18. ledna 2011

Photo - Karo


Zdá se, že zatím vedou domácí mazlíčci, asi se s vámi taky podělím o fotky těch svých pidiďuchů, ale nejdřív tu máme fotku od Zdeniny z blogu muj-svet-zdenina.blog.cz.

Můj šílený sedmiměsíční labrador Káro je moje přerostlé miminko.
Při vycházce hrozně rád kouše a tahá vodítko a při tom se ksichtí jako naprostý šílenec, ale stejně ho miluju.

Moje mozková kapacita nedokáže pochopit situování psa a vodítka =D Ale xichtík má teda pořádnej =D (Sussanah)
***
Chcete se taky pochlubit nějakou svou fotkou? Juk sem! =) 

7 komentářů:

  1. wow, toho bych asi na ulici nechtěla potkat. Ale fotka je to senzační.

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle mi trochu připomíná Chupakabru

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: DDDDDDDDDKdyž byl náš Beník štěně a šla jsem s ním na louku, taky takhle kousal vodítko MOžná mám někde fotku, mohla bych jí poslat, ale nechci, aby to vypadalo jako opičení

    OdpovědětVymazat
  4. náš pes taky vždycky kousal vodítko.. bydlíme v paneláku a tak celou cestu k výtahu a ven si hrdě nesl vodítko sám

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný pes :) Hned bych si ho vzala domu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pes a vodítko hmm my máme sotva desetiměsíční štěně Jacka russela a ten malý ničitel už stihl překousat tři vodítka Ale náš pes je prcek ,brala bych většího , jako je třeba tento...

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásný pes! Labradoři jsou úžasní!!!

    OdpovědětVymazat