20. února 2011

Creatio - Indián bezejmenný

Dnešní příspěvek je dělaný pro změnu na počítači :) Ty jeho proporce mi připadají dokonalé! A ty barvy =) No pěkný obrázek! Autorkou je Yamashi z blogu op-pineapple.blog.cz.


Jedná se o obrázek indiána bezejmenného. Nemám tušení jak to bude na vašem monitoru vypadat, mám kontrast a barvy nastavené jinak než většina světa a nikdy to nepřešteluji správně :( Takže je to s velkou pravděpodobností celé vyblité :'C.
Je to obrázek čerstvý, dodělán předevčírem dopoledne z celkovou trvající dobou tří, nebo čtyř dnů. (což dělá tak 5 hodin.) Inspiroval mě starý samuraj na výstavě japonských dřevořezů, byl celý zahalen v látce (opravdu nádherné látce se vzory, koukala sem na to jak spadlá z višně), ale stejně té látky byla škoda, protože samurajové musí být trénovaní muži, tak mají co ukazovat! Ze samuraje vzešel indián bezejmenný. Snad se líbí. ^^


***
Chcete se podělit o svůj um? Juk sem! =)

7 komentářů:

  1. TO víš, že se líbí...a moc! Obdivuji lidi, kteří umí dělat obrázky na pc. Já jsem ráda, že semtam načmárám něco do sešitu...

    OdpovědětVymazat
  2. Krása...neuvěřitelně povedené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni... přesně jak říká Moon, je z toho cítit fantasy, ale hoch jeden má botasky

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: nike že? teprve ted sem si jich všimla

    OdpovědětVymazat
  5. keby nie tych tenisiek tak sa zasnim o par storoci skor suprovo si to nakreslila

    OdpovědětVymazat
  6. Měl by se přezout, chlapec jeden .

    OdpovědětVymazat