12. února 2011

Jak napsat knihu?

Banner - Regnat (úzký)
Moji Snílkové!
Určitě jste si všimli článku, kterým jsem vás chtěla upozornit na oficiální literární soutěže.
Dnes mám pro vás něco podobného. Jelikož jsme se správci přátelé i na FB, neunikl mi příspěvek od Lenny. Odkaz na kurz - Jak napsat knihu od Reného Nekudy.
Pokud pátráte v paměti, jestli ho znáte, nejste sami. Já si vybavuji jen Luďka Nekudu. Ale jestli mají společné geny, bude to stát za to! =)
Já jsem se už zaregistrovala a čekám na první email. Doufám, že to k něčemu bude.
Budu ráda, když se Snílci, kteří se zapojí, budou po ukončení kurzu informovat, jak jim to šlo a jak dopadli se svou knihou =)

17 komentářů:

  1. panebože, děkuju moc, něco takového jsem hledala poslední rok a pořád ne a ne nic najít....snad si teď splním svůj sen x)

    OdpovědětVymazat
  2. Réné Nekuda, to mi něco říká, snad nějaké internetové stránky, či co o tvůrčím psaní.
    Kurzů tvůrčího psaní není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  3. tak jsem se přihlásila a čekám na první mail :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem v něm. Na svém blogu jsme o tomto kuru (a vůbec o webu Reného Nekudy) psala na svém blogu. Tento kurz je opravdu povedený! Nyní mi přišel 15 email. Sice chvilku tvrá, než se to rozjede, ale v každém e-mailu najdete dobrou radu. Stojí za vyzkoušení

    OdpovědětVymazat
  5. já už jsem tam taky, dozvěděla jsem se to od Ash

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem zaregistrovaná pár dní a zatím to vypadá rozhodně zajímavě. Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem se zaregistrovala, a uvidíme, mám otázku, musí se na maily nějak odpovídat nebo prostě něco?

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem se taky přihlásila, napsat vlastní knihu byl vždycky můj sen, ale potřebuju s tím pomoct, takže díky za odkaz.   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: no tak to nevím, v tom prvním píše, ať se nebojíme na cokoli zeptat, tak si myslím, že kdyby měla být odpověď, tak to tam bude napsané =)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuju za odkaz, myslim, že to bude užitečné. Nikdy mi s psaním nikdo nepomáhal, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  11. riadne sa mi to páči,, asi sa idem registrovať

    OdpovědětVymazat
  12. po týdnu jsem si našla chvilku abych se podívala na blog a snílky a takové pěkné překvapení.  Každý kdo píše si musí přiznat že motivace a dobrých rad není  nikdy dost, obzvlášť proto, že není  nějak kdo by radil. Za zkoušku člověk nic  nedá a nikdy neví co se může dozvědět.

    OdpovědětVymazat
  13. NO, vypadá to zajímavě.... xDDD A jak už řekla Agrrr za zkoušku jede nic nedá... :) (Překlad: Přihlášená, co čeká na 1. e-mail xD) Takže jenom.... Díky. xD

    OdpovědětVymazat
  14. Dneska mi přišel den 17. a musím říct, že to vážně stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  15. Já podle něho píšu, ale je to kurz na to aby jste pravidelně psali, protože jinak málokdy knihu dokončíte. Osobně jsem tam moc nových rad nenašla, ale ty co ano, stály za to.

    OdpovědětVymazat