6. února 2011

Šestý Týden - Nade mnou

Ze začátku něco řeknu.

Illian, vážněs mě zklamala. To je snad první téma, na který si nenapsala :D. Styď se. A přitom znělo tak poeticky. Další téma je taky takový jako divný a každým jinak vykladatelný. Proto se těším. Už by konečně mohlo být tak dvacet článků ne? :).

Komu se bude chtít, může mi napsat návrh na téma na další týden :).

A aby nebyly žádné připomínky, potom, co napíšete, nebo najdete u sebe na blogu článek, který je na téma, pošlete mi odkaz na můj ímejl, sosonafa44(zavináč)seznam.cz.

7 komentářů:

  1. Oh promiň, já se tak stydím a moc se omlouvám! Když já jsem za to...no mohla, ale nebyl čas. Promiň já to napravím a na tohle téma něco napíšu ano? *psí oči*´

    OdpovědětVymazat
  2. Selátko Babe, co o sobě píše ve středním rodě, a které bylo by rádo, kdyby se našly ušlechtilé osoby a mluvili ke mně, jak si já přeji.ach jaj
    vy mě jednou zabijete

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, proč vždycky na téma týdne zapomenu? Musím to napravit

    OdpovědětVymazat
  4. to já nevím, psala jsem jenom status na FB podobnej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hvězdy, nad Prahou, zpívaj píseň ... jéé, už nevím jak je ta písnička dál
    Ale bylo to to první, na co jsem si vzpomněla, když jsem viděla to téma ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Babe, já taky napsala, jenom jsem ti to zapomněla poslat, tak jestli si to tu čteš, přiřaď mě prosím: http://lenicky-zahradka.blog.cz/1102/imbolc

    OdpovědětVymazat