2. ledna 2011

Čtvrtá vzducholoď

Avatar big
I tato posádka snílků se chce prohánět mezi hvězdami. Bohužel, jednoho adepta jsme byli nuceni nechat na zemi.


1) Snílek Nika Caesaris - http://post-nubia-phoebus.blog.cz/
Protože jsem člověk, co z hnusné reality velmi rád uteče tam, kde je hezky, do svých snů. Jako originální autorka jsem se narodila a tak taky umřu. Klub snílků je mi nejsympatičtější ze všech, které jsem kdy potkala, a tak bych se ráda přidala.
Destinaetus praví: Fotografie, deník...snílek :) ANO
Ziky pindá: ..tady nemám co pindat x) Jednoznačnost sama x)
Dar žvatlá: no co dodat..asi jen že je to jednoznačně autorský blog

2) Snílek Achája Eressiel - http://earlysunsets.blog.cz/
I´m just a dreamer, I dream my life away...Tohle vypadá jako něco, kam bych mohla konečně opravdu patřit, tolik mých oblíbených autorů už tu je:)
A z AK by mě stejně brzo vyrazili kvůli zdrojům. Mám v pc tisíce obrázků a pokud nejsou z Deviantartu, tak nevím:D
Destinaetus praví: Tebe též znám :D A vím že máš skvělej deník :) ANO
Ziky pindá: ..téže autorku znám z dohledu x)
Dar žvatlá: tebe já nzenám...ale líbí se mi deník, a fotky..

3) Snílek Mary-Ane - www.mary-ane.blog.cz
Sním, nejen v noci, ale někdy i během řízení auta a pak se snažím čtenáře zatahovat do mých snů:) Co víc říct... Snad jen konečně snad místo pro mě...
Destinaetus praví: Vlastní názory, deník...proč ne :) ANO
Ziky pindá: ..velice zajímavé názory x) *líbí se mi* xD
Dar žvatlá: líbí se mi basničky,a nazory jsou zajímave

4) Snílek Aleee - http://aleee.blog.cz
Neustále si vysnívám svou zářnou budoucnost ;-)
Destinaetus praví: Autorka si všímá všeho okolo ní a zapusije to do různých postřehů...rozhodně ANO
Ziky pindá: ..zajímavý a nápaditý blog, dle mého vkusu x)
Dar žvatlá: literatura..to je moje :D fotky, ruzne postřehy..co dodat? :)

5) Snílek Agrrr - Agrrr.blog.cz
V mém životě je příliš mnoho nereálných věcí. Sním o jiném světě. Žiju v jiné realitě.
Destinaetus praví: Vlastní názory, yaoi fotky které se mi líbí (a to je normálně nemusim)... ANO
..tady Ziky dopindala x)
Dar už taky nemá co žvatlat...

6) Snílek Tai ren Moore - www.tesska.blog.cz
Snít pro mě znamená žít, protože s ním i s otevřenýma očima a jen díky snům a fantazii je mj život bohatší.Bloguju snad už od začátku blogu .cz a ráda poznám mě podobné nadšence...
Destinaetus praví: Tvůj blog znám a sem si vědom tvých kvalit. Rozhodně ANO
Ziky pindá: ..už jenom ten název "Made in Crazy World" si mě získal, a o obsahu raději mlčím, nebo tě vychválím ještě dál, než by tato Vzducholoď kdy dovzduchovala x)
Dar žvatlá: co dodat..kvalitní blog.. :))

7) Snílek M Autumn Hoffman - pirate-monica.blog.cz
Nevím, zda sem patřím, vůbec netuším, kam patřím, třeba to v říši snů, kde hledám smysl života, zjistím...
Destinaetus praví: Psycho, je to jasné. A že lepšího losera nenajdeš? No to bych netvrdil :D ANO
Ziky pindá: ..všichni tady jsme ztracení snílci. A to včetně tebe x)

8) Snílek Krist - lonely-krist.blog.cz
Nevím jestli sem patřím, ale zkusit to mohu :) sním o světě, který je tak jiný než tenhle, žiju si v něm :)
Destinaetus praví: Určitě sem patříš :) Každej kdo píše povídky sem patří :) ANO

9) Snílek Tajemná M* - martina-p.blog.cz
Nemůžu soudit, jestli sem patřím, to přísluší jiným, ale moje motto je: Sním svůj život a žiju své sny..to mě přesně vystihuje..xD
Destiinaetus praví: Další povídkář, který povídky doprovází svými fotkami :) ANO


10) Snílek Annie - riddiculus.blog.cz
Protože ve snu se ocitáme ve světě, který je jen náš, ač plaveme v nejhlubších oceánech nebo se vznášíme na oblacích.
Destiinaetus praví: Povídky, fotky a to vše podtrhává krásný design od K :) ANO


11) Snílek Destiny - http://destinyloves.blog.cz/
Hm, těžká to otázka...vždycky jsem chtěla do AK,brala jsem to jako něco víc než "jen" blog. jenže svůj blogís mám teprve druhým měsícem, opravdu se snažím, aby byl AUTORSKÝ. i dřív jsem měla blogy : o celebritách, o koních, o ničem...najednou mám pocit, že jsem se našla právě v tomto blogu. chci všem říct, že originalita nebolí...naopak povznáší nás až do oblak...ráda se ukrývám do mraků s názvem virtuální realita - třeba to jednou vystřídá realita Snílků :)
Destiinaetus praví: A ta zpropadená chvíle nastala, asi první člověk koho nepřijmeme. Měli jsme na toto téma živou diskusi. Jednak tvá literární soutěž je velmi podobná té od Sus. Správcům se moc nelíbila nesnílkovská strohost článků. A upřímně, ty diplomky za bleskovky mi úplně drásají oči. Bohužel. NE

Ne, záleží to jen na Vás a já nemám blog ale blogspot.... ale mám autorký blog
Destinaetus praví: Jiný server než blog.cz vůbec nevadí :) Tvůj blog je autorský. ANO

13) Snílek ef - http://fictional.blog.cz
Já jsem Snílek, protože sním neustále, všude a za všech okolností. Myslím, že autorský blog mám (koneckonců můj minulý byl uznán za vhodný v AK) a jsem Snílek, co stojí nohama na zemi, ale miluje svou snovou realitu, které podřizuje všechno, což ostatně píšu i ve svém profilu :)
Destinaetus praví: Krásný design, krásně podtrhává články :) A samotné články jsou opravdu kvalitní. ANO

14) Snílek Le fille Ash - http://ashinin.blog.cz
Jsem snílek, který své sny vpravuje do svých povídek a básní. Ovšem, jelikož se řídím pravidlem ,,Nesni svůj život, ale žij svůj sen,, mnoho mých menších a realističtějších snů, se stalo skutečností. Ty ostatní však létají temnou nocí a sem tam se uchytí do náplně mého pera a na bílem papíře udělají kaňku.
Destinaetus praví: Autorský blog. Vlastní povídky a kresby, tak to má být :) ANO

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

15 komentářů:

  1. Jsem poctěna, že mohu létat tam, kde lítají všichni snílkové. Ve hvězdách!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :) pokusím se zlepšit a třeba to zkusím znovu až to bude lepší...:)a ano, moje LS je inspirována od Susannah :)

    OdpovědětVymazat
  3. jo a, jak se zmiňujete o diplomcích za bleskovky, tak zaprvé jsou to diplomky z párty a za druhé nejsou ode mne, ale pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, děkuju a ještě jendou mco děkuju.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: takové diplomky je nejlepší naházet do Galerie =)

    OdpovědětVymazat
  6. Jupí Je mi ctí létět s vámi, jsem si jistá, že to bude stát za to:)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji. Takže odlet!
    MUHAHAHAHAAAAhahaha!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Párty či bleskovky... Promiň, pro nás je to samé. A je inspirovaná Sussanah? Tak rpoč si to tam nenapsala? To ne nesnílkovské a i když nelpíme na zdroji tolik jako Ak, tak si nekopírujeme od jiných snílků bez jejich vědomí, souhlasu a zdroje Pokud to zkusíš znovu a já věřím, že to pro tebe bude výzva a možná se to povede, pak držím palce a doporučuju zdelšit články a třeba ten na téma týdne yaio rovnou smazat nebo přepsat.

    OdpovědětVymazat
  9. Včera a dnes jsem si procházela celé vaše stránky a zdá se, že je tu i dost autorů, u kterých ráda čtu.
    Tak bych se ráda přidala... Jestli to bude možné.

    OdpovědětVymazat
  10. ehm.. ještě jednou, nebyla jsem přihlášená pod svým blogem

    OdpovědětVymazat
  11. The, správce Repetitia04 ledna, 2011 08:01

    [13]: Přihlaš se k článku tomu určenému :)
    Tedy v rubrice Aditum, článek Aditum, aneb kdo je hoden, nechť vstoupí.

    OdpovědětVymazat
  12. Have no cash to buy a car? Worry not, because it's real to take the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a> to resolve all the problems. Therefore take a consolidation loan to buy all you require.

    OdpovědětVymazat