17. ledna 2011

Photo - Čiko


Jako první se o svou fotku chce podělit Tajemná M* z blogu martina-p.blog.cz =)

Náš Čiko je taky tak trochu snílek. Většinu dne prospí a po zbytek času se válí na polštáři. Tenhle obrázek jsem vyfotila chvíli potom, co se kocour probudil (spíš jsem ho probudila já). Čiko sice nebyl moc nadšený z foťáku a blesku, ale stihla jsem udělat pár docela hezkých fotek, než kocourek zdrhnul k ségře na klín. A po chvíli už zase spal.


Když ho vidím, hned bych si šla zdřímnout! =D (Sussanah)
***
Chcete se taky pochlubit nějakou svou fotkou? Juk sem! =) 

16 komentářů:

  1. Krásný kocour! Ach, jak já mám ráda kočky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já bych chtěla domů zvíře... psa, kočku nebo činčilu, prostě něco na mazlení...
    Jinak moc pěkná fotka a sympatický kočičák

    OdpovědětVymazat
  3. Kocourek je krásný (mám moc ráda kočky), ale fotografie samotná už se mi tolik nelíbí. Ačkoliv fotografování příliš nerozumím, přijde mi příliš nezaostřená a podivně osvětlená. Snad se neurazíš

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: vůbec ne, je pravda, že je špatně zaostřená, kocourek neustále uhýbal objektivu

    OdpovědětVymazat
  5. [7]:Tomu věřím, vím, jak zvířata dokáží být při fotografování (a kdykoliv jindy) hyperaktivní. Také je škoda, že má useknuté levé ouško, když je přitom v pravé části fotografie tolik nevyužitého prostoru.

    OdpovědětVymazat
  6. kocourek je rozkošný.. naprosto chápu, jak je těžké vyfotit ho, já to zkoušela jen s morčetem - ještě když jsem ho měla :( - a to byl pěkně líný povaleč.. stejně utíkal

    OdpovědětVymazat
  7. mě se právě ta nezaostřenost líbí, navozuje takovou ospalou atmosféru =)
    ale toho uříznutého ouška je fakt škoda...

    OdpovědětVymazat
  8. [11]:Když on je rozdíl mezi záměrnou nezaostřeností a nezaostřeností. Např. kdyby pozadí bylo ostré a kocourek méně, hned by fotografie vypadala lépe.

    OdpovědětVymazat
  9. [13]: a ty se tomu focení nějak víc věnuješ? nechtěla bys o tom napsat třeba článek? =)

    OdpovědětVymazat
  10. [14]:Ne, nevěnuji. Občas sice něco vyfotografuji, ale mé fotografie nejsou profesionální. Když je ovšem po delší dobu vaším velice blízkým přítelem někdo, kdo těmto věcem rozumí, něco málo pochytíte, i kdybyste nechtěli

    OdpovědětVymazat