27. února 2011

Konkurz na správce Creatia!


Milí snílci,
možná už jste četli poslední kontrolu v Repetitiu, ve které bohužel musela být jedna z našich správkyň vyhozena. Lady Dariel sice vše opravila, ale bohužel po limitu, takže jsme se rozhodli vypsat konkurz na nového správce, který zastane Creatio. Sice už jednoho zájemce máme, ale chceme, aby výběr byl férový.

A teď už o průběhu konkurzu...



- Bude mít celkem dvě kola.
- V prvním se nám přihlásíte na mail.
- V druhém si z vás vybereme. Ano, vybírat budeme jen my. Možná je to nedemokratické, ale musíme si být jistí, že vybraný bude vyhovovat všem dosavadním správcům a že mu budeme všichni věřit.


Pokud se chcete přihlásit, máme tu také pár kritérií...

- Facebook je podmínkou. (Kvůli komunikaci s ostatními správci, věřte, že je to opravdu potřeba.)
- Mimo jiné musíte být Snílek.
- Oceňujeme zodpovědnost, aktivitu a dost volného času, který budete ochotni obětovat.
- A nakonec hlavně musíte mít chuť to dělat.

Pokud jste prošli přes naše omezení čistí, napište nám na náš klubový e-mail.
klub.snilku@email.cz (nejpozději do osmé hodiny večerní v pátek 4.3. 2011)
Do předmětu prosím vepište ,,Konkurz" a čekejte na článek s těmi, kteří postoupili do druhého kola. Pak mnoho štěstí a já osobně jsem velice zvědavá, kdo se k nám připojí.

4 komentáře:

  1. Nel-ly je v poslední době přeaktivnělá. Oplývá dostatečným nadšením i jinými náležitostmi (i když se Satanem po nocích doopravdy neobcuje) a mail poslala určitě první (to jen k té dochvilnosti, v tomhle případě "předchvilnosti" )btw.
    Přeji si světový mír a mám ráda všechny Snílky

    OdpovědětVymazat
  2. Ach.. já bych se přihlásila, ale pokud vy do dalšího kola necháte porojít Nel-ly tak ta má můj hlas jistý :).

    OdpovědětVymazat
  3. Chuť by som aj mala. Len času niet. :S Škoda, lebo takýto post by sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  4. ačkoliv jsem nespolehlivá, neschopná, sprostá a hnusná a nikdo pro mě nebude hlasovat,  hlásím se
    jdu poslat í-mail

    OdpovědětVymazat