2. ledna 2011

Pár vět k organizaci klubu

Avatar big
Bré večír snílkové :P

1) Přijímání nových členů bude pouze o víkendech. I hlavní správce je pod nelítostným bičem gymnázia a navíc přes týden obývá intr, kde panuje tvrdý středověk - takže internet na pokojích je jen a pouze sladká hudba budoucnosti. Tudíž všechno správcovství a přijímání bude pouze o víkendech.

2) Kategorie pro členy se pozdrželi :( Nějako jsme dnes neměli čas, většinou jsme se míjeli a nemohli se pořádně dohodnout. Doufám že holky se přes týden na něčem dohodnou beze mě :) A budem jen rádi, když nám do komentů napíšete jaké kategorie by jste si asi představovaly :)

3) Výpisy nových článků mají hodinové zpoždění. Pokud jste si nevšimli, je to ta ikonka v menu Nově vyšlo. Nevím, jestli to je pouze dočasné a nebo permanentní.
A když o tom mluvim, výpisy jsou dělané přes RSS od Blueboard a v každém výpisu může být maximálně 20 kanálů. Takže proto je výpisů víc :)

4) Připravují se různé soutěže :) A nyní jedna má anketa na konci článku, chtěli byste i rubriku pro grafiku? Měl bych ji na starost nejspíš já a představoval bych si soutěže nejen o layoutech, ale také doprovodné - např. tvorba banneru k nějaké soutěžní povídce atd. Vyjádřete se :)

5) Pokud jste zmateni, kam máte posílat své příspěvky k projektům, tak všechny informace byste měli nalézt v úvodních článcích k rubrice a nebo u zadání projektu. Pokusíme se toto nějak sjednotit, aby v tom nebyly zmatky.
Když tak se zeptejte do Ignorantia a Salliene vám dodá přesnou odpověd :)

Na závěr pouze chci říct, že náš klub roste rychleji než sme mysleli, takže spoustu věcí musíme ještě domyslet. Tak s námi prosím mějte trpělivost :) Klub je naše zábava a máme i jiné povinnosti, stejně jako vy :)

6 komentářů:

  1. Tak tak, zvláš´t to první pravidlo se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Na soutěže se těším, jej...! Strpení (tedy alespoň já ) mít budu. Je dobře, že se rozrůstáte Snad  bude lítat mezi hvězdami hooodně dlouho a dobře.
    Ke kategoriím. Nevím, ale jistě by se tam mělo objevit něco jako: poetové, povídkáří, extra snílci (pro ty, co píšou úplně o všem a dobře) a další...

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se určitě těšila na ty grafické soutěže. Už mám dost těch článků co musím psát na určité téma. Takže nová výzva pro někoho, kdo grafiku neumí aaale třeba bych se zmohla na ty bannery :)

    OdpovědětVymazat
  4. Soutěže budou určtě super :3 je super že nás je víc a víc...grafiku určitě spousta členů ocení(já ne,já jsem na grafiku naprosto levá) a je to rozhodně dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ah i tady nakonec budou kategorie? Tak to jsem mile překvapena :).Což s grafikou ano i ne. Jsem nerozhodná.

    OdpovědětVymazat
  6. S tou grafikou jsem pro, ačkoliv to není moje silná stránka. Na soutěže se těším

    OdpovědětVymazat