvědavá, ale myslím, že zelená

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ach a mě se to líbí. Slovo pseudointelektuálka jsem si doslova zamilovala. Podobně jako spojení Tiskař + alkalické kovy A rebelové? Co jiného bychom byli? Rebelové, kteří blogují s láskou.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: ouw[10]: dobře, držím palce a už se těším, až si to počtu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, modrou barvičku jsem raději ponechala bez komentáře

    OdpovědětVymazat
  13. Tiskař a Marcel zjevně začali brát AK jako vlastní píseček, ze kterého hodlají vykopat všechny, kdo jim šlapou do báboviček.
    Já se z AK odhlásila už asi před měsícem, takže bych měla být teoreticky vymazána do doby, než dojdou k písmenu "L", ale praxe na to zatím nevypadá...

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Pravda, já jim tam taky všechno zkritizuju, takže na mou neaktivitu si nikdyo stěžovat nemůže

    OdpovědětVymazat
  15. Achich ouvej. Snad radši nemám slov. To je přesně ten důvod, proč nekomentuju, když tam vyjímečně zavítám Nehledě na to, že těsně před přihlášením ke Snílkům jsem zažádala o vymazání z AK.
    Ale což, třeba je má neaktivita popožene. A nebo bych jim mohla připomenout, že už nemám zájem

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za upozornění, já blog AK sice sleduji, ale i tak je to příjemné, že se někdo stará. :)
    Ten jeho dodatek s modrou barvou jsem pochopila tak, že si chce jen OTESTOVAT, jestli tito lidí sledují novinky v AK a ne že se za to bude vyhazovat. To si nemůže dovolit a jestli to udělá, zlomí mu to vaz. Ne každého musí nutně zajímat klubové novinky... :/

    OdpovědětVymazat
  17. [5]: Chlapce. Do chlapa má docela daleko (asi jako opice k člověku).

    OdpovědětVymazat
  18. Ježiš, tak to nechci vidět svojí modrou, bude svítit na desetitisíce km daleko, páč tam nechodím vůbec..
    Otázka času, kdy to zavedou jako podmínku, pff..

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: hm, ten bohužel je jednoduší i než ten nejednodušší oraganismus :(

    OdpovědětVymazat
  20. Zprvu mi pan hlavní správce nijak zvlášť nevadil, ale poté, co jsem si s ním jednou dovolila nesouhlasit a on mi oznámil, že moje komunikace je na úrovni "goehkgaifz", mi moc sympatický není (hooodně silný eufemismu). Po čase mi začala vadit i jeho povýšenost (jakmile někdo něco neví, je to magor a měl by opakovat školní docházku) a korunu tomu jistí (ne všichni) správci dosadili tehdy, když si začali měnit pravidla podle svého. Třeba mě dostalo to, že členové mají nutnost přispívat na svůj blog alespoň jednou za tři měsíce, ale správcové, protože jsou aktivní na blogu AK, nemusí přispívat vůbec. Přijde mi to jako pravidlo šité na míru M. L. Jungovi, jehož blog stagnuje. Myslela jsem, že si vzali břímě správcovství AK na záda dobrovolně, takže by pro ně nějaké zvláštní výjimky platit neměly, ale asi jsem se spletla...

    OdpovědětVymazat
  21. Mě už to připadá jenom srandovní...myslím že snaha vzbudit zájem o blog AK je pochopitelná, ale tohle má k tomu dost daleko...spíš další provokace, možná bude konečně poslední

    OdpovědětVymazat
  22. [13]: To by asi bylo nejlepší[14]: Také jsem se odhlásila, ale Marcel mi řekl, že není čas, takže to může trvat týdny až měsíce [15]: Dokud ti nezakáže komentovat [16]: Já bych bývala raději odešla sama, ale taky mě nehodlají vyhodit, tak co člověk nadělá. Asi mu zbude jen jedno - nenapsat k očistci komentář [17]: K tomu lámání vazu jsem se dostala asi před měsícem. Prošla jsem i chutí ho uškrtit a kladivem zatlouct do země. Teď mi to je upřímně jedno a jsem zvědavá jak to nakonec bude s Ak[18]:[19]:[20]:[22]: Ou, ou... Já sice souhlasím, ale jak už jsem psala jednou - jen prosím nerozdmýchávat hádky. Skončí to dalšími blokovanými IP a bude to zbytečně. Když tak chce vypadat, ať vypadá. Ztrapňuje se přece on a ne my. Jsme snílci, tak se nad něj povznesme. I když uznávám, že lehké to není.[21]: Také myslím. Ale pořád zastávám ten názor, že když nás tam nechce, proč bychom se vnucovali. Ou, už zase podporuji naše snílkovské rebelství a pseudointelektuálství... Nebo to snad podporuje on?[23]: Tak tohoto pravidla jsem si ani nevšimla... Byla bych docela ráda, kdybych o něm alespoň nevěděla. Tfuj--- Já ho nezavraždím, nezavraždím, nezavraždím... A nebo možná jo [24]: Tak to by bylo osvobození. Doufejme...

    OdpovědětVymazat
  23. Díky za upozornění, všimla jsem si, že jsem zmodrala. A mi zrovna modrá tááák nesluší ...Tady člověk vidí ten rozdíl - atmosféra na KS je úplně jiná, cítím se tu tak nějak domácky .Na AK jsem se prozatím diskuzí neúčastnila, ač jsem to četla. Ale aspoň v anketě jsem pěkně zahlasovala, že by se mělo vedení vyměnit a teď jsem zvědavá, jak to s AK bude, pořád doufám, že se ledy pohnou. Ale jak u mě pohár trpělivosti jednou přeteče, tak i přes svou nekonfliktní povahu za sebe nemohu ručit .

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Nemáš zač. Jsem sice správkyně, ale zdá se mi tu také tak ,,domácky". Našla jsem si mezi ostatními spoustu úžaných přátel. Jsem zvědavá, jak to Standa vyřeší. Tak uvidíme... Snad...

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Já jsem o něm také nevěděla, dokud jsem zmínku o něm nenašla na blogu Marcela. Vcelku chápu, že na to neupozornili ostatní, asi by byli ukamenováni

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Mimo tuto mírumilovnou diskuzi - to by bylo špatně

    OdpovědětVymazat
  27. Musím uznat, že jeho "modrou barvičku" chápu. Starám se totiž o blog pro rovery a rangers našeho skautského střediska a vím, jaké to je, když ani nenapíšou komentář, jestli četli mé informace . Škoda, že jsem až ke konci abecedy, jak ráda bych se ohlásila nějakým vkusným komentářem jako třeba "hezůůů blogís" .

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Též lituju svého písmenka V... ale hezů blogís má u mě schovanej jako v trezoru.

    OdpovědětVymazat
  29. hm já si třeba až teď všimla, že jsem byla v očistci, no co naplat, na blogu AK někdy nějaký komentář zanechám, ale když by to měla být má povinost, tak bych to pak asi spíš bojkotovala :) Nadruhou stranu se ale už asi od modré zase upustilo, takže můžeme žít zase v míru :)

    OdpovědětVymazat