26. února 2011

První výdej palubních lístků

A máme tu první rozhodování snílků, kdo další se přidá mezi naše řady.
Znovu opakuji, kdo je podle mě jasný snílek, je přijat hned, kdo mé představě snílka nevyhovuje, je ihned odmítnut. Všichni ostatní vám jsou předloženi k posouzení. A prosím, nehlasujte jen ze solidarity, budte upřímní a hlasujte podle svého svědomí. To vy ted zodpovídáte za kvalitu našeho klubu.


Přijatí snílkové:
1) Snílek kappa - nihil-sub-sole-novi.blog.cz
Lebo občas sa aj ja zasnívam
Destinaetus praví: Určitě ano. Bloger, co má své názory a celkově mám dojem, že takhle by měl blog vypadat.
Bruneta dodává: Super názory, a ta výtvarná díla! O_O Nádhera, stoprocentní Snílek =)
Sussanah doplňuje: Ta fotka v záhlaví, tak ta je dokonalá! =)

2) Snílek Bels - clamor.blog.cz
Toš původní blog tu je, ten aktuální by tu moh být taky ^^ Snílek jsem, však mě znáte :)
Destinaetus praví: Ano, známe :) Jedna ze spoluzakladatelek KS. Vítám i tvůj nový blog :)
Bruneta dodává: Známá tvář :) Máš opravdu krásné fotky Bels :)
Sussanah doplňuje: Vítej =) Opět =D

3) Snílci Ewil a Nins - www.taylor-jocelyn.blog.cz
Tohle je blog o dvou postavách z RPG, které se promítly do příběhu. Ten se stal naším snem, jejich snem a může být i váš. Sníme přece všichni. Často a rádi. Pomáhá nám to udržet se.
Destinaetus praví: Byl bych fakt blbec, kdybych vás hned nevzal.
Bruneta dodává: Další povídkáři :) Ráda Vás u nás uvidím x)
Sussanah doplňuje: Snad je ta neaktivita už zažehnaná =)

Nepřijatí snílkové:
1) Snílek Kiara - sparkling-zone.blog.cz
Proč sem patřím? Protože tohle je jediné místo,kde může snílek jako já patřit. Sním často a ráda a nenávidím ty chvíle kdy se z této činnosti musím probrat do nudné bezbarvé reality.... :-)
Destinaetus praví: Nevím. Sem asi tvrdý, ale stejně jako Venom tady toho vidím málo, co bych chtěl v KS mít.
Bruneta dodává: Moc se mi nezdá ten článek o hodnocení blogu... A ty citáty jsou sice krásné, ale pochybuji žes je vymyslela ty...
Sussanah doplňuje: Mě se zase nelíbí krátké informace o vzhledu a soutěžích, články s diplomky...

2) Snílek Kutka - kutka.blog.cz
Já jsem snílek od jakživa. Realita je příliš nudná a tak kreslím a píšu (povídky začnu zvěřejňovat až v březnu).
Destinaetus praví: Mám dojem, že blog máš jen z nudy. Až začneš přidávat povídky, kderé slibuješ, tak to zkus znovu :)
Bruneta dodává: Mhmm... nevím nevím...
Sussanah doplňuje: Přidávám se k Desovi, až budou povídky, zkus přihlášku znovu. Vím, že březen je sice za pár dní, ale stejně.

3) Snílek DragonTazi - not-realistic-life.blog.cz
Tak třeba..všimli jste si názvu mého blogu,že? :P nebo..to jméno..není moje jsem češka..a snít..snění je nejlepší věc jak se odreagovat od reality..ehm od reality která mě vůbec nebaví..!
Destinaetus praví: Tvůj blog na mne moc snílkovsky nepůsobí.
Bruneta dodává: Co ta bleskovka?
Sussnah doplňuje: Chápu, že někdo nemá čas pořád sedět u internetu, ale většina článků je psaná strašně narychlo, s překlepy a vulgarismy. Plus nepřiměřené používání tří teček. To se mi prostě nelíbí.

Snílkové, o kterých rozhodnete vy!
1) Snílek Billie Jean - www.na-nazvu-nezalezi.blog.cz
Takový blog, jako je tenhle hledám již dlouho. Nesnáším zmalované puberťačky ( konkrétně Natalie Sadness ) a její vrstevnice. Ráda sním, přemýšlím a píši... A proto miluji tenhle blog již teď a budu moc ráda, když se také stanu snílkem.
Anketa uzavřena

2) Snílek Hugo Bugo - www.hugobugo.hys.cz
Jsem básník, ať si říká, kdo chce, co chce. A mám hlavu v oblacích
Anketa uzavřena

3) Snílci Zaffy & Teffy - www.Zaffety.blog.cz
My dvě si nemyslíme, že jsme snílci. My to 100% víme. Tedy...dobrá, tolik si věřit nebudeme. Máme tendenci snít. Kdekoliv a kdykoliv! Už název klubu má určitě něco společného s naší povahou. Proč to tedy nezkusit...snít?
Jsme bláznivé autorky, píšící na blog. Píšeme vše, naše zážitky, myšlenky, smyšlené příběhy. Žijeme uměním. Umění je o fantazii, o snění. Celý ten náš snový svět je spojen vtipem. Když si my dvě píšeme, pořád se smějeme a blikající zprávy zobrazují další řádky smajlíků. Když už jsme u toho…my dvě jsme se hledaly, až jsme se našly. Nejspíš vás nezajímá, jak to bylo každopádně, jsme jedna hadrová panenka, která se ani moc nemění. Nemusíme tajit to, že jsme kreativní, rády píšeme, malujeme, kreslíme, čteme, zajímáme se o hudbu (ať už hrajeme na hudební nástroje zpíváme nebo jen posloucháme nové album naší oblíbené celebrity) a sem-tam i divadlo. Vlastně to spíš dáváme najevo. Jsme takové, jaké jsme. Nejsme dokonalé, máme i špatné stránky (Teffy je například hrozná egoistka a příšerně jí to štve), ale sny a snění, všelijaké fantazírování, nás všechny spojuje, ať už jsme, jací jsme. Proto si myslíme, že sem patříme. Chceme být součástí vysněného celku... :)
Anketa uzavřena

4) Snílek Sikar - sikar.blog.cz
Proč? Protože mým cílem je měnit snění v realitu a tu poté v úhledných zmuchlaných kuličkách házet do sklepa plchům, kteří se o ni poperou. Ghoulashi povoleni.
Anketa uzavřena

5) Snílek Hajdance - http://hajdance.blog.cz
Pretože aj ja sa z času na čas zasnívam do môjho vnútra
Anketa uzavřena

6) Snílci Ms. Scriptum a Hok Wolker - histoires.blog.cz
Jsme snílci s vlastním světem, protože tenhle svět nám nestačí.
Anketa uzavřena

7) Snílek Ordi Fellien - www.psychoexistence.blog.cz
Každý tady píše, že je snílek. Těžko říct, jaký důvod napíši já, jelikož jsem snílek který věří, že jeho sny jsou realitou a proto nemůže říct, že je snílek. Mnohdy je těžké odlišit sny od reality. Někteří jako já to ani odlišovat nechtějí. Proč? Protože snění je lepší než realita. V naší říši snů můžeme být tím, čím bychom být chtěli. Realita zdá se býti těžší než snění. Ale ve skutečnosti, když jste snílek, tak ani skutečnou realitu nepotřebujete. Stačí vám vaše sny, které považujete za svou realitu. Myslím si, že patřím mezi silné snílky. Usuzuji tak díky tomu, že když jsem byla malá, chtěla jsem umět lítat jako ptáci. Vylezla jsem proto na strom, roztáhla ruce, zavřela oči a skočila. Žel bohu, jediné co z toho vzešlo byl vymknutý kotník. Ale i přesto do teď věřím, že mám křídla :)
Anketa uzavřena

48 komentářů:

  1. Moc děkujeme, že jste nás přijali a samozřejmě neaktivita je jen dočasná, jinak bychom se sem nehlásily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Otázka: s vyrovnanými počty se nepočítá (jaká slovní hříčka )?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to nevyšlo ;) Třeba příště ;)
    Ps: Ano ty citáty jsem nevymyslela já, jsou to citáty,které jsem někde viděla a zaujaly mě ;)Gratuluju přijatým

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji přijatým :)
    Svědomitě jsem zahlasovala u všech a s mým pomalým počítačem to bylo na dlouho

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se ke gratulacím a hlasovala jsem pečlivě všude! Dokonce jsem se někde začetla a to velice příjemně, někde to i znám, takže jsem se zasmála

    OdpovědětVymazat
  6. poctivě jsem všude zmáčkla můj osobní verdikt, ačkoliv mnohdy to bylo velmi obtížné. Snad jsem byla spravedlivá I když jeden hlas sem, jeden tam, ono je to nakonec jedno

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: ano, vím o čem mluvíš, mě se to každou chvíli sekne

    OdpovědětVymazat
  8. No to je těžké... Sikar není snílek, to je přímo noční můra!
    Bejt váma tak ho bez meškání příjmu. Budu mnohem klidnější, když bude na naší straně, než když bude stát proti nám....     

    OdpovědětVymazat
  9. Sikar je fajn :) Panu Šiškovi fandím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přijatým upřímně gratuluji. Poctivě jsem hlasovala u všech "nerozhodných snílků". Jenom mě trošku mrzí hlasy u  Zaffy a Teffy. Budu doufat, že se nakonec něco stane a možná se sem dostanou. Mám totiž blog na podobná témata a jsem tady. Tak proč to odpírat i těmhle dvěma? Možná to beru moc osobně ale mezi Zaffy, Teffy a mnou nevidím rozdíl. To jsem ale jen odbočila.
    U Hajdice sama nevím viděla jsem 4 obrázky co se mi nelíbily (vím já nejsem tady talent..) a dva, které se mi líbily před tím než se mi sekl prohlížeč protože autorka nepoužívá perex - asi.. mrzí mě to. Ráda bych si i něco přečetla ale můj prohlížeč odmítá spolupracovat.
    Pěkně se mi četlo u Hok Wolker akorát jsem se pokoukávala na neozdrojované obrázky snad víc než u mě. Také váhám.. :). Ovšem styl psaní se mi líbí.. velice čtivý.
    Odri se mi líbí ze všech nejvíce, snad nebudu jediná kdo si to myslí. K tobě se totiž ještě podívám.Mé poklony jsou hotovy .

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji příchozím, s neodsouhlasenými naprosto souhlasm, ale zajímal by mě i názor adminů klubu na ty, o kterých rozhodují ankety
    Stejně jako bych navrhla podmínku, která myslím, byla i v AK (nejsm si jistá, nikdy jinde nejsem) o zavedenosti blogu... Protože hodně z nich jsou zajímavé, ale krátko trvající blogy, jako napříklkad poslední slečny (http://psychoexistence.blog.cz/), protože dva měsíce podle mě na ověření prostě nestačí

    OdpovědětVymazat
  12. Poctivě jsem všem zahlasovala I když musím přiznat, že více bylo NE. Ale převážně to bylo u blogů, u kterých většina lidí zahlasovala pro ne. Když jsem si pročítala některé bločky, přišlo mi to spíš víc jako něčí zápisník než "snílkovský blog". Samozřejmě, můj bloček mi také slouží jako zápisník, ale také tam přidávám své kresby, příběhy a plánuju i básničky. A už jen tahle tvorba o člověku vypovídá jestli je skutečně snílek. Bohužel, na některých bločcích tahle kreativní tvorba skoro chybí, což je škoda, byly by to totiž jinak moc dobré blogy

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Souhlasím s tebou. Blog mám krátkou dobu, ale je to vlastně takové přesunutí mého minulého blogu, který jsem měla více jak dva roky a stále píšu a přidávám a rozhodně mě to nikdy neomrzelo a myslím, že ani neomrzí

    OdpovědětVymazat
  14. Odhlasováno u všech nerozhodnutých... Abych pravdu řekla, vyšlo to přibližně půl na půl. Některé z blogů mě naprosto nezyujaly ani obsahem, ani provedením. Prezentovat některé "nedodělávky", které jsem viděla, bych se opravdu neodvážila. Tak uvidíme, jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: no, ale to mi, kteří hlasujeme do ankety, bohužel vědět nemůžeme, krom toho, že blog prostě musí být zavedený /pokud někdo neznal ten minulý, nebo pokud ten minulý ještě není snazaný/ a na zaavedení člověk potřebuje, alespoň ty tři měsíce - vždyť je to vlastně dost krátká doba

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: co se mých "specifických tužeb" týče, tak bych měla s hlasováním asi problém, ale když se od toho odpoutám, tak jsem na tom tak podobně O:)(kde mám, k sakru, svůj avatárek)

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Ten minulý jsem smazala asi před třemi dny. Škoda že jsem nevědělaže se budu přihlašovat do Klubu snílků. Ono to bylo takové spontánní. Já jsem ten starý nechávala dost dlouho, bylo mi líto ho smazat, měla jsem k němu citové pouto, ale pak jsem si řekla, že akorát zbytečně zabírám místo na blogu.cz a tak šel pryč. Škoda...

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: no, jak říkám... třeba ty tři měsíce nejsou dlouhá doba, krom toho, když už s blogem dávno umíš a máš ho zavedený, ono i to hodnnocení a vzducholodě nejsou nejrychlejší - ani nemohou být, když se hlásí tolik lidí, vžyť jak dlouho jsem čekala?
    muselo by se to nějak promyslet, nejsem admin a nemůžu do tho kecat, ale je mi líto, když pak vidím nadějné blogy, které nejsou odsouhlasené, protože prostě trvají dva měsíce  - což určitě nestačípřesunutý blog je bohužel výjimka, potvrzujíc pravidlo

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji přijatým, u ostatních jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí hlasovala, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak nic, jdu zahlasovat, snad nikomu neukřivdím.

    OdpovědětVymazat
  21. Z těch, co tu jsou jmenováni, znám jen Sikara a Bels. Poctivě odhlasováno, ale u některých jsem se rozhodovala trochu déle.

    OdpovědětVymazat
  22. Takže právě jdu zkoumat zbytek.. Zatím jsem hlasovala pouze u Zaffy a Teffy, protože jejich blog znám už dlouho.
    A mohla bych vědět z jakého důvodu váháte? Jejich blog je autorský a pokud se jedná o videa z youtube tak u těch vždycky mají nějaký článek. Já bych v tom problém neviděla.. I když většina ostatních asi ano...

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Jde o to, že pokud hned přijmeme všechny autorské blogy jako doted, tak budeme mít 300 členů ani nemrknem. Proto blogy, u kterých mně hned něco osloví, přijmu hned a ostatní jde do anket. A navíc takhle můžou i členi utvářet podobu Snílků.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Dobře :) už to chápu... Ale přeci jen, zaffety jsou dobré, tedy pokud můžu ze svého /ne/zaujatého pohledu soudit

    OdpovědětVymazat
  25. Taky jsem si zahlasovala. :) Nu uvidíme, kdo postoupí a kdo ne. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Blog Billie Jean mi nepřijde ani trochu snový, ani mě moc nezaujal. Hlas proti.Hugo Bugo mi přijde zajímavý, přemýšlivý, mnohem vyspělejší. Hlas pro.Hajdance je spíš takový fotoblog, je vidě, že autor rád kreslí, maluje a fotí, ale co je na tom snílkovského? Chybí mi tam nějaký text, nějaká zamyšlení nad světem, úvahy, příběhy... Hlas proti.Blog Zaffy a Teffy je přeplněný videi z youtube, bannery a různými grafickými blbůstkami, ale textu chudince zůstaly oči pro pláč. Upřímně řečeno bannery kategorií nejsou čitelné, a tak jsem se v tom nezorientovala a ani jsem se nedokázala začíst, protože to všechno okolo ruší. Snové mi to nepřijde, už ta agresivní červená na mě působí spíš naopak a to všechno okolo je taky takové moc komerční, moc snaživé. Hlasuji proti.Sikarova fantazie je neoddiskutovatelná záležitost a navíc jeho blog považuji za velmi zajímavé a kvalitní blogerské dílo, takže dávám ano.Ms. Scriptum a Hok Wolker - dlouho jsem přemýšlela, ale v jedné kategorii jsem přece jenom našla deník s takovými těmi snílkovskými věcmi, takže ano.Blog Ordi vypadá na první pohled dobře, ale řada kategorií (hlavně těch, které by mě z hlediska snílkovosti zajímaly, jako třeba Bájní tvorové, Záhady a Magie) je prázdná nebo s jedním článkem, což mě opravdu nefascinuje a jsem tedy proti přijetí.Jinak bych ráda dodala, že blogy hodnotím podle celkové zasněnosti na první pohled, podle toho, co o sobě autor píše v infu na blogu (má-li info), podle přehlednosti blogu, podle obsahu a podle kvality. Myslím, že řada hlasujících se nad spoustou těch věcí vůbec nezamýšlí a už vůbec se nezamýšlí nad tím, je-li ten člověk dost zasněný. Jinak si nedovedu vysvětlit vysoké počty hlasů pro u některých z nich. Já osobně bych přijala málokoho.

    OdpovědětVymazat
  27. [23]: Tohle není autorský klub, ale snílkovský. V tom je a měl by být rozdíl. A pokud jde o videa, jsem toho názoru, že blog by měl obsahovat víc textu než ne-vlastních videí či obrázků.

    OdpovědětVymazat
  28. [27]:Já s tebou musím jen souhlasit. Přijde mi to takové.. docela kruté. Z toho důvodu jsem nehlasoval pro nikoho ani proti někomu. Ani jinak se nazapojuji do ankety. Ale stejně...
    Hraje tady roli toliko neobjektivních příčin... to prostě není, no profesionální (ano, zní to vtipně, ale jak jinak to vyjádřit?)
    Když člověku řeknete: "Jo jsi v tom, či máš smůlu!" alespoň ví, na čem je. Jak si stojí. Tohle mě jen nervuje. Už je mi to jedno. Chtěl jsem být snílkem, chtěl jsem být součástí téhle skvělé party. Pořád chci, ale najednou se ve mě něcou bouří.
    mj. máš parádní blog, dobře se čte, co píšeš a ani mě nedoradila ta kvanta textu

    OdpovědětVymazat
  29. taaak, sice som povodne planovala pozerat film.. prekutrala som blogy, ktore sa dali na vahy ved co ked moze prave moj hlas "ano" pomoct? z "nie" sa chvalit nebudem, i ked som sa mu nevyhla.. pozrela som clanky aj archivi a davala podla vedomia-svedomia

    OdpovědětVymazat
  30. [27]: vlastně s většinou souhlasím, i když...
    je těžký určitě, co je snílkovské a co ne, každý má jiné snytřeba u Sikara (ačklvi jeho blog je doopravdy zajímavý a neobvyklý) mě dost odpuzují prvn vzezření blogu a ty pohyblivé "něco" nahoře (přesto automaticky hlasuju PRO)... naopak poslední zmiňovaný blog vypadá na první pohled snově, ale funguje jen dva měsíce...krom toho rubriky jako: magie, bájná zvírata, draci, atd... osobně s nimi nemám žádné pozitivní zkušnosti

    OdpovědětVymazat
  31. [32]: Nj, ale to si holt musí ujasnit zakladatelé, co podle nich je nebo není snílkovské. A možná, ačkoli to zní divně až paradoxně, by se měli pokusit to definovat, aby nevznikal prostor pro dohady.Já bych hlavně přijímala lidi, na nichž je na první pohled vidět, že mají fantazii. Lidi, co něco vytváří, ať už jsou to snové obrázky, malby, šmuky nebo píšou. A když píšou, tak ať to má myšlenku, ať to má náboj, ať v tom jsou otázky, ať je to dumavé, ať to lidem něco říká a nějak je to inspiruje.Pokud by v těch kategoriích nebyly jen typické wikičlánky, ale třeba nějaké vlastní kresbičky nebo malby a nějaké vlastní názory, proč autorku to či to fascinuje, pak je to pro mě jednoznačně důvod dát palec nahoru. Člověku, který je fascinovaný draky a magií, přeci nelze upřít pořádný kus fantazie a snění Ale jak říkám, rubriky by měly být plněny z vlastní hlavy a ne co kde kdo pobere po netu.

    OdpovědětVymazat
  32. [27]: ja viem a to by som chcel zmeniťale aj tak ďakujem aj keď hlas proti verím že si to nemyslela zle[11]:ak si myslela mňa tak ďakujem aj tak ja viem je to tvoj názor na tie fotky asi si myslela tie skleničky ked 4 mne sa práve také páčili ale ČO tak mám aspoň ponaučenieškoda že si videla len TIE FOTKY ktoré si videla

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Sikarův blog na první pohled určitě není to, co bych v tomhle klubu hledala, ale na ten druhý je v tom vidět spousta originality, názorů, myšlenek a věcí, které Sikar vymyslel z vlastní hlavy a dal do nich kus sebe. To mi pro palec nahoru stačí.[29]: Dík za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
  34. Pečlivě a svědomitě odhlasováno! U některých to bylo sakra těžké, ještě, že je to anonimní

    OdpovědětVymazat
  35. [11]: môžem sa ešte prosím spýtať čo je to perex??

    OdpovědětVymazat
  36. ALE AJ TAK ĎAKUJEM KAŽDÉMU ZA AKÝKOĽVEK HLAS, CHCEL BY SOM MôJ BLOG EŠTE VIAC ZDOKONALIŤ NA SNÍLKOVÝ

    OdpovědětVymazat
  37. Gratuluji všem přijatým snílkům! Jinak, hlasovala jsem snad všude, doufám že jsem nevynechala nikoho .

    OdpovědětVymazat
  38. [33]: vždycky, když vidim rubrika - draci, magická svoření, magie, tak je tam napsáno to, co už dávno znám, popřípadě nakradené obrázky... možná mám prostě jen nešťastnou ruku
    krom toho mi přijde, že snění nebo fantazie s magií nemá nic společného snít můžeš třeba o kovbojích nebo počítačíchjinak souhlasím s "definicí", i když je to doopravdy paradox Co se týče psaní (tohle už bbylo v Ak myslím?) základní je pro mě jistá schopnost ovládat gramatiku, co se týče obsahu... každý člověk, co je schopný sesmolit smysluplný příběh (ať už jde třeba o to, jak si čistí zuby) má fantazii a je snílek... protože určovat, co je zajímavé a co ne... každý máme svoje názorymě nebaví číst furt o elfech, nechápu sci-fi, většinou se neorientuju v anime, atd... naopak mi až moc říká FANFICTION a na to ti někdo může říct, že se zakládá na cizí fantazii a tím pádem fantazii nemáš, když píšeš tohle (a jen těžko se tomu dá odporovat - jsou dva pohledy, v každém trocha pravdy)

    OdpovědětVymazat
  39. Gratulaci přijatým, co se týče nepřijatých, pobavila slečna z non-realistic-life, která má v menu, že je členem Snílků A Autorskou tlupu se mi jí taky nechce věřit

    OdpovědětVymazat
  40. Gratuluju všem přijatým, jak to dopadne s ostatními, to jest ve hvězdách...

    OdpovědětVymazat
  41. No to by tedy hrálo, aby mezi nás nevstoupil Sikar!

    OdpovědětVymazat
  42. Sikara znám, jinak jsem hlasovala snad všude.

    OdpovědětVymazat
  43. Zajímavé. xD
    Gratuluji přijatým a jsem zvědavá, jak to dopadne s ostatními :)

    OdpovědětVymazat
  44. Gratuluji přijatým :)
    Sikara bych určitě přijala!

    OdpovědětVymazat
  45. Tak pozerám, že sa akosi pritvrdilo prijatie. Poctivo som zahlasovala a celkom sa mi páči blog Ms. Scriptum a Hok Wolker. Teda, možno som len očarená layoutom s mojim obľúbencom ale dúfam, že prejdú.

    OdpovědětVymazat
  46. Gratuluji přijatým..U většiny nerozhodných jsem hlasovala,a u zbytku prostě nevím,enchám to na ostatních...
    PS : Sikara bych určitě přijala :))

    OdpovědětVymazat