23. ledna 2011

Photo - Hořící Praha

No dobře, tak ještě jeden článek =) Svou fotku mi poslala Lily z blogu signorina-lily.blog.cz.
A tentokrát jsem si řekla, že zkusím fotku nezmenšit, protože je opravdu nádherná. Kdyby to ale nefungovalo nějak výrazně (info do komentářů prosím), tak fotku dodatečně zmenším.

Jednou jsme si s přítelem udělali výlet do centra Prahy, bylo zataženo, celkem ošklivo. Tak jsme vzdali nějaké plány na krásné fotky a najednou, když už se blížil večer, se obloha za hradem jakoby otevřela. Na necelou čtvrt hodinku jsme měli před sebou tuhle krásnou podívanou. V té chvíli jsem byla na svoje město doopravdy pyšná - bylo ještě krásnější než kdykoliv jindy.
Více fotek si můžete prohlédnout třeba tady http://signorina-lily.blog.cz/1009/zapad-slunce-nad-hradem.

Myslím, že už v úvodu jsem vyjádřila, co si o fotce myslím. Podle mě je nádherná! (Sussanah)
***
Pokud se chcete také podělit o své fotky, tak juk sem! =) 

19 komentářů:

  1. Západy slunce jsou nejlepší. A tohle je prostě epochální!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je naprosto dokonalá... Hezčí fotku z Prahy bych hledala jen těžko.

    OdpovědětVymazat
  3. pááni, to je uužasný :) kdyby se mi včera nevybil foták, tak sem ti poslal užasnou fotku měsíce :( jenže se vybil :( ale todle je dokonalý :) takový fotky sou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. *0*
    Tak na tuhle fotku jsem koukala asi půl hodiny v kuse.. *0*

    OdpovědětVymazat
  5. TAhle fotka je opravdu nádherná! Spojené kouzlo západu slunce a Prahy...

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, Lily ta se opravdu povedla! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrá fotka! Jeden z mým fotografických záměrů - takhle chytit Prahu, snad se dočkám.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tomu říkám být ve správný čas, na správném místě. Poklona až k zemi.

    OdpovědětVymazat
  9. atomová bomba na hradčanech, stíny věžiček v mracích, krásné

    OdpovědětVymazat
  10. dě.. dě.. dě.. děkuju všem! to je na focení krásné, možnost zachytit takovéhle okamžiky..

    OdpovědětVymazat
  11. Morová fotka. :) Myslím, že kdyby něco takového bylo na pohlednicích, byly by vyprodané.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta fotografie je překrásná ve všech směrech. Smekám.

    OdpovědětVymazat