30. ledna 2011

Pátý Týden - Ve Světle

Doré ráno :). Babe je trochu divné, ale to nevadí. Rádo to o sobě říká a je na to hrdé. Jako je vám snad jasné, že když říkám divné, myslím tím divnější, než když si nemyslím, že jsem divné, ale tvrdí to ostatní.
Píšu to asi jenom abych natáhlo článek :D. Další Téma je Ve Světle. Je to zaprvé inspirováno tím, že je dnes (počítám jako že je neděle, píšu to v sobotu) a v následujících dvou dnech Imbolc. Kdo neví, co to je, tomu urychleně doporučuji gůglit. Imbolc je svátkem ohně a světla. A Ve Světle je takové poetičtější :). Za druhé je to taky píseň od Indici, pokud mě znalosti Indické Finštiny neklamou. Na Valoisse hodně ulítávám. Moc se mi líbí, ale přiznejme si, co se mi hodně nelíbí, když se mi to líbí? ^^

Jak už je tradiční, posílejte mi vaše (vý)tvory na ímejl. Kdo si ho ještě nezapamatoval, sosonafa44(zavináč)seznam.cz.

Písejte, kreslete, malujte, výtvarničtě, modelujte, foťte. Rádo bych někdy mělo víc článků než.. sedm :D. Jo, je pravda, že jsem nic nenapsalo, ale snažím se vybírat téma, které by někoho chytlo, a tohle se mi zdá chytlavé ;).

10 komentářů:

  1. Poslušně hlásím, že já jsem taky něco psala. A i posílala... Asi mě to hodilo do spamu... Koukneš se prosím?
    Díky

    OdpovědětVymazat
  2. dobré téma, třeba zase něco napíšu, a taky mi to připomnělo, že jsem chtěla zkusit vyfotit svíčku, tak uvidím, co a jak :)

    OdpovědětVymazat
  3. hlásím mi to, že mail nebyl nalezen

    OdpovědětVymazat
  4. [6]: sakra sosonafa44 kurva. du to tam doplnit.

    OdpovědětVymazat
  5. Chci poslat sérii fotek (nevadí, že je to série? Musí se jednat vyloženě o jednu fotku? Popřípadě mám je seskládat do jednoho obrázku?), vadí, že některé mám již publikované na blogu z dřívějška?

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: když říkám výtvory, myslm tím odkazy na výtvory ;)

    OdpovědětVymazat