19. ledna 2011

Creatio - Girls


Ano! A máme zde další příspěvek do Creatio od snílka. Lady Vivianne z blogu http://zakeraisevateraz.blog.cz. Mě osobně tyto dva obrázky uplně uchvátily.


Obrázek  z filmu TRON
Je to fanart k novému filmu TRON, nakreslený tabletem ve Adobe Photoshop CS5. Jedna z hlavních rolí, Quorra. Trvalo to asi 4 hodiny.


*************

Obrázek  Rage Dolls z knížky PUD(Possibility of Universal Destiny)
Je to dárek k vánocům pro mou kamarádku Zakerai Sevateraz. Jedná se o hlavní hrdinku její úžasné knížky, kterou právě píše, Rage Dolls. Chcete-li se o PUD dozvědět něco více, navštivte http://zakeraisevateraz.blog.cz .Nakresleno tabletem ve Adobe Photoshop CS4, cca 12 hodin práce.


Máte také nějaký výtvor s kterým by jste se chtěli pochlubit? Tak se mrkněte sem!

20 komentářů:

  1. Obě dílka jsou nádherná, na ty vaše kouzla s tablet zírám čím dál víc, jak bych ani nevěděla, jak to vzít do ruky...

    OdpovědětVymazat
  2. Cožééé? To první je obrázek? Klobouk dolů, je vážně úžasný. Teda oba jsou, ale ten první mě naprosto uchvátil, ta tvář je pod úhlem, pod kterým i já ráda kreslím, a vlasy působí tak hebce, jen se jich dotknout...

    OdpovědětVymazat
  3. Obě kresby/malby (? nevím, jak to bylo tvořeno) jsou krásné, ale mne osobně zaujala první práce více :)Se máš, to mě tablet vydržel chvilku, bratr mi ho zlikvidoval :( Au, moje tehdy hodně těžce našetřené penízky...

    OdpovědětVymazat
  4. Musím uznat že oba dva jsou neskutečně nádherné.Ta první..dokonalost nakreslit něco tak těžkého a ta druhá..skvost..jak má člověk fantazii je to užasné

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí obě dílka. To první mám možnost porovnat se skutečností, protože Tron jsem viděla a musím smeknout, tvoje Quorra je vskutku k nerozeznání od té "pravé"

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se víc líbí ta druhá, ah, co bych dala za kamarádku, co by mi kreslila postavy k povídkám.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten první obrázek je skutečně skvělí. Vypadá to skoro jako fotografie a zároveň ne. Vždycky mě fascinovalo co lidé dokážou stvořit.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to teda koukám s otevřenou pusou!

    OdpovědětVymazat
  9. Tady jde vidět, že autorka je umělkyně. První se hodně podobá fotce, vážně se povedl. Druhý je taky nádherný .

    OdpovědětVymazat
  10. Ten první je bez chyby! Dokonalý! TRON, ten film bych chtěla vidět...

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, je to nádhera. Hlavně Olivia  Wilde se povedla :) smekám..

    OdpovědětVymazat
  12. to první mi hned připoměla Cathrine Zetu-Jones (snad tam nemám chybu ), vážně jak nějaký plakát na sci-fi
    a to druhý... ten obličej je skvělý a vůbec celá ta postava..velký obdiv

    OdpovědětVymazat
  13. Klaním se a tleskám, máš můj obdiv. A pokud se mi podaří vydat knížku, můžu se o tebe zajímat jako o případnou ilustrátorku?

    OdpovědětVymazat
  14. Při Xeně já chci tablet!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera, tak si říkám, proč jsem se vůbec do Creatia na soutěž hlásila. Barvy zůstaly ve škole a s pastelkami to půjde hodně blbě.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: opovaž se z tý soutěže odstoupit! seš asi jediná :(

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: No jasně, klidně napiš, až ji dopíšeš Jinak děkuju všem za krásné komentáře, moc mě potěšily!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Jéje, jak to teď čtu, vidím chybku...Já nesídlím na blogu http://zakeraisevateraz.blog.cz, ale na http://wolfsdream.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  19. úžasné..to prvé vyzerá ako originálny art k filmu.

    OdpovědětVymazat