11. února 2011

Návrh na nový layout

Tak tu máme návrh na nový layout. Nestíhám, takže podrobnosti budou v článku po případném nastavení :)

37 komentářů:

  1. Rozhodně ano! Je krásný. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný. Jen se bojím, že se bude opět dlouho načítat jako tento :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí, ale tenhle víc

    OdpovědětVymazat
  4. barvy nic moc ale vidím v tom: sny, noc, fantazii
    a to je to, co jsem si představovala :3

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí, sice tedy ty barvy jsou takové... prostě šedé, ale moc se mi líbí ta vzducholoď tam. Jen si tak říkám, není tam celkově míň "odskoků" než tady? Já vím že byl účel zmenšit menu, ale nebude se pak muset nějak slučovat...?

    OdpovědětVymazat
  6. krásný, už se na něj moc těším!

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem to říkala, je překrásný, snový a neagresivní. A jsem ráda za ty sloučené rubriky.

    OdpovědětVymazat
  8. Dokonale snílkovský. :) Doufám, že se bude lépe načítat než tenhle.

    OdpovědětVymazat
  9. je to úžasné a doopravdy snílkovské... vážně, tohle umět... no můžu jen snít
    jedině snad, že ty názvy v postranním menu jsou pro nováčky trochu zmatený, člověk neví, co si u nich představit ale co... stačí se proklikat, že jo

    OdpovědětVymazat
  10. Krása! Snění z něj jen vyzařuje ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Je překrásný, hlavně ta vzducholoď.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, jsem jednoznačně pro. Nejen kvůli tomu, že i když mám ráda červenou, blogy na tmavém pozadí se nečtou zrovna nejlépe. A zrovna tahle snivá šedá se mi opravdu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mne sa síce červeno-čierna kombinácia veeeeeeľmi páči, ale ten lay je skutočne nádherný O_o

    OdpovědětVymazat
  14. Je úchvatný, moc se mi líbí. Jsem všema deseti pro!

    OdpovědětVymazat
  15. Sem s tím! my chceme vzducholoď! My chceme vzducholoď!

    OdpovědětVymazat
  16. překrásný!!! tenhle je taky krásný, ale ne moc snový, tenhle vypadá jako by byl vytvořen fantazií :)

    OdpovědětVymazat
  17. Je nádherný ♥ Bude to úžasná změna pokud se nastaví ten nový :)
    ... a ze svého soukromého zájmu doufám, že se bude načítat rychleji než tento

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera, vážně! Jsem rozhodně pro, i když je škoda tohohle červeného, protože je taky překrásný.

    OdpovědětVymazat
  19. Rozhodně se mi líbí, ta hlavička se vzducholodí je naprosto úžasná a probouzí fantazii :) Trochu mi tam vadí ta tři menu - určitě to nejde udělat nějak jednodušeji? Jinak taky doufám, že se to bude načítat lépe než stávající.

    OdpovědětVymazat
  20. Je krásný. Dávám rozhodně ano.

    OdpovědětVymazat
  21. Kdyby se mi to načetlo, tak bych určitě napsala, že se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné! vážne skvelééé´!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné, ta vzducholodˇse tam hodí :). Určitě se zde bude vjímat.

    OdpovědětVymazat
  24. No, říkám tedy ano... i když ten co je teď, se mi také moc líbí...

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to vypadá přímo úžasně. Ty mraky i vyduchloď, naprosto super, snad jen ty šipky na odkazy mě přídou příliš široké ale možná se mi to jen zdá... I barevné ladění se mi moc zamlouvá.Já teda hlasuju všemi deseti pro.

    OdpovědětVymazat
  26. Je nádherný...
    Začínám pociťovat nutkání změnit si ten svůj.

    OdpovědětVymazat
  27. Říkala jsem si, že tenhle se mi líbí a neměnila bych ho, ale když jsem viděla ten nový... mhm... líbí, líbí =D

    OdpovědětVymazat
  28. Jak som videla tú zmenšeninu, tak som si povedala, že to určite nebude lepšie ako toto tu, ale jednoducho povedané: človeku to vyrazí dych! Perfektný výber obrázku. Aj to "splynutie" tých brushov je perfektné.

    OdpovědětVymazat
  29. Ten, co tu je nastavený se mi líbí mnohem víc, ačkoliv ještě před rokem bych byla všema deseti pro co nejtmavší design.  Zřejmě jsem asi dospěla a vrátila jsem se zpět k barvičkám. Ten nový je ovšem mnohem výstižnější k tomu, co tu děláme. Takže já to překousnu a budu se kochat grafickým uměním těch, co to umí. ;)

    OdpovědětVymazat
  30. je krásný, hlavně ta vzducholoď a to jak všechno na sebe ladně navazuje ,ale na mě moc šedivý. třeba více do světle modra podle mě bylo více snílkovské, ale podřídím se většině

    OdpovědětVymazat