2. února 2011

Inventor - Soutěž!

Moji Snílkové!
Naše Lenny dostala nápad, že bychom si to tu mohli oživit soutěží =)
  • O co půjde?
Vytvořit srozumitelný návod na jeden výrobek libovolné ruční techniky.
  •  Kdo se může zúčastnit?
Naprosto každý, kdo si troufá =)
  • Termíny
Přhlášení: do 10.2. 2011
Začátek soutěže: 11.2. 2011
Konec soutěže 11.3. 2011
  • Jak se přihlásit?
Jednoduše napište komenatář a vyplňte web i email =)
  • Omezení
Snažte se vyvarovat technik, které jsou materiálově nebo pomůckově náročné. Třeba vinutí perlí, práce se stříbrem a tak. Jde o to, abychom si došlé návody mohli pokud možno všichni vyzkoušet. 
  • Další detaily zveřejním v článku, který vyjde 11.2. v poledne, nebo někde poblíž něj. V článku bude seznam všech, kdo se soutěže účastní a taky způsob předání práce =)
Buďte odvážní a začněte se přihlašovat! =)

20 komentářů:

  1. Hm, něco bych měla, není to ovšem žádná složitost, kde bych ohromovala svým umem (žádnej nemám ), takže to asi nic nevyhraje, ale možná by stálo za to se o to podělit, třeba to někoho inspiruje ;) Takže se hlásím :)

    OdpovědětVymazat
  2. že bych se přihlásila? pokud nevadí že se teprv učíma mam asi jen  čtvrtku ?

    OdpovědětVymazat
  3. ráda bych se zapojila, jenže co když dokážu napsat "návod" jakožto totální neználek těch pojmů? Vadilo by to moc? :)

    OdpovědětVymazat
  4. [8]: nevadilo, záleží na tom, jak to bude pochopitelné [3]: pokud to budeš umět vysvětlit tak, aby se podle toho návodu dal udělat celej výrobek, tak neva =)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že nemám přístup ke svému vlastním počítači, jinak bych se moc ráda přihlásila...:(

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě se zapojuji, milí Snílkové! A už mám i nápad.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já se taky přidám, když už jsem si to vymyslela. Asi opráším svoje drhací "umění" :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se přidávám!!! jen ještě musím vymyslet s čím a co a jak....

    OdpovědětVymazat
  9. Přihlašuji se :) On se vlastně po mě už jeden návod chtěl, tak teď to aspoň budu moci zveřejnit touto cestou

    OdpovědětVymazat
  10. být tak zručná... jediný, co jsem kdy dokázala bylo ušít si polštářek - nenáročný, levný a v mém podání dost příšerné, ale byl můj...

    OdpovědětVymazat
  11. No, za zkoušku nic nedám. Nejsem nějaký umělec,ale co, taky se přihlašuju. Bude švanda.

    OdpovědětVymazat
  12. A mužu udělat návod jak rýt linoryt  ?

    OdpovědětVymazat
  13. Jej, kéž by . Ale já a ruční výrobky, to nejde dohromady .

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já jdu do toho taky, sice nejsem žádný umělec ani tvořílek, ale jeden nápad by byl .

    OdpovědětVymazat