9. února 2011

Creatio - Gothic Lolitas

Dnes tu máme dvě postavy dívek od Chloë Noir z blogu sinister-death.blog.cz. Mě osobně se to strašně líbí. Hlavně ty kloboučky :))


Rozhodla som sa prispieť mojimi dvoma kreáciami na tému lolita. Sú
to už kresby, ktoré som už dávnejšie zverejňovala aj na blogu, ale
podľa mňa sú jedny z najpodarenejších, tak prečo sa nepodeliť? :D



Chcete se také o něco podělit? Juk sem! =) 

28 komentářů:

  1. Jo, Chloë vždycky uměla kreslit naprosto nádherně. Naprosto miluju to stínování, tu anatomii a ty výrazy obou slečen.
    Chloiny obrázky prostě žeru, v kreslení nikdy nebudu takhle dobrá. Ale tak...je třeba doufat. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, zejména se mi líbí ta první. Líbí se mi na ní ten detail růže na šatech a ta kraječka na dolním okraji. To vypadá jak skutečné.
    Jen nevím, moc v nich nevidím tu lolitovskou nevinnost, ale třeba je to jen moje zdání.

    OdpovědětVymazat
  3. Osobne nemám rada, tento štýl kresby, ale keď sa na tieto kresbičky pozerám objektívne sú celkom pekné. Tá prvá je vydarenejšia, dolná má drošku nereálne nohy ...ale ja by som to nakreslila stokrát horšie. Keď si dáš lepší pozor na anatómiu bude to super.

    OdpovědětVymazat
  4. Kreslíš vážně moc pěkně. Obě jsou povedený,ale osobně se mi víc líbí ta první:)

    OdpovědětVymazat
  5. Podařené tedy rozhodně jsou

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi pěkné,teda hlavně ta první  :))

    OdpovědětVymazat
  7. Aach, jak já ti závidím tu tvoji schopnost malovat...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc líbí, hlavně ta druhá. Je úžasný, jak má každá z nich výraz, není to nuda. A stínování toho volánu na sukni je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  9. Héj, hustý. Ta první se mi líbí víc, ale obě jsou úplně... bože, jak někdo může takhle malovat? Krása

    OdpovědětVymazat
  10. Rozum mi zůstává stát nad krásou těch kreseb... Jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  11. Já, která dokážu s tužkou leda nevkusně čmárat, vážně nedokážu pochopit, jak se ti to mohlo povést...

    OdpovědětVymazat
  12. Povedené, moc povedené i když mi to spíš připadá jak punk lolita, zvláště ta druhá, ale to bude tím, že se v tom nevyznám

    OdpovědětVymazat
  13. ta první, no... ono vlastně obě... já nedokážu s tužkou v ruce nakreslit ani čáru nebo kruh natože cokoliv jiného.. velkej obdiv

    OdpovědětVymazat
  14. mne sa pacia obydva, aj ked je pravda ze na tom prvom je krasny vzor ruze

    OdpovědětVymazat
  15. krásné a úžasné, hlavně ta první :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tie sú krásne nakreslené. Tá prvá je ale kajšia.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné,i když mě se víc líbí ta druhá . Víc se mi líbí její výraz a vlasy. A samozřejmě šaty ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Podařené výtvory, jen co je pravda .

    OdpovědětVymazat
  19. tak nejvíce se mi líbí ta první, ale obě jsou moc povedené     

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné, více mne zaujala ta první :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ďakujeeeeeem všetkým.
    A no..prvá je možno aj preto lepšia, lebo som  je novšia a venovala som sa jej oveľa dlhšie...[15]: A no..tá druhá je fakt niečo medzi. Najmä pri tej košeli som sa inšpirovala skôr punk lolitou :) A nemám pocit, že sa nevyznáš

    OdpovědětVymazat
  22. Dobře jsem to typla, že to bude Chloë autorkou. Myslím, že oba obrázky jsou moc vydařené.

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem si vzpomněl na část textu Emilie Autumn u skladby Gothic lolita - You should be killed by an army of little girls

    OdpovědětVymazat