15. ledna 2011

Šestá vzducholoď se snílky

Avatar big
Dnes vypouštíme další snílky ke hvězdám. Ovšem dneska Des neměl chut na podrobné kritiky blogů...ale u jedné to nešlo.


1) Snílek Nel-ly - www.nel-ly.blog.cz
Nevím, jak moc píšu originálně, ale všechno co napíšu je jen a jen z mé hlavy. Nevím, jestli jsem pravý snílek, ale jsem schopná snít ve dne i v noci. Zakládám si na tom, aby na mém blogu bylo k nalezení něco nového, něco, co jinde není a aby to bylo místo, které se mi líbí a nechá mě snít, i když jsem vzhůru.
Blog je mým útěkem z reality, je můj snem a jako jeho autorka sem, doufám, patřím.
Destinaetus praví: Povídky, a jak sem si všim, tak i náká grafika :) ANO
Sussanah doplňuje: Tenhle blog už nějakou dobu znám a věřím, že k nám patří =)
Berenika dodává: I já jsem pravidelnou čtenářkou tohoto blogu a tak říkám jen - Vítej!

2) Snílek Gilandhel - Gilandhel.blog.cz
Nevím. Neustále sním a snažím mít blog autorský. Tak zkouším své štěstí. :-D
Destinaetus praví: Krásně snílkovský lay s runami :) Nevím co dodat. ANO
Sussanah doplňuje: Gilandhel už nějakou chvilku znám a jsem ráda, že se přihlásila =)
Berenika dodává: Další člověk, který je mi známý. Rozhodně patříš k nám.

3) Snílek Chiara Povera - chiaradiary.blog.cz
Váš klub mě vážně zaujal a myslím, že jsem taky takový snílek...
Destinaetus praví: Tady taky nevim co bych měl psát. Prostě snílek :) ANO
Sussanah doplňuje: Líbí =)
Berenika dodává: Výborně. Tady musím dodat, že už se šíleně těším na další tvé povídky. XD

4) Snílek signorina Lily - signorina-lily.blog.cz
Strašně se mi líbí, jak jsou tu všichni milí, příjemní a ohromně talentovaní v tom, co dělají :) Na svém blogu si vylévám srdéčko a zveřejňuji svou tvorbu a názory. Myslím si, že v každém z nás se schovává nějaký snílek.. :)
Destinaetus praví:  Vlastní fotky, deník... :) ANO
Berenika dodává: Přečetla jsem si první článek o MHD a příjemně to pobavilo a zároveň to bylo pravdivé. Někdy to zažil každý a i já o tom něco napsala, ale v životě jsem na to téma neviděla lepší článek.

5) Snílek Greatlee - greatlee.blog.cz
Můj blog není ryze autorský, spíše se věnuje sběratelství, ale i přes to bych se k vám ráda přidala, protože váš klub je úžasný a já snílek rozhodně jsem :)
Destinaetus praví: Podle mě je i sběratelství autogramů jistý druh snílkovství :D ANO
Berenika dodává: Na první pohled mě zaujal desing (ne, to jsem si nemohla odpustit) a na druhý mě zaujal obsah, takže i ty vítej.

6) Snílek Chloë Noir - sinister-death.blog.cz
Prečo, prečo...ťažko povedať..každopádne myslím, že "snílek" som. A príde mi to skutočne ako milý a zajímavý nápad a som Monice vďačná, že mi o tom dala vedieť.
Destinaetus praví: Znám, znám...a vím že není co řešit :) ANO
Berenika dodává: Taky znám. Jednoznačně patříš mezi nás.
Monica Otmili: Takže moja reklama zabrala! Vítaj. :)

7) Snílek Terka - zzkusebniii.blog.cz
Snílek jsem již od mala, psaní se věnuji už několikátým rokem. Ačkoliv na svůj blog nepíši neustále jen příběhy, jsem si jistá, že mezi snílky patřím, fantazie je můj svět, kam se uchílím vždy když můžu.
Destinaetus praví: Píšeš povídky, takže patříš mezi nás :) ANO
Berenika dodává: Další známý a dobrý blog? Výborně, tak vítej!

8) Snílek Opti-Mystique - opti-mystique.blog.cz
Jsem snílek. Na co je nám krutá realita, když je vploutí do fiktivní (snivé) reality tak snadné a někteří jedinci (třeba já) k tomu nepotřebují ani omamné látky? Za zmínku stojí, že většina z mého okolí je příliš přízemní a tahá mě za kotníky se snahou dostat mě dolů. Naštěstí se jim to moc nedaří. Ale patřit do Klubu snílků... to už by to jejich snažení bylo tuplem marné :)
Destinaetus praví: Deník, kresby... ANO
Berenika dodává: Já můžu říct jen, že máš moc příjemný styl psaní. Sice mě zahanbuje, že jsem četla jen jeden článek, ale jelikož mám ráda Shakespeara.... XD Vítej k nám.

9) Snílek Mil - http://mil01.blog.cz
Hm snílek bezesporu jsem, jinak by jsem asi nemohla psát takové povídky co píšu. ;-) Snad se Vám bude můj blog líbit.
Destinaetus praví: Stačí projet stranu a je to jasný :) ANO
Berenika dodává: Že si přečetla první básničku a její básnické střevo okamžitě zajásalo. Vítej!

10) Snílek PorkPie - pork-pie.blog.cz
Snažím se žít realitou,ale bohužel jsem asi jako většina lidí beznadějný snílek.Až mě to někdy štve;)
Baví mě číst amatérské povídky,v deštivých odpoledních ráda zesednu ke stolu a s tužkou v ruce vyjadřuji na papír své pocity.Zkrátka bych chtěla vyzkoušet být v klubu snílků;)
Destinaetus praví: Pěkně snílkovský lay :) A po přečtení pár článků neřeším. ANO
Berenika dodává: První, co mě zaujalo tady je ,,jakoby úvod" Máme hodně společného a krutost reality asi s většinou našich snílků. Vítej k nám.

11) Snílek Dubious cat - what-up.blog.cz
Nemám ráda realitu, ač mám svůj život ráda a nechci umřít, raději se toulám ve svém alternativním světě- ráda sním.
Má tvorba je vůbec taková--- nereálná:)
Destinaetus praví: Jsi členka Hand-artu, což je velké plus. ANO
Berenika dodává: Známe. Sice moc nečteme, protože nestíhám ani své přátele, ale moc se nám líbí.

12) Snílek Destiny - maybe-strange.blog.cz
Už od malička jsem se ztrácela ve snech, je tomu tak i nyní. Nikdy se nenudím, když se mám poprat s příkladem z matiky, raději si podepřu hlavu a zapadnu hluboko do svých myšlenek. Snílek jsem, zda-li sem patřím nevím, ale ráda bych.
Destinaetus praví: Z Billíška hned na boku se mi hnula snídaně v žaludku (Ach ty krásné doby antiklubů...). Ale jinak máš autorskou tvorbu a proto říkám ANO
Berenika dodává: Taky znám, i když tentokrát jen běžně. Dnes tu zase máme samé skvělé a kvalitní blogy. I když Bill mě taky trochu zarazil, ale co se dá dělat XD

13) Snílek Kate - memories-of-kate.blog.cz
Snažím se dělat autorskou tvorbu, ve které se občas zapomenu a dokážu zapomenout na každodenní tvrdou realitu...Snílek jsem
Destinaetus praví: Spousty povídek...ANO
Berenika dodává: Na můj styl píšeš docela krátké kapitoly, ale tím víc jsem toho stačila přečíst, za tu volnou chvilku, co mám. Rozhodně vítej.

14) Snílek Jan Vítr - janvitr.blog.cz
Rád čtu, hodně a skoro cokoliv. A také píši, zvlášť v noci, když nemohu spát...Polovina mého bytí jsou sny.
Destinaetus praví: Další povídkář :) ANO
Berenika dodává: Tak tady mě překvapilo, že jsem blog vůbec neznala. Píšeš moc hezky.

15) Snílek Atyiya - Atyiya.blog.cz
Z nočního snění si nikdy nic nepamatuju. Svoje sny hážu na papír a vydávám za mistrovská díla. Tak mi, prosím, neotvírejte oči...
Destinaetus praví: Ty k nám určitě patříš :) ANO
Berenika dodává: Není co dodat. Vítej k nám.

16) Snílek My Scandalous Romance - www.my-scandalous-romance.blog.cz
Jsme snílci vládnoucí hranicím mezi Českem a Slovenskem, někdy až moc velcí. xD Jsme spasitelé Frerardu. Jsme úchylové s úrovní (trochu nad  tím pochybuji, ale což). Jsme Killjoys from danger zone 6, draculoidi, homofóbové a podobná havěť nemá šanci, samotný design ho oslepí. Paní Iero, Jazz Revolver, BLASTA Exploder a Fatal Johana, bičizzz!
Nebyla jsem si jistá jestli ehm.. splňujeme druhé pravidlo ale takové nevinné a čisto čistě čisté povídky nám němůžete zakázat ne? ^__^
Destinaetus praví: Další chemiclák :D Takže povídky, deník...šak to známe :D ANO
Berenika dodává: Za tři měsíce tu máš hodně článků. Tak vítej.

17) Snílek Mrs. Koki - kokinek.blog.cz
Občas, třeba ve škole se zamyslím a pak mě učitel vyvolá a já nevím ani ň. Pořád o něčem přemýšlím, i o nemožném.
Mám ráda knihy, čtu je vždycky večer v posteli a ráda píšu.Někdy mi ostatní říkají, že jsem mimo.
Tak proto.
Destinaetus praví: Tady taky nic neřeším :) ANO
Berenika dodává: Nemám co dodat. Tak jen vítej k nám.

18) Snílek Lúmenn - lumenn.blog.cz
Jsem snílek a bydlím ve svém snovém soumraku. Co více dodat?:)
Destinaetus praví: Lúmenn znám a vím o jejích kvalitách. ANO
Berenika dodává: Mě je líto, že znám Lúmenn hlavně z časů našeho Lorda, na které nerada vzpomínám, protože se mi její blog velice líbí.
Monica Otmili: Jedna z mých oblíbených blogerů. Vítej Lum! :)

19) Snílek Annie-chan - http://useless-fire.blog.cz
Protože pro mě není těžké zasnít se, ale sejít z oblaků dolů... či-li, ve škole mě spíš zajímá, jak dopadne má rozečtená knížka, než lineární funkce :D
Destinaetus praví: Zase neřešim :) ANO
Berenika dodává: Pouze jedno slovo - Vítej! XD

20) Snílek Dragita - www.dragg.blog.cz
Jsem snílek celým tělem i svou duší. Ráda čtu, kreslím i píšu a nejraději se nechávám unášet na vlnách své fantazie.
Destinaetus praví: Povídkář... ANO
Berenika dodává: Kvalitní, hezký blog. Vítej mezi nás.

21) Snílek Long - www.fantazieaja.blog.cz
Jako nenapravitelná naivka, co se věčně snaží vzlétnout napříč častým pádům, se nehodlám smířit s bezbarvostí reality a jakožto zasněný poutník si povídám s větrem a vzhlížím ke hvězdám..
Proto..?
Destinaetus praví: Mně symptatický blog :) ANO
Berenika dodává: Další známý blog. A zároveň další nádherný blog u nějž stojí za to číst.

22) Snílek Piki - http://hi-kitty.blog.cz/
Destinaetus praví: No to si holka snad děláš prkennou ohradu ne?! Kdyby mi tu do sluchátek nehráli Zombie girl, kteří mě uklidnujou, tak snad alergickou reakcí na růžovou snad hebnu! Takže ti tu hezky vyčtu proč ti dávám jedno krásné velké NE!!
1) Databázy zkopírovaných obrázků opravdu nehledáme, na to máme Deviantart!
2) Máme povolená videa z youtube. Ale jako zkrášení článku (opakuji článku)! Jestli máš potřebu kopírovat youtube, tak si na špatné adrese.
3) Máš holka vůbec mozek? Si vůbec schopná napsat něco s vlastním názorem? ...moment, umíš vůbec psát?? Protože tam vidim jen spoustu obrázků a videí...a jeden infaltilní článek o fanynce Býbra. NE! NE!! NE!!!
BeRENiQušQua: Kdybys uměla číst, poznala by jsi,že mi nepíšeme BaRbIenQuiVski a nejsme hloupí. Sbohem ZlAtíšQuo... P.S. - Chybí ti zdroje XD
BWunWetHkQA: Jo devěnko, tys mě hodně naprdla. Nejsem tvoje kamarádka. Možná mám hnusný blog, ale můžu to říkat jen já. Napsalas to ty, což je porušení jednoho pravidla. Dál, nemáš zdroje, skoro u ničeho. A chybí ti články, kde bys vyjadřovala sama sebe. Chybí ti autorskost.  Takže Ahoj kočko... 
DaRuSHqA: TwUy bLoGiIiSeK Ye oPrAwDu oPrAwDu uChWaTnYyY WoE, aZh sEm sI MuSeLa dOnEeEsT KyYyBl, PrOmIn, AlE Ty sEm nApAtRzIiIsH YaK Te tO NaPaDlO LiIiZt mEzI NaAaS?!!! ^_^ MTMMMMMR
MoNuShQua OTmuShka: Slečno, budu asi zlá, ale jestli je Blog plný JusTýnQa originální a kreativní, tak mi narostou křídla..
Jasně,m je to tvůj blog, mi ti to brát nechceme, ale jiné blogy zde mají přece jen zaslouženější místo.
Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

26 komentářů:

  1. Jupíííí
    Náhodou Bill je dobrej! Jasně, hodně lidí ho nemá rádo a právě proto je strážcem mého blogu. Navíc je ta fotka naprosto boží. (Už si začínám připadat jako big fanynka Tokio hotelů, takže končím s obhajobou! )
    Děkuji moc, už jsem čekala, že ten koho nepřijmete jsem já. Opravdu mě to moc potěšilo :) Jsem dojata
    Takže ještě jednou děkuji a klaním se.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, snad neva, že píšu sem. Dnes jsem vás požádala o členství ve FB skupině (mám iniciály MWD). Ráda bych vás sledovala i na FB, ale jestli vadí, že jsem se ještě nepřihlásila o členství tak v pohodě, chápu Ale asi pošlu přihlášku a uvidím
    Jinak gratulace všem přijatým.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji přijatým a musím souhlasit s posledním rozhodnutím...!
    Dobře jste rozhodly!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujem ^^
    Chvilku jsem pochybovala jestli nás vezmete, takové úchylárny a kraviny dohromady D

    OdpovědětVymazat
  5. Jinak, jsem ráda, že tu něco takového vzniklo. S AK to jde z kopce a tohle je... něco jako schody zpátky nahoru Aspoň pro mě...

    OdpovědětVymazat
  6. No páni,děkuju=) Nečekala jsem,že se dostanu,to je skoro zázrak

    OdpovědětVymazat
  7. No téda, děkuju za přijetí a všem ostatním gratuluju :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za přijetí :) Být "oficiálním" snílkem... hm, povznášející pocit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za přijetí a nejste jediní kdo mi říká že píšu krátké kapitolky

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za přijetí, potěšilo mne to .

    OdpovědětVymazat
  11. chci se zeptat...Je nějaká doba přijetí? Totiž minulá adminka blogu se sem hlásila a vy jste ji nepřijali. Je nějaká lhůta, po které se můžu  přihlásit já (new adminka) znovu se stejným blogem? :)P.S. Odpověď bych prosila na můj web, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Možná by bodlo umístit sem odkázek na nějaký vzkazový článek...
    Podala jsem žádost o přijetí do fb klubu snílků. Tak když už jste mě vzali.
    PS: Zelená profilovka mě prozradí a odkaz na blog v profilu potvrdí

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuji :) měsíc je dostatek času :) a počítá se to ode dneška nebo už od nepřijmutí Destiny? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkujů a gratulujů všem ostatním novým snílkům! :) super

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuji, je mi ctí, patřit mezi Vás

    OdpovědětVymazat
  16. To je taková čest patřit mezi snílky! Opravdu.
    Konečně můžu s někým snít...Vážně díky za přijetí. Jste úplně jiní než AK, do kterého jsem patřila a odhlásila jsem se. Jste prostě vyjímeční. Všichni.

    OdpovědětVymazat
  17. Mockrát děkuji, mám velkou radost, že jsem tady v klubu . Tak snad nezklamu.

    OdpovědětVymazat
  18. mockrát děkuji za přijetí! :) a gratuluji všem ostatním. Je to vážně potěšující, patřit sem :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem moc ráda že jste mě mezi sebe vzaly, děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  20. hah, děkuji... s Grafikou bych to nepřeháněla

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: ehn.. nějak to tu vypadá
    nepřeháněla, jen si hraju s obrázky, ael o povídky už se nějakou tu dobu snažím a řekla bych, že každá povídka prostě musí být autorská - minimálně chyby :)

    OdpovědětVymazat
  22. *ukloní sa* Ooo..ďakujem veľmi pekne, je mi cťou :)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem tu poprvé a nestíhám mrkat, jak to tu frčí..Zřejmě se taky přihlásím, jen co zjistím, jak to tady funguje
    Mimochodem, všem přijatým gratuluju =)

    OdpovědětVymazat