1. ledna 2011

Druhá vzducholoď se snílky

Avatar big
Druhá vzducholod opouští pozemský přístav a míří k oblakům.
Opět pomáhá Sussanah de Silva z Inventoru a tentokrát nám do toho ještě pindá Ziky a Babe! =D


1) Snílek Denaille (Estel) - www.dark-fairytails.blog.cz a www.fairyland.blog.cz
Protože žiju a vnímám i když spím a sním.
Destinaetus praví: Tebe znám už dlouho. A vím že si ještě lepší na grafiku než a mnohem lepší v psaní. ANO
Sussanah doplňuje: Ani jednomu blogu nemám co vytknout! Oba se mi moc líbí a to jak vzhledem, tak obsahem =)
Babe se přisírá: A já tě znám taky dlouho :D.
Ziky pindá: ..já tě poznávám až teď, ale velice se mi tvůj blog líbí x)

2) Snílek Karolin - www.vsecojepsane.blog.cz
Protože jsem snílek na nejvyšším stupni :-D
Destinaetus praví: Vlastní povídky, to je plus. Možná by někomu mohlo vadit, že nemáš uvedenýho autora na obrázek v záhlaví. Ale jestli ho neznáš, tak čert to vem :) ANO
Sussanah doplňuje: Karolin znám a líbí se mi, jak píše =)
Ziky pindá: ..jednoduše a prostě: dobře ty! Jen tak dál x)

Splňuji podmínky a chci to skusit :)
Destinaetus praví: Tebe taky znám :) Dobrý deník, souhlasim :) ANO
Sussanah doplňuje: No nazdar, zase nemám co dodat! Líbí se mi kombinace černé a zelené. Líbí se mi obsah blogu. No prostě Vítej! =)
Ziky pindá: ..pro "deníčky" mám slabost. Jen tak se dá člověk nejlépe poznat x)

4) Snílek Metteorwa - http://metteorwa.blog.cz
Chci to jen zkusit, ta myšlenka se mi líbí, ráda bych byla součástí něčeho na úrovni (i když to zní asi dost blbě :-D ).
Destinaetus praví: Deník doprovázený vlastními fotkami ...nebo naopak? :D Každopádně ANO
Sussanah doplňuje: Tak tentokrát nemusím blog ani otevřít, protože ho už nějakou dobu sleduju, takže je mi jasné, že k nám patří =)
Ziky pindá: ..no krásně! Tím, že smím pindat u tebe, jsem velmi podstěna. Tvé fotky jsou zajímavé, nápadité, originální.. a já je žeru. Vítej x)

5) Snílek appelez-moi eL - el-original.blog.cz
Protože jsem snílek žijící ve svém vlastním světě a ráda bych se o něj podělila :)
Destinaetus praví: Krásný design. V jednoduchosti je síla, obzvlášt když je plný svých vlastních fotek. Nemusim nic dodávat. ANO
Sussanah doplňuje: Líbí! Začínám si ujíždět na blozích s fotkama! =)
Ziky pindá: ..nemám co říct. Možná jen to, že se na tvůj blog budu rozhodně ráda vracet x)

6) Snílek Barča - barca-goldmannova.blog.cz
Vypadá to zajímavě a já jsem zvědavá :D
Destinaetus praví: Další grafik ve zrodu :) ANO
Sussanah doplňuje: Znám =) Autorství nepopiratelné ;)
Ziky pindá: ..blog plný všeho možného, od každého něco. Bez námitek a s podporou x)

7) Snílek Venom - my-pathetic-romance.blog.cz
Protože jsem snílek a ještě ke všemu autorský!
Destinaetus praví: Snílek rebel, ty seš jasná :D Někomu se možná nebudou líbit tvý stampy a avatary v článcích, ale podle mě skvělý oživený článků (které to vlastně ani nepotřebují :D) ANO
Sussanah doplňuje: Už když jsem u tebe byla posledně, hrozně dlouho se mi tvoje stránka načítala =( Ale když se to načte, tak je to moc pěkný blog =)
Ziky pindá: ..chach! Ironie. Nejspíš moje nejoblíbenější stránka z celého širého světa internetu! Klub Snílků by dle mého názoru nebyl celý x)

8) Snílek S či Sea - ariwa-sea.blog.cz
Nevím, hloubám nad světem.. možná to sem patří, možná nie :).
Destinaetus praví: Dost mě pobavil tvůj design, opravdu trefné :D Seš snílek, nejen podle článků :D ANO
Sussanah doplňuje: Pravda, ten dess je skvělej =D a ještě máš potkana! No bezva =)
Ziky pindá: ..naprosto souhlasím s každým, kdo souhlasí s krysími jedinci! x)

9) Snílek Porcelánová Baletka - www.lady-ill.blog.cz
Zaujal mě ten nápad ,a především je to konečně skupina ,která mě vystihuje.
Destinaetus praví: Popis všeho co je okolo tebe, podle mě dobrý :)
Sussanah doplňuje: Krásná panenka v záhlaví =) A zase doplňuju to ANO! =D
Ziky pindá: ..bez emocí... co dodat? xP

Poznámka Bereniky - Baletka má zřejmě na blogu hackerku,
                                  přesto nezoufej, nic se s přidáním
                                  zatím nemění, jen to sprav.

10) Snílek Blé - www.what-about-i.blog.cz

Mám jeden velkej sen, že když vyjdu ven, tak všude v ulicích uslyším jenom smích... tak strašně naivní...
Destinaetus praví: Už jen podle slov v přihlášce si snílek :) Mám takovej dojem že si se hlásila do AK a nevzali tě kvůli sprostým slovům. Podle mě sprostá slova někdy vyjádří mnohem víc než slušné obkecávání. Podle mě ANO
Sussanah doplňuje: No, tak nevím, čím to je, ale já prostě zase nemůžu než souhlasit =) Líbí se mi ta strohost vzhledu a strojové písmo! =)
Ziky pindá: ..nemusím tvůj blog ani otvírat, protože ta aféra když tě nevzali do AK se mi zapsala do paměti víc, než nějaký homofóbní spor. Mám takové podvědomé souznění s "vulgárními" lidmi. Takže tvůj blog mám do puntíku prolouskaný. Podle mě jsi snílek každým kouskem své duše x)

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

10 komentářů:

  1. Já pindlo málo :(. Mohlo bych ještě dyžtak k eL tu taky znám dlouho.

    OdpovědětVymazat
  2. Karolin a Baletka! Blogy které znám a ráda navštěvuji.   Vítejte mezi Snílky!

    OdpovědětVymazat
  3. Já pindala všude, protože dokážu ke všemu přidat nějaký ten "pind"

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za přijetí
    Gratulace ostatním přijatým

    OdpovědětVymazat
  5. Taktéž děkuji za přijetí. Koukám, že to tady budu průběžně sledovat abych natrefila na lepší a lepší blogy, jako dnes :).

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám pěkně za přijetí vynasnažím se být vzorným členem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mě napadá... Zajímalo by mě, o čem blogy ostatních jsou. Plánujete do budoucna nějaké kategorie pro autory? Já třeba jako autorka slashe už nějakou dobu sháním jiné autory se stejným zájmem. Ale jak se zdá, tady za chvíli bude tolik lidí, že nestihnu jejich blogy procházet a pátrat po "spřízněných duších"...

    OdpovědětVymazat
  8. oo, ooh děkuji pěkně!, já byla vždycky problémová, takže jsem tušila ,že přijetí do Ak  nebude jen tak, ale tady? ještě ten den co jsem přidala přihlášku jsem přijata..!!
    fakt, se mi tady líbí!!
    ať si AK políbí ...ehm... šos!   

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky ,děkuji ,že jste mě řijali ,ale prosila bych ,aby jste mi změnili adresu blogu ,musela sem se přestěhovat ,protože se mi na blog nabourala hackerka ,díky :)PS: děkuju berenitko! :)

    OdpovědětVymazat