24. února 2011

Creatio - Madame with hat

Konečně tu máme zase něco trošku jiného než tablet, tentokrát je to portrét od Sluzy z blogu rainbowmusic.blog.cz. Ach, jak já závidím lidem co dokáží nakreslit postavu člověka aniž by ho znetvořili =D
Dnes ma tak napadlo spraviť siporiadok v obrázkoch a našla som jeden starší, no rozhodne jedn z mojich najobľúbenejších. Jeho názov je Madame with hat mám ho neskutočne rada pretože je to snáď ten najlepší portrét aký som kedy spravila. Paradoxom je že som ho spravila za tridsať minút v škole, kde ja som nikdy nevedela kresliť. To viete, hluk a vrieskajúce decká...Úprimne, ja viem že tie vlasy sú hrôza ale ak sa niekedy naučím kresliť vlasy bude to zázrak :D
Krásny deň želá Sluzy.


***
Chcete se podělit o svůj um? Juk sem! =)

14 komentářů:

  1. Nojo,když jé někdo šikovný..

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku...
    To se tady někomu kreslí...
    ... a mě zatím došel čaj.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, nemůžu se na to vynadívat. Je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. To je vážně skvělé! Smekám před autorkou, je vůbec možné něco tak nádherného nakreslit?

    OdpovědětVymazat
  5. Něco tam místy ujíždí (třeba pusa), ale je to nádhera. Trošku mi připomíná Keiru Knightley :)
    Smekám a obdivuju tě, že umíš kreslit uhlem ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivujem takýchto ľudí ktorý vedia kresliť ako anjeli. Krása *tlieska*

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, líbí se mi to moc.
    Někdy lituji toho, že mě bůh vyřadil z řady umělců :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je nádhera! Smekám!

    OdpovědětVymazat
  9. krása, úžas :)inak, mohla by som poprosiť o vymazanie môjho komentáru (2.) k článku Aditum aneb kdo je hoden, nechť vstoupí? mám tam mail a z dôvodu ochrany súkromia nechcem, aby bol tak ľahko vygoogliteľný...

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: já čaj mám, pojď ke mně je to krásné, co si budeme povídat...

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to velmi zdařile :) Možná bych jí ten klobouk na hlavu narazila jinak, ale já nemám co mluvit s tím, jak kreslím já
    Jinak vlasy se ti povedly, věř si víc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Obličej je moc povedený. Klobouček sice trochu ulítá, ale já bych to nesvedla lépe.

    OdpovědětVymazat
  13. Boha ludia ja sa tu cervenam od tej chvaly Dakujem vam
    [12]: No ono ide o to ze ked som videla ake vlasy vie nakreslit moja kamoska...take s dleskami a vyzeraju ako fotka tak mi dost kleslo sebavedomie ale dakujem

    OdpovědětVymazat