14. února 2011

Creatio - Dívka


Tak, a další z mnoha příspěvků, které mi chodí na můj mail. Tentokrát je to dívka od Dragity z blogu http://dragg.blog.cz/. Musím říct, že to vypadá opravdu moc pěkně :)


Ahoj, rozhodla jsem se, že se podělím se svým nejnovějším výtvorem. V moha aspektech jsem na něj hrdá a v těch dalších to ještě potřebuje vypilovat. To snad časem - je totiž pro mě problém udělat obě oči úplně steně velké.
Po dokončení jsem se dlouho na tu kresbu dívala a dumala koho mi připomíná, až jsem na to přišla. Nějak tahle by mohla vypadat Jana z mého románu Ještěři (Ještěří lidé - provizorní název) v jeho závěru.

A nač jsem hrdá? Poprvé se mi aspoň trochu povedl nos a je poznat, že je to nos a to druhé, je vystínování kabošonů ve šperku. Myslím, že jde trochu vidět jejich zaoblení a to jak odráží světlo. Pokud si to prohlédne někdo, kdo už déle kreslí, uvítám jakoukoliv radu.


***
Chcete se také podělit o nějaký svůj obrázek? Juk sem! =) 

19 komentářů:

  1. velmi mě zaujal šperk, je krásně propracovaný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je tam dost chyb, ale takových, na které když se kápne, neopakujou se. Nic co by bránilo dále kreslit a učit se kreslit. Šperk je krásný.Možná bych taky mohla něčím přispět.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: moc děkuji a mohla bys mi ty chyby třeba popsat? abych je neopakovala. Ještě potřebuji hodně cvičit
    jsem si vědoma nestejných očí, potom mi nesedí poměr velkosti očí a nosu...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné a kvalitné. S tým šperkom muselo byť dosť práce.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: paradoxně byl ten šperk hotový nejrychleji, poslední rok jsem nakreslila desítky skic různorodých šperků- abych si je pak nezapomněla vyrobit - i tento mě láká stvořit si   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Třeba oči jsou rybí - ze začátku tak kreslí oči většina (jako dva stejné spojené obloučky). Taky chybí všechny ty stíny, které dělají kresbu obličeje plastickou. Rty taky nikdy nejsou ohraničené technickou linku.
    Doufám, že ti něco pomůže :). A omlouvám se za poučování.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: no vidíš a tomuto jsem se chtěla vyvarovat, snad cvikem prohlížím si hodně návody na deviantartu, ale nerozumím ani slovo   
    a se stínováním hodně bojuju

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:  Přesně to jsem chtěla napsat

    OdpovědětVymazat
  9. Jj, je to ještě takové hodně dětské, hodně 2D :) Ale pěkné to je i tak, i když se teda děvče tváří dost naštvaně. Příště bych zkusila zapracovat na úsměvu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nekreslím,neumím kreslit a talentovaným lidem,jako třeba autorce tohohle obrázku budu vždycky jenom tiše závidět

    OdpovědětVymazat
  11. Obrázek je hezký :) Popravdě mě by se do takové krásy pouštěť nechtělo, ale příjde mi, že má moc velké oči (upozorňuji, že tohle je názor absolutního neznalce)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se to moc líbí. Ten šperk je samozřejmě luxusní, něco by chtělo možná trošku poupravit, ale jinak to působí fakt hezky

    OdpovědětVymazat
  13. Moc všem děkuju, budu pilně cvičit;)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to nádherně, já nesnáším stínování a snažím se mu jakkoliv vyhnout ... a ten šperk je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ano ten šperk je úžasný ;)!

    OdpovědětVymazat
  16. To je nádherný, fakt se to autorce moc povedlo .

    OdpovědětVymazat
  17. Neuvěřitelně se mi líbí ten náhrdelník.. :)

    OdpovědětVymazat