2. ledna 2011

První Týden - Sen

Dobré ráno :D
     Je tu první téma. Už vím, jak to zařídím :D. Sem pod článek budu dávat odkazy na všechny články které na to vzniknou. Prosím všechny, co mají v plánu něco stvořit napsat to do komentářů. Já si článek vyhledám ;).
   První téma vymyslela Sussanah, a kdo chce, nechť mi vymýšlí návrhy, rádo se uleju odkudkoli, přestože mám práci jenom jednou za týden ;). Sen je pro nás symbolický, jak jinak, my jsme snílci :P.
   Tak šup, pište a pište mi to do komentářů! :D

11 komentářů:

  1. Tobě také dobré ráno Babe :).Mám jenom takový malý dotaz. Ono nebude určeno co se má 'dělat'? Jelikož jsou mé vyjadřovací schopnosti značně pozadu budu to muset rozepsat a doufat, že pochopíte.
    Myslela jsem si, že bude předem dané téma a u toho třeba - musí to být povídka, fotka, koláž a nevím co všechno. Pokud to chápu dobře teď je téma sen. Tedy jeden se může přihlásit, že napíše povídku a druhý, že vyfotí svou vysněnou věc (svůj sen)? To mi není moc jasné. Taktéž se omlouvám za nechápavost mé maličkosti *blush*.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já myslím, že je to jedno, ale nevadilo by mi, kdyby to bylo i dané. Na dané téma a úkol (povídka, báseň, koláž...) se mi většinou tvoří nejlíp PS: Já vím, že toho teď asi máte hodně, ale v seznamu členů mám u sebe přiřazený jiný blog

    OdpovědětVymazat
  3. The, správce Repetitia02 ledna, 2011 12:23

    [2]:Omlouváme se, napraveno :)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: podle mě je jedno, jak to pojmeš =)
    daný způsob bude v Auroře

    OdpovědětVymazat
  5. jo prosímtě, jak mám přidat svůj příspěvek? mám poslat email? děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Asi tak . Já se uleju z jakékoli práce a rádo .[5]: Postačí mi, když sem napíšeš, že něco napíšeš :).

    OdpovědětVymazat
  7. takže to máme napsat na blog a pak ti sem napsat že jsme to napsaly na blog? jsem tele a nikdy nic nepochopím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda :) .. Jen, co příjdu ze školy tak se do toho pustím :) .. Až to bude hotové, tak to sem napíšu :) ..

    OdpovědětVymazat
  9. Neumím pořádně psát příběhy na předem dané téma, ale tentokrát jsem něco sesmolila. Nevím jak to sem přidat, ale jak se koukám, prý stačí napsat...tak píšu zde: http://polcerova.blog.cz/1101/zdal-se-mi-sen

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tady jedna malá básnička na tohle téma...
    http://mil01.blog.cz/1101/sen

    OdpovědětVymazat