19. ledna 2011

Photo - Sněm

Na další fotce sice nenajdete domácího mazlíčka, ale stále zůstáváme v říši zvířat! =) Fotku poslala Le fille Ash z blogu ashinin.blog.cz

Málokterá fotka mi vyvolá úsměv na rtech. V případě téhle tomu ale bylo jinak! Když jsem ji vyfotila, na malém displeji foťáku tolik nevynikla její dokonalá pointa. To teprve tehdy, když jsem ji přetáhla do mého počítače.
Koukám, podrobně ji studuji a vidím, že si na tom obrázku vlastně povídá labuť a tři rackové.
Tedy, nepovídá, ale rozhodně to tak vypadá. Ne nadarmo jsem ji tedy nazvala ,,Sněm,,. Takový podivný, ale přecejen!
Musím uznat, že by mne opravdu velice zajímalo, o čem se asi baví! V ten bylo zrovna krásně, tak že by o počasí? Nebo o teplotě vody? Nebo dokonce o teplotě vzduchu? Co myslíte vy? :-)

Já si teda myslím, že jim labuť říká, že fakt nepotřebuje příručku o bobkování na lidi, ale že by se jí hodila adresa nějaké blízké pekárny =D (Sussanah)
***
Chcete se taky pochlubit nějakou svou fotkou? Juk sem! =)

8 komentářů: