1. ledna 2011

Aurora

Zdravím, Snílci!

Jelikož se pravidla párkrát změnila, dovolila jsem si, jakožto nový správce, přepsat tento článek, aby nedošlo k nejasnostem.

Původně tato rubrika patřila Šílené Brunetě P, to ona vymyslela všechna základní pravidla, já si jen něco upravila a přepsala.

Aurora je místem pro přátelský duel, mezi dvěma blogy. A jelikož je
přátelský, nechci zde vidět žádnou vulgaritu mezi členy v duelu. A o co že se vůbec bude jednat?

Každou neděli bude zadáno určité téma. Budu se snažit nějak střídat fotografická, malířská a literární témata. Do komentářů se mi pak může přihlásit pět Snílků. Ti dva z nich, kteří mi jako první pošlou svůj výtvor na mail klub.snilku@email.cz s předmětem Aurora, půjdou do duelu. Zbývajícím třem Snílkům bude oznámeno, že svůj výtvor mohou zveřejnit na svém blogu a já pak zveřejním odkaz na jejich dílka na čestném místě při vyhlášení vítěze duelu.
Všichni mi ale musí poslat svá díla nejpozději do páteční půlnoci.
Ti, co se přihlásí a nepošlou své dílo, ani se mi neomluví, se nebudou moci zúčastnit dalších deseti duelů!

V sobotu ráno zveřejním díla do duelu, nejspíš i s mým krátkým komentářem, a ostatní Snílci budou moci v anketě pod článkem rozhodnout o vítězi. Doufám, že nemusím upozorňovat, že je zakázáno kdekoliv prosit o hlasy!

Tento první článek vyšel v pondělí v 08:00 ráno. Dále budou vycházet v sobotu ráno a v neděli večer s vyhlášením vítěze a zadáním dalšího tématu.

Vaše Fantaghira

10 komentářů:

  1. ..škoda, že tohle pondělí nezvládám se přihlásit, protože mám talentovky x/

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase nejsem kreativní jako tady ostatní paní (pánové ?), takže budu jenom hlasovat v anketách.Předem přeji hodně zdaru pro všechny účastníky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem si jistá, jestli se má hlásit už nyní, pokud ano, hlásím se také :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:[4]:
    Děvčata, jsem ráda za Vaše nadšení, avšak - je to jinak.
    V pondělí zde přibude článek s jedním tématem, a první dva Snílci, co se přihlásí, jsou v duelu a už to jede.
    Chápete, že ano? =D *Moje vysvětlování ej na bodu mrazu*

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Mohu doufat, že témata budou zajímavá (i když o tom nejde pochybovat) pak se uvidí i se mnou. A dokonce i já tvé vysvětlení chápu - ostatní s tím mít problém tedy nebudou :).

    OdpovědětVymazat
  6. v kolik hodin asi to máme čekat? =)

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Děkuji za připomínku, už jsem to dopsala =)

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:: Rozumím, předpokládala jsem, že tomu tak bude, nicméně mě zmátl komentář Zuzulin. Děkuji

    OdpovědětVymazat