27. ledna 2011

Photo - Istrie

Moji Snílkové, po menší odmlce se hlásím s dalším článkem. Tentokrát máme fotky rovnou dvě! Poslala je Ce.Lucie z blogu hour.blog.cz.

Fotka je vyfocena v malém Chorvatském městečku Umag. Většinou fotím pořád a všechno. Možná, že tahle fotka není obzvláště kompozičně zajímavá, ale mě se líbí. Snažila jsem se zachytit i ty hloučky mraků, které tvořily opravdu hezkou podívanou =)

Tak zrovna tenhle západ slunce má vyfoceno dalších 100 lidí.Vecpala jsem se do hloučku ,zvedla foták nahoru a něco cvakla.Fotka je trochu nakřivo,ale ten západ je opravdu nádherný.




  No já bych se tam hned rozjela! =) Obě fotky jsou jak dělané do katalogu zájezdů =) (Sussanah)
***
Pokud se také chcete podělit o nějaké své fotky, tak juk sem! =)

11 komentářů:

  1. Ten západ slunce je vážně nádhernej:)

    OdpovědětVymazat
  2. ten západ slunce je uužasnej :) takový romaticky :) ale i ta první fotka je dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Víc fotek je kdyžtak u mě na blogu ...vybrala jsem podle mě ty nejlepší

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Stýská se mi po moři a teplém západu slunce! Krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Tyhle fotky jsou vážně úžasné! Já bych takhle krásné fotky nevyfotila

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotografie, hlavně ta se západem slunce.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj..máš ráda hry?Ráda hraješ hry na internetu?Tak navštiv www.Katkyhry.estranky.cz

    OdpovědětVymazat
  8. PĚKNÍ BLOG OKOMENTUJ MY PLAS ............

    OdpovědětVymazat
  9. Ah! Istrie! Tam bylo krásně.

    OdpovědětVymazat