22. ledna 2011

Photo - Tabulka

Dalším fotografem, který se o své dílo podělil, je Mrs.Kakao z blogu www.feel-the-romance.blog.cz.

Někdy vám někdo umře a vy si uvědomíte že jste o něm například moc nevěděli nebo si chcete něco objasnit. A to jsem právě s kamarádkama zkoušela, žádné zkusenosti, žádné znalosti, čistě jen o pokusu a omylu. S mým ne moc kvalitním mobilem by se v prázdném a tmavém podchodě nic nepodařilo vyfotit. Ale když jsme čekaly na autobus, chytla mě nálada na focení. ^^

Tak tohle bych si taky někdy ráda zkusila, ale docela mě děsí, že by to mohlo vyjít... (Sussanah)
***
Chcete se taky pochlubit nějakou svou fotkou? Juk sem! =)

6 komentářů:

  1. Ja som už vyvolávať ducha skúšala...ale nie s tou tabuľkou. Vlastne to bolo skôr nevedome...

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka zajímavá, hrozně se mi líbí ty červené boty vlevo...^w^ ale tohle bych nikdy nezkoušela...jsem sice snílek, ale velmi bázlivý...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: já jí je strašně závidím xD je to z dob, kdy jsem ještě neměla své Conversky a nosila jsem ty příšerné boty s duhovýma Áčkama či co Ale vypadá to na anarchii..[3]: bylo to spíš náhodou.. "dej sem nohy, já to zkusím." a bez úpravy by se na to nedalo koukat

    OdpovědětVymazat