6. února 2011

Lady Dariel

BannerPraepositio2

Po delší době zase základní rozhovor s jedním ze správcům, dneska s Lady Dariel, a jejím blogem lady-dariel.blog.cz
(Myslíš, že Lady D. už 17 je, ale já jsem ten rozhovor nebyla schopná zveřejnit...)

1.Jak vznikla tvoje přezdívka, kolik ti je let?
no..moje přezdívka vznikla po přečtení jedný knížky(bohužel už nevím nazev) kde byla jedna čarodějnice a ta se jmenovala podobně..jen sem si k tomu dopsala to Lady, trochu pozměnila písmenka :D a byla přezdívka na světě:) jinak mi bude přesně za 29 dnu 17 :)



2.Jak dlouho máš blog? Dokázal /a by ses s ním "rozloučit"?
blog..lady-daril mam asi třičtvrtě roku, dřív sem vedla spoustu blogu..ale nudný a nezajímavý, a s divnými názvy proto sem přešla na lady-dariel, a myslím že sním bych se už rozloučit nedokázala

3. Ať už jde o psaní povídek či básní, grafiku, malování nebo psaní deníku - co Tě k Tvému koníčku přivedlo?
co mě k tomu přivedlo? kreslení mame v rodině..a jednou mě prostě napadlo něco zveřejnit, a muj psaný tak trochu deník? ani nevím..prostě když na mém starem blogu nebylo už co přidávat tak vznikl deník..a ten mi zustal už i na mem novem blogu

4.Na nápadu založit klub snílků jste se podíleli společně, baví Vás tahle "funkce"?
nojo společně..i když skoro v všechno vymyslel Des..zatím není co bavit ale myslím že až se to rozjede bude to super :)

5. Jak trávíš volné chvilky, když zrovna nesedíš u počítače? Četbou, procházkou lesem...?
to je ruzný, podle nalady, někdy čtu, někdy si varazím na procházku, někdy zas do hospody :Dale nejvíc času právě prosedím u blogu a prokreslím :)

6.  Když jsi načínal/a se svým blogem - jaký byl Tvůj cíl? Od začátku si uchovat autorský blog, nebo byli Tvoje začátky "kopírácké"?
Když jsem začínala s blogem tak byl muj blog o koních o to jak se o ně starat, a taky takovej denníček, takže trochu kopírak, ale časem mě to přestalo bavit, a tak nak sem se dostala trochu do autorskýho blogu..

2 komentáře:

  1. Hezký rozhovor...já už si ani nepamatuju, co jsem na historicky prvním blogu měla za blbosti...

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný... :)) ty máš úplně překrásnej blog.. ten desing je úžasnej, já nemám prostě slov ♥

    OdpovědětVymazat