2. ledna 2011

Kontrola třetí - Ziky O.

Banner - Repetitio (úzký)
Ačkoliv jsem si myslela, že nebudu mít ještě nějakou chvíli práci,
klub se rozjel podivuhodně rychle a já co dělat rozhodně mám. Předchozí dvě kontroly dělala Monica Otmili, protože já nebyla v dosahu internetu, dohodly jsme se tedy, že tuhle kontrolu udělám pouze já. Ale potom už se můžete těšit na komentáře nás obou u jednoho blogu v Repetitiu.
Třetím kontrolovaným je Ziky O., která sídlí na adrese http://zikyo.blog.cz
Na první pohled vypadá autorsky, na druhý taky a na třetí též. (Tím autorsky samozřejmě myslím to, že na jejím blogu nevidím žádnou zkopírovanou tvorbu typu ukradená povídka a tak dále, abyste si nemysleli, že kontroluji každý obrázek.)
Autorka je kreativní - kreslí, fotí, píše - a aktivní, dle mého názoru snílek je a žádný problém nevidím.
Sprostá slova tu možná jsou (obzvlášť v rubrice "Milý deníčku"), ale podle mne to skutečně není důvod k vyhazovu. Opravdu ne.
A navíc, její básně jsou skutečně povedené a blogerka je šikovná.
A - ačkoliv by to u takového hodnocení asi být nemělo - strašně se mi líbí její design.
Takže Ziky prošla s čistým štítem.
Myslím, že nakonec moc práce mít nebudu - pochybuju, že někdy někoho vyhodím. :)
Kdybyste měli nějaké připomínky nebo kdybych vás v Repetitiu nedejbože odsoudila nějak nespravedlivě, hlašte se, braňte se. Nerada bych někomu křivdila. :)
A samozřejmě, jakékoliv komentáře k mému hodnocení (stylu nebo kdyby se vás dotklo, že hodnotím to nebo ono) budou vítány.

2 komentáře: