14. února 2011

Upozornění pro snílky z Ak podruhé

Dodatek 17:28 - Prosím čtěte!

 - Prosím, aby co nejvíce Snílků kliklo v anketě. Jedná se o to, zda pořád chcete tento přehled lidí z Očistce. Vím, že spoustu lidí už na Ak příliš nechodí, ale nechtějí ani odejít (modrá barva v Očistci) a proto jsem s tím začala. Teď vás prosím o názor, zda to tak má být stále.
Banner - Regnat (tlustý)

Už minule jsem kvůli zavedení ,,modré barvy" jako kontroly vaší aktivity na Ak zveřejnila podobný článek. Jde o přehled snílků, kteří se v očistci objeví. Dnes měli všichni čistě zelenou a navzdory minulému dlouhému článku tu dnes máme jen jednu ,,naši" blogerku.

(Máš to dokonce se zaslouženou pochvalou. Píšeš opravdu skvěle. )

Musím se trochu omluvit, protože jsem stejně jako minule automaticky brala Amesteu mezi nás, i když officiálně je ještě v Aditu.
Myslím, že k nám rozhodně patří.

14 komentářů:

  1. a na mě zase nedošlo... proč nedokáže dodělat ani jedno písmeno?   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: O tom jsem taky uvažovala .

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak nechápu, proč se tento článek objevuje v KS. Každý, kdo bude chtít, si jej najde v AK, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Najde, ale spousta lidí na Ak v poslední době vůbec nechodí. Pokud chcete dáme anketu, jestli chcete i nadále informovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to zdá docela chytré :)
    Já AK jsem nebyla hodně dlouho.. vždy to jenom přelítnu, tady jsou mnohem zajímavější věci

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím si, že pokud si s tím někdo chce dát práci, určitě to mnohým příjde vhod :)

    OdpovědětVymazat
  7. Co vím, tak v AK jsem, ale modrou bych rozhodně nedostala, protože tam vůbec nechodím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: no a právě proto bys modrou dostala určitě

    OdpovědětVymazat
  9. tohle bude nejspíš poslední článek na toto téma, protože modrá barva se už určitě neobjeví

    OdpovědětVymazat
  10. Pááni... A když už jsem si tady přečetla v komentářích (Opti-Mystique), že je KS... Dejme tomu lepší, tak taky něco řeknu... Ale jen tak, subjektivně. Do AK jsem se hlásila, protože jsem si něco chtěla dokázat. Ano, fajn. Ale... Přijde mi, že v AK se člověk víc pohádá, než pobaví. Proto mi přijde KS (i když jej nemám (zatím) moc prolezený) lepší. Tady je přátelská atmosféra, víc hezkých článků...
    Toť můj názor, který můžete brát jako omyl. Nebo můžete souhlasit.
    (Nepsat víc, nepsat tolik do komentáře...)

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: A to mě ani nenapadlo Tím by se to vyřešilo samo, tak snad se dočkáme

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem tu nová, takže jsem se tu ještě nestačila tak rozkoukat, ale tohle by se vážně hodilo. Zrovna teďka jsem na ten seznam lidí z Očistce koukala a taky na AK už moc nechodim, takže bych docela uvítala. Jsem jednoznačně pro, protože tady si toho spíš všimnu.

    OdpovědětVymazat
  13. Začíná se to hroutit...jsem zvědavá, jak to s Ak bude...

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda, že jsem se sem dostala až dnes.
    Ale vzhledem k tomu, že Ak se rozjíždí od znova (všechny předchozí projekty budou zrušeny i očistec), tak je anketa již bezpředmětná, ale myslím, že to byl fajn nápad :)

    OdpovědětVymazat