27. února 2011

Aurora - Zadání devátého kola

Milí Snílci.

Po včerejším trošku naštvanějším článku zde máme opět Auroru. A už druhý týden po sobě se nekoná duel. No, nevadí.
S ostatními správci jsme se dohodli na trošku jiném postupu v Auroře. Než Vám ho ale vysvětlím, zadám nejdřív další téma na příští týden.

Nejdříve jsem chtěla stávkovat a nic nevymýšlet. Byla jsem celkem dost naštvaná, ale z komentářů co jste psali jsem měla ohromnou radost. Strašně děkuji za podporu =). No, takže jsem opět přemýšlela (Bolí to xD), co Vám dám tentokrát. Hledala jsem různě na internetu, ale nijak mi to nepomohlo. Ani hledání v mé paměti nepomohlo. A pak jsem si najednou vzpomněla na drabble, a bylo to jasné.
Drabble by mělo mít přibližně okolo sta slov. Já Vám dám maximální počet 110 slov a minimální 90 slov. Musí obsahovat tato slova: ruka, záclona, láhev, stůl a mušle.

Požadavky:
- Maximální počet slov -110
- Minimální počet slov - 90
- Slova - Ruka, Záclona, Láhev, Stůl, Mušle
- Odeslat na mail klub.snilku@email.cz s předmětem Aurora
***
A teď k těm novým změnám. Byla bych ráda, kdyby si to všichni přečetli.

Do Aurory se v komentářích přihlásí deset Snílků.
Každý z těch deseti pošle svůj výtvor na mail klub.snilku@email.cz
První dva přijaté maily jdou do duelu.
Ostatní budou informováni o tom, že do duelu nejdou, a že si svá dílá smí uveřejnit u sebe na blogu. Na tato díla pak bude u vyhlašovacího článku odkaz.

Takhle by neměly nastat žádné potíže. Alespoň doufám.

Všechno již bylo vyřčeno, můžete se hlásit. Desátým Snílkem končí přihlašování, první dva jdou do duelu. Můžete začít, přeji hodně štěstí.
Vaše Bruneta.

27 komentářů:

  1. tak já to teda zkusím, ale... neumím psát drabble a nikdy jsem to ani nezkoušela na zadaná slova, no... může to být zajímavé (pro mě), ne pro vás

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych věděla, co to drabble je..

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mne, co v případě, že třetí Snílek již uveřejní své dílo na blogu a najednou je povolán do duelu. Pak duel ztrácí anonymitu, nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé… drabble jsem ještě nikdy nepsala, ale určitě by mě to bavilo. Škoda, že se nemohu zapojit. Jsem zvědavá, těším se na díla zúčastněných. :)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Drabble je útvar na daný počet slov. Drabble = 100 slov, Double drabble = 200 slov a Tripple drabble = 300 slov. Podle mě by mělo mít rychlý děj a spád. A samozřejmě dobrou pointu.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:  krátký útvar čítající sto slov (popřípadě násobky, když se někdo nevejde... že ano ) s překvapivým, nejlépe vtipným, koncem - poslední věta.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja sa tiež teda hlásim...toto je dobrý nápad, že sa môžu zapojiť desiati, lebo predtým som to nikdy nestihla :) Takže hlásim sa :)

    OdpovědětVymazat
  8. btw, kam mám poslat odkaz na svůj výtvor? na mail,nebo jen sem do komentářů?

    OdpovědětVymazat
  9. A dotaz, musí ty slova být v tom pořadí?

    OdpovědětVymazat
  10. [11]:e-mail, ve skupině na faceboooku je nový e-mail, do předmětu napiš Aurora[13]: Nemusí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je ještě místo na přihlášení?

    OdpovědětVymazat
  12. DOUFÁM, ŽE SI TO TU VŠICHNI PŘEČTETE =)pokusila jsem se článek změnit, ale sama ty změny nevidím, pokud vy ano, je to dobře =)pokud ale žádné změny nevidíte, přečtěte si prosím tento úvodní článek http://libere.blog.cz/1101/aurora

    OdpovědětVymazat
  13. JEŠTĚ JE TU MÍSTO PRO JEDNOHO SNÍLKA! =)což je snad odpověď pro [15]: =) počítala jsem tě jako přihlášenou =)

    OdpovědětVymazat
  14. Už asi není místo, že Škoda Když jsem se přihlásila, nestihla jsem nic vytvořit, a když se nestihnu přihlásit, času mám... hezky paradox No, nic. Snad příště...

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Prečítala som ten článok a nie je mi jasné jedno : píše sa tam, že prvé dva MAILY idú do duelu. Teda nie prví dvaja BLOGERI, ktorí sa prihlásili tu v komentároch?

    OdpovědětVymazat
  16. Jestli počítám dobře, tak už pro mě neni místo, no nic, nevadí, snad příště...ale už se těším na duel, protože ty slova, ty jsou vážně geniální.

    OdpovědětVymazat
  17. škoda, nevyšlo na mě, i když drabbles fakt ráda píšu, no nic, tak snad to stihnu příště...

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Dobře, v blízké době pošlu. :)

    OdpovědětVymazat
  19. chtěla jsem se také zapojit, kord když nejde o malování to totiž neovládám nwm jestli pro jistotu vážně neposlat kvůli těm fiaskům před tím mno aspoň sem dám odkaz na článek u mě když něco vytvořím

    OdpovědětVymazat
  20. I když se do těch desíti nevlezu, Drabble si zkusím napsat. Už několikrát jsem na drabbles narazil, ale nikdy jsem se nepokusil žádné napsat sám.
    Jde se na to ;)

    OdpovědětVymazat