16. ledna 2011

Zadání třetího kola

Ahojky Snílci.

Tak, týden nám uběhl jako voda, a já pro Vás mám další zadání do Aurory. Tento týden se nám duel moc nepovedl, a proto si přeji, aby to ten příští dopadlo jinak.
Přemýšlela jsem, co asi tentokrát zadám. Povídka tu už byla dvakrát, proto jsem se na příští týden rozhodla pro báseň, na jakékoliv téma.
Požadavky:

-         Báseň musí mít alespoň dvě sloky.

To mi bude stačit. Jako vždy beru první dva zájemce.

V anketě čeho se Feé bojí, vyhrála smrt. Bojí se však pavouků :) 

11 komentářů:

  1. Napadl mě zlepšovací návrh. Co takhle brát i třetího zájemce do zálohy pro případ, že by některý z dvou přihlášených nedodal své dílo? (pokud byste s tím souhlasili, přihlásila bych se )

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda já bych se přihlásila moc ráda, no nic snad příště.

    OdpovědětVymazat
  3. Zase jsem to nestihla, no to mě poser... teda, podrž...

    OdpovědětVymazat
  4. juj báseň, ale už je pozdě třeba příště ;)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Jo, to je dobrý nápad, mít nějaké náhradníky

    OdpovědětVymazat
  6. Až bude příště "volné téma" básně, přihodím vám sem taky jeden ze svých výtvorů

    OdpovědětVymazat
  7. Posláno ;) Doufám,že v pořádku došlo :)

    OdpovědětVymazat