5. února 2011

Creatio - Mix

A další příspěvky do Creatia tentokrát od Míši z blogu doupe-zvrhlika.blog.cz.  Myslím že ta lebka, ale i ruka se jí moc povedla :)


 Ahoj, posílám pár obrázků, na které jsem já osobně pyšná, protože se mi snad i povedly.
 Ale nejradši mám tu lebku, té si cením nejvíc, a navíc je na ní opravdu minimum
 chyb, moje učitelka výtvarky našla jen dvě 


***


***

9 komentářů:

  1. Moc pěkné kresby, jen ta kvalita obrázků je tam trochu na škodnou, ale myslím, že tady není nikdo, komu by to vadilo , opravdu dobrá práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi nejvíce ta kresba dívky

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi ůlíbí ta fotka.
    Doopravdy se povedla :).

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: Oprava : nejvíce se mi líbí ta lebka.
    Nějak mi zlobí klávesnice .

    OdpovědětVymazat
  5. Lebka se mi líbí. Trochu morbidní kresby to je moje a navíc si s lebkou vždycky vzpomenu na Psa Baskervilského.

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden detail, prosím nepleťe si mě s Míšou, je to Misa :)[2]: No kvalita mě štve, ale já myslím, že to není až tak hrozné ^^[3]: [4]: [5]: [7]: Děkuju :)[8]: Kreslena zrovna v trochu menší depce, protže ve s,utných chvílích vznikají nejeloší díla, alespoň u mě ^^

    OdpovědětVymazat