24. ledna 2011

Photo - Du hast mich

Ahoj. Je tady můj premiérový Snílek v rubrice Photo. Tak jsem zvědavá na to, jak mi to půjde.
Jako první mi fotografii poslala Ziky, z blogu http://zikyo.blog.cz/ Musím říct, že je opravdu nádherná. Nejdřív jsem na ní jen kulila očka, než jsem se rozkoukala :D opravdu se jí povedla. Doporučuji se na ni podívat :) Ta barva nemá chybu x) 
Ziky
Západ Slunce. Podle mě to vypadá krásně. Kousek od toho místa se ten den vyboural kámoš. A já se dívala. Jenže pocity jsou pryč. Stejně jako to Slunce. Je v pohodě, jeho Slunce zase vyšlo. Stejně jako tohle, které máme všichni společné.
Jen si říkám; jak pro mě může být západ Slunce přitažlivější, než jeho východ..?


Bruneta - No není to nádherné? :) Tohle zažít, muselo být krásné.

9 komentářů:

  1. Opravdu úžasná, ten náklon tomu ještě dodává na zajímavosti...
    Západy slunce jsou jedna z mnoha věcí, na kterých ujíždím, takže mě tahle fotka velice potěšila zvlášť v dnešním pošmourném dni, který je celý zasypaný tím bílým hnusem... :/

    OdpovědětVymazat
  2. No to koukám! Fotka je vážně úžasná, moc se povedla . Obdivuji lidi, kteří dokáží vystihnout všechny detaily a pak je fotka takhle okouzlující .

    OdpovědětVymazat
  3. je to nádherná fotka.. ten moment a ta barva... prostě nádherné

    OdpovědětVymazat
  4. Páči sa mi nápad s naklonením a tie farby sú neskutočne krásne. Nádherná, očarujúca fotka.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Pro mě mají taky větší kouzlo západy, je v nich takové tajemno a klid. Východy mám bohužel spojené spíš ježděním do školy a úmorným vstáváním kvůli focení (na druhou stranu, co je hezčího než začít den pohledem na krásný východ slunce)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to nádherné, miluji fotografie oblohy a tuhle teď obzvlášť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná fotka. Jen by mě zajímalo, podle čeho ten název? Rammstein fan? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc díky všem ^^
    [7]: fotka se nijak nejmenovala, ale když jsem jí ukládala do PC, zrovna mi oni Rammsteini hrály x) takže asi proto dostala tenhle název

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné!! Překrásná fotka. Slunce je dokonalým objektem k focení!

    OdpovědětVymazat