21. ledna 2011

Photo - Západ slunce

Už jsem si skoro myslela, že ta Petřínská rozhledna byla výjimka, ale ne, další nezvířátková fotka =) Tentokrát od Fantaghiry z blogu http://fantaghira.blog.cz.

Fotka sice není dokonalá, ale ta chvíle ano. Sledujete tu obrovskou oranžovou kouli, jak pomalu klesá k obzoru a pak se najednou dotkne vodní hladiny. Vlny ji pomalu stahují níž a níž a za dalších několik minut vám už jenom poslední paprsek zamává na rozloučenou a i on se potopí do nekonečných hlubin oceánu.

Nojo... Tyhle chvíle taky miluju... =) (Sussanah)
***
Chcete se taky pochlubit nějakou svou fotkou? Juk sem! =)  

7 komentářů:

  1. opravdu nádherný západ slunce

    OdpovědětVymazat
  2. To je perfekntně zachycený okamžik, fotka, i když nedokonalá, je nádherná...

    OdpovědětVymazat
  3. Pff, teď na mě padl stesk po moři :) Už je to hrozně dlouho, co jsem tam byla naposledy, a západy Slunce mi tam povětšinou unikaly. Že by to letos vyšlo?

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: na mě také!
    fotka je překrásná! Dvě mé nejoblíbenější věci. Slunce a moře! Krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. V březnu jedu do Beneluxu, tam budeme bydlet u pláže... tak se pokusím taky zachytit chvíle štěstí... Počkejte do dubna a zahltím vás svými dojmy a svým fotografickým neumem

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzelná chvíle, krásný popis.

    OdpovědětVymazat