21. ledna 2011

Photo - Fotograf roku 2011

Toto je nejspíš poslední článek, který přidávám já, Sussanah. Obě právoplatné správkyně už by měly být v provozu. Ale tohle si neodpustím. Chci vás všechny fotílky informovat o soutěži Fotograf roku (2011), kterou už po desáté pořádá časopis FotoVideo.
Soutěž má deset kol, každé trvá cca měsíc a kousek. Každé kolo má svoje téma a jediné, co pro soutěž musíte udělat, je registrace na stránkách iFotoVideo.
Já už jsem se přidala, stejně tak do soutěže Fotograf roku na cestách a Fotograf roku v přírodě =)
O všech třech zmiňovaných soutěžích se dočtete v odkazu výše, nebo v tomto přímém.
***
A abych tu jenom nekecala, dám vám sem jednu svou oblíbenou fotku.
Fotila jsem ji v Bretani. Bylo to ve velké, přístavu, jehož součástí byl maják a kolem něj byla opravárna/vrakoviště starých lodí.
Já jediná jsem se zastavila, abych si ty lodě vyfotila. Bylo jich tam teda o dost víc, ale tady mě zaujal ten konstrast mezi starými loděmi vpředu a těmi novými vzadu.
Ostatní šli k tomu podivnému majáku. A víte co? Všem se ta fotka líbí =)

9 komentářů:

  1. Ten kontrast je tam opravdu nádherně vidět, staré dřevěné vraky lodí v sobě mají kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  2. A že jsem ji už viděla u Tebe na blogu? XD Je kouzelná. No, já žádný extra fotograf nejsem. Mám problém vyfotit svého psa, tak taková soutěž by pro mne neměla cenu, i když to zní zajímavě. Já zůstanu u té LS

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka vážně pěkná, hrozně se mi na fotkách líbí staré věci. Já už se taky zaregistrovala, zatím jsem poctivě přidala aspoň jednu fotku skoro ke každému z témat :).

    OdpovědětVymazat
  4. jojo, je opravdu moc pěkná a zajímavá :)
    Jinak nevím, jestli se zaregistrovat. Zrovna dvakrát fotit neumím a navíc je můj malý digiťáček chudák teď v opravně.

    OdpovědětVymazat
  5. hezká, ale to pozadí mne tam ruší, ale ty za to nemůžeš

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: souhlasím s tebou
    Já se asi nepřihlásím, protože bych nevěděla co fotit   

    OdpovědětVymazat
  7. mě se taky líbí!
    fakt kvalitní fotka!

    OdpovědětVymazat
  8. Já se přiřazuji k těm ,,všem,, fotka je krásná!

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: děkuju =)[2]: nejspíš několikrát jsem z ní unešená [3]: děkuju, od tebe to má váhu =) taky se snažím zaplňovat, ale některá témata mě ještě unikají...=)
    naštěstí je ještě dost času =)[4]: děkuju =)[5]: já jsem se právě snažila, aby tam to pozadí bylo vidět [6]: [7]: [8]: děkuju =)

    OdpovědětVymazat