1. února 2011

Photo - Plitvická jezera

Snílkové fotíci =)
Tajemná M* z blogu martina-p.blog.cz, která se s námi o fotky už jednou dělila (viz zde), není žádný škudlil a poslala nám další! Tentokráte od Plitvických jezer =)

I když se to teď v zimě moc nehodí, nedalo mi to a musela jsem se s těmito fotkami podělit. Pochází z roku 2006. Plitvická jezera jsou jedním z nejhezčích míst, kde jsem kdy byla. I když mi to to obrovské množství lidí trochu zkazilo (Nejsem zrovna společenský člověk.). Ovšem příroda je neuvěřitelná, neuvěřitelně krásná a při pohledu na třpytivou vodu si uvědomuju, že nejúžasnější věci se skrývajívšude kolem nás. Stačí se jen rozhlédnout.


Příroda to je moje! =) Jednou bych se tam ráda podívala =) (Sussanah)
***
Pokud se s námi také chcete podělit o nějaké své fotky, tak juk sem! =)

9 komentářů:

  1. To je vskutku krásné místo, pěkně zachycené;) Taky jsem tam kdysi byla...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Také se tam chci podívat!!!

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera, úplně si vzpomínám, jak jsem z toho byla nadšená, když jsme tam byly s mámou... bohužel to byly ještě foťáky s filmem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první je krásně zelená a to se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  5. tak nějak takhle jsem si přestavovala oázu s vodopády v jednom mém příběhu...naprostá nádhera

    OdpovědětVymazat
  6. Místo krásné a chválím kompozici spodní fotky

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, tam si jen tak lehnout a poslouchat, jak šumí vodopády... jen ty lidi kolem nějak zlikvidovat

    OdpovědětVymazat