16. února 2011

Creatio - Kanon Wakeshima

A další příspěvěk do Creatia! =) Tentokrát od Tatra.nky z blogu http://t-h-e--s-i-m-s-2.blog.cz. I když tvrdí, že je tam mnoho nedostatků, klaním se. Mě osobně lidi dvakrát moc nejdou a toto se mi zdá opravdu povedené :)


Tak mě napadlo ukázat nějaký z mých obrázků...
Po delším rozmýšlení podle předlohy vznikla Kanon Wakeshima, zpěvačka, kterou fanoušci anime určitě znají díky endingu z anime Vampire Knight.
Má to dost nedostatků, ale žádný umělec ze mě nikdy nebude, no co, je to přeci jen pro zábavu :)


***
Chcete se podělit o svůj um? Juk sem! =) 

29 komentářů:

  1. Nádherné :) Hlavně se mi líbí "ta věc" co má na hlavě

    OdpovědětVymazat
  2. Oh. Jestli tohle má nějaké nedostatky, tak jsem asi někde nechala oči. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni *_* Je to naprosto úžasné, sálá z toho poklidná atmosféra a moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Panejo. Ze MĚ umělec nikdy nebude, z tebe klidně.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni... tak to je vážně skvělé. Já umět takhle kreslit...

    OdpovědětVymazat
  6. Připomnělo mi to Muchu. Nevím, proč, když to není vůbec podobného jeho stylu...

    OdpovědětVymazat
  7. opravdu krásně nakreslené, líbí se mi ten klobouček   

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím, je to nádherné. Nejdříve můj zrak padl na obličej a pak ten kousek šatů na jejím rameni.

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé :) obrázek ode mně ...
    Ani nevíte, jak šíleně mě těší, že se vám to líbí... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kanon Wakeshima je výborná. To cello (tedy, myslím, že je to cello, dodává jejím písničkám takovou zvláštní pochmurnost =D

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby naše Tatra.nka nakreslila něco, co by nebylo povedené, byl by asi konec světa! :)
    Je to krásné. Tatra.nko, jednou si tu kritiku odpustím, protože tohle se vážně moc povedlo.

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Ani ty nenapíšeš o žádné chybě? Jakto? co se stalo? a co například to levé oko a rozjeté struny (o dalším ani nemluvě )
    Ale vážně moc díky za pochvalu :)  

    OdpovědětVymazat
  13. Je to nádherné! Jaképak nedostatky?

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pekné! To dievča vyzerá tak srdečne a veselo.

    OdpovědětVymazat
  15. Kanon se mi líbí, jednu dobu jsem s ní měla i design :).

    OdpovědětVymazat
  16. A tohle už jsem obdivovala u autorky na blogu a musím znovu, tohle bych nikdy nenamalovala

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle je naprosto boží :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou dva typy lidí. Ty, kteří se narodili s úžasním nadáním a ti, kteří si nadání musí zasloužit. Bohužel, patřím mezi ty druhé, ale Tatra.nka asi mezi ty první =DProstě a jednoduše - je to nádherné, dívka na kresbě má nádherný výraz očí, tak veselý...

    OdpovědětVymazat
  19. Páni! Je to nádherný :) Chtěla bych umět kreslit taky tak

    OdpovědětVymazat
  20. obrázek je úžasný, už jsem ho myslím chválila na blogu autorky, i když možná jsem to jen ohvězdičkovala
    Chci se zeptat, do Creatia asi literární tvorba nepatří, že? Já jen že kdybych měla něco čím přispět, tak nevím kam, protože na grafiku jsem levá

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: literární tvorba je do prncipia (či jak se to píše) a nebo potom do aurory :))

    OdpovědětVymazat
  22. Wow, je to skvělý :) Stínování má něco do sebe ;)

    OdpovědětVymazat