20. února 2011

Osmý týden - Svoboda

články na téma minulého týdne - Předjaří:

Tentokrát se sešlo článků docela dost. Jsem ráda, že se vám moje téma týdne tak líbilo. Abyste neřekli, tak vám něco prozradím: mě se zase moc líbily vaše výtvory. První byla Illian a její magické předjarní doteky, potom Majdin Příběh sněženky. U Labandy jsem si přečetla něžnou básničku o sněženkách a petrklíčích a u Polgary povídku o setkání s dvěma zvláštními ženami. Krátkou úvahu s pěknou fotkou jsem si prohlídla u Atyiyy, skvělou fotoreportáž z předjarní procházky u Bels (to je jedno, jestli jste už v seznamu, nebo ne, na Téma týdne může psát kdokoliv). A nakonec ke mně dorazila i povídka s překrásnýma básničkama od Dragity. No a abych taky něčím přispěla, sepsala jsem reportáž ze svýho prvního jarmího výletu.

Tak, doufám, že příští týden nás budete zásobovat stejně pilně, jako ten minulý. Nové téma jsme vymyslely společně s Babe, které už se nemůže dočkat jarních prázdnin. Proto ta svoboda. Volnost od všech příkazů a zákazů...
Mimochodem, zrovna dneska máme jedno výročí, které se k té svobodě taky trošku vztahuje. Jestlipak víte, že 20. února 2004 zemřel jeden z nejvýznamnějších představitelů českého disentu, novinář a šéfredaktor Lidových novin Jan Ruml?

Tak... opět se vám nekladou žádné meze. Každý si svobodu představuje jinak. Někdo jako prázdniny. Někdo jako demokracii. A někdo, třeba já, jako možnost být sám sebou...

Čas máte opět do neděle. Odkazy prosím posílejte pod tento článek, stejně jako minule.

Těším se, co si zase přečtu :)

vaše Lenny


26 komentářů:

  1. Nebude vadit, když to bude báseň?

    OdpovědětVymazat
  2. já se snad nikdy k napsání na téma nedokopu on by to pro mě byl trochu paradox - svoboda je psát o čem chci a tudíž když mám psát o svobodě, píši o tom, co někdo zadal, takže to není svoboda ne, plácám nesmysly. jen mě štve, že příší týden celý pracuji a tak nemám čas vyfotit fotky, které se mi k tématu úžasné hodí.. no, třeba dodatečně..

    OdpovědětVymazat
  3. svoboda, to téma se mi moc líbí   

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle bude první téma, na které stopro něco napíšu

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to sem zvědavá! Držim palce, ať se dílka povedou ...

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že je nový design. Povedený, ale předchozí se mi možná líbil víc. Tak mě napadlo, že bych se k TT taky jednou dokopala

    OdpovědětVymazat
  7. Může to být i starší článek?

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: nebude, naopak. Pište klidně básničky, malujte, pište povídky, úvahy, reportáže... cokoliv[8]: No, lepší by bylo, kdyby tě tohle téma inspirovalo k něčemu novému, ale dej mi sem odkaz, uvidíme

    OdpovědětVymazat
  9. Tak se taky zapojím... Tohle téma mě zaujalo a dost dlouho jsem si myslela, že nic nenapíšu. Ale nakonec mě posedla tvůrčí krize A tady je výsledek: http://gbastet.blog.cz/1102/svoboda-vec-relativni-ci-samozrejma

    OdpovědětVymazat
  10. Nový článek mám rozpsaný, hodím sem zatím něco staršího...Tohle jsem psala cca před rokem a půl jako slohovku. S tématem svoboda to dost souvisí, tak mě za to snad nikdo nenakope http://blog.veruce.cz/muj-kout/nazory/v-totalitnich-rezimech-se-idioti-dostavaji-k-moci-intrikami-a-nasilim-v-demokracii-svobodnou-volbou/

    OdpovědětVymazat
  11. [16]: přihazujte jak je libo, já už si to nějak přeberu :)

    OdpovědětVymazat
  12. I já přidávám svůj článek... Doufám, že ještě není pozdě...
    http://clarisekks.blog.cz/1102/zit

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem na téma Svoboda sesmolila jeden článek. Sand alespoň někoho zaujme
    http://agrrr.blog.cz/1102/dopis-od-s-tt-snilci

    OdpovědětVymazat
  14. [20]: Illian, Nemohu u tebe z nějakého důvodu komentovat a správu autorovi takže tohle je k tvému příběhu o svobodě: Musím přiznat, že tohle se mi opravdu líbilo. Je to něco co mě oslovilo.  Nejsem sice zastánce happyendů. ale takhle před spaním to bylo nesmírně příjemné čtení.   

    OdpovědětVymazat