31. ledna 2011

Photo - Playing the Guitar

Drazí Snílci, tentokrát je tu fotka od Chloë Noir z blogu sinister-death.blog.cz.

Povedala by som, že mám nejaký ten talent na mnoho vecí...ale hudba,
tá zrejme navždy ostane len nesplneným snom.
Do spevu a hraniu na nejaké hudobné nástroje som jednoducho
antitalent. Tak len ostávam pri pasívnom nasávaní milovaných
tónov. Napokon...aj fanúšikovia sú dôležití.
Na fotke som zachytila kamaráta Duška, neprítomne brnkajúceho na
svojej gitare. A bola som skutočne rada, že sa tá fotka páčila aj
jemu.


***
Pokud se s námi chcete také podělit o nějaké své fotky, tak juk sem! =)

9 komentářů:

  1. Háá, moje oblíbený muzikální fotky :) Taky mám pár takovejch, že bych se podělila?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky hraju na kytaru, i když jen na tu akustickou :).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka!! Já prostě černobíle obrázky ,,žeru,,!

    OdpovědětVymazat
  4. Hey ale tak to je hodně hezká kytara. Můj John je sice taky krásnej, ale už trochu špinavej, což znamená, že mu budu muset natáhnout ty nové struny :)

    OdpovědětVymazat
  5. osoben mi tam vadí to svetlo vpredu ale inak je tá fotka nádherná

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná fotka... :)
    Chtěla jsem umět hrát na kytaru... ale mám takový pocit, že na začínání jsem až příliš stará a líná... tak snad v dalším životě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také bych chtěla umět hrát na kytaru. Krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná fotka. Hraji na kytaru, ale jsem antitalent .

    OdpovědětVymazat
  9. pěkná fotka :) jen mě krapet bolí oči z toho odlesku od blesku :(

    OdpovědětVymazat